Paardenstront zorgt altijd voor extra hindernissen als ik in het bos hardloopquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En bos <3 maar dan niet rennend maar liefst te paard
whehe ja zal bestquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Paardenstront zorgt altijd voor extra hindernissen als ik in het bos hardloop
Ik heb ook een kantoorbaan, maar zie mezelf dat toch niet zo snel doen hoor haha! Moet al moeite doen om mezelf überhaupt tot sporten te zetten. Achteraf vind ik t wel altijd heel lekker maar van tevoren nooit zin. Gelukkig doe ik een team sport en moet ik dus wel naar de training en wedstrijd in totaal 3x per week haha! Relaxt dat jij met twee vrienden kan gaan, dat helpt wel mee voor de motivatie natuurlijk!quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef HarveySpecter het volgende:
Thnx Vlinder!
Mede te danken aan mijn kantoorbaan hoor. Moet 's avonds toch een beetje mijn energie kwijt haha!
Is goed! Ik plan er wel omheen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z!
https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/5485/Ane_Brun
Ga je mee?
Check ik de andere Lowlandsganger van toen ook even, doen we een reunie.
quote:
Op vakantie met je bikiniproof lijf..quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, laatste werkdag voor de vakantie!
Zaterdag vertrekken we naar italie, zin in!!!
o: brinta met cacao en honing, koffie
t: banaan
l: protein pancakes
t: 2 cracottes
t: smartbar
d: pasta met spinazi/roomkaas saus achtig iets.met kip, maar die ben ik vergeten uitte leggen :S
s: KT, weet niet precies was
Precies!quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja, nou...ik ben eigenlijk best tevreden...en dat is ook wel eens fijn na heel veel jaar niet tevreden
Vol zelfvertrouwen in je bikini aan het Gardameerquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja, nou...ik ben eigenlijk best tevreden...en dat is ook wel eens fijn na heel veel jaar niet tevreden
Heel lekker en makkelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dankjewel:)
Loempiataart?wat is dat?
en fijn als het redelijk makkelijk gaat het:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |