Het is wel waarquote:
Waarmeequote:
Vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kwoten ...
Is de Ramadam al begonnen?
De schotels ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
Dan las ik het goed... Mensen aan de overkant hebben hun ramen beplakt met allerlei A4-tjes en " Welkom Ramadam...
Ik eet wel halal vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
Dan las ik het goed... Mensen aan de overkant hebben hun ramen beplakt met allerlei A4-tjes en " Welkom Ramadam...
Waarbijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
Ik had er wel tonijn bij.... En vleeswaren op mn knackerbroodjes vanochtend
Ik had al een editquote:
Haha ja, ik maak geen smiley vandaag van mijn hap iigquote:
quote:
Jazziequote:
Mijn zwager zijn Tomtom gaf de verkeerde richting aan en toen reden we door Grolloo.quote:
Inderdaad.quote:
De blueshelden van Nederland...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Las dat ze daar ook een Cuby en de Blizzards-museum hebben zelfs, maar daar hadden we geen tijd voor.
Dan zou ik de uitvaart van mijn oma missen, dus dat ging niet door.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef chufi het volgende:
Ah nee dan kun je beter een andere keer gaan
Ik mag donderdag weerquote:
Jaquote:
Wat lul jij nou weerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
Altijd goed wanneer je goed gehumeurd naar je werk gaat
Jij werkt toch nietquote:
Trustequote:
Logisch idd.. Vroeger kreeg je je rapport op de laatste schooldag en was het vakantiequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:58 schreef sacha het volgende:
zo, eindmusical van de Aap gehad, rapport binnen, nu nog tot 8 juli naar school
Eindelijk dat pak uit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:58 schreef sacha het volgende:
zo, eindmusical van de Aap gehad, rapport binnen, nu nog tot 8 juli naar school
Ik heb geen idee hoe fanatiek die Aap is, maar met een beetje pech.....quote:
Als je spioneert lijkt het me logisch dat degene die je bespioneert daar het fijne van wil weten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:45 schreef chufi het volgende:
Staaltje hoe Amerikanen denken te kunnen spioneren
Slaap je nou nog niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
Als je iets stiekems doet , kun je verwachten dat je betrapt kunt worden
Wat nou als Danny op vakantie was en geen mail leest, ik blijf het een vreemd verhaal vindenquote:
Je had gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
Wat ik al zei.. Het ging ze dus om de complete uur kopieen van oa. Heidi...
Een waar wonen jullie dan de rest van het jaar tijdens de verbouwing?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
feestje!![]()
ik krijg nog dit jaar een nieuwe badkamer boven, nieuwe wc beneden, nieuwe kozijnen met dubbele ramen in het hele huis, nieuwe voordeur, nieuwe achterdeur, spouwisolatie, dakisolatie, vloerisolatie en een nieuwe meterkast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eh...quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Een waar wonen jullie dan de rest van het jaar tijdens de verbouwing?
eh, eigenlijk heb ik geen ideequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Of gaan jullie verhuizen naar een nieuwe woning?
Spannend hoor, maar misschien toch eens navragenquote:
oh wat zal je wooncomfort daar mee vooruit gaan zeg, heerlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
feestje!![]()
ik krijg nog dit jaar een nieuwe badkamer boven, nieuwe wc beneden, nieuwe kozijnen met dubbele ramen in het hele huis, nieuwe voordeur, nieuwe achterdeur, spouwisolatie, dakisolatie, vloerisolatie en een nieuwe meterkast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moest er maar 10 jaar om zeurenquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat zal je wooncomfort daar mee vooruit gaan zeg, heerlijk.
Netjesquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:48 schreef sacha het volgende:
foto's van de buurmannen gekregen, gisteren gemaakt vanuit de toren op de Hors
Nee joh, ik las een aantal maanden terug dat het meeste geld naar de Limburgse werklozen gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
NetjesDus daar zit al ons belastinggeld in....
Ik zag deze net binnenkomen
Oh dan moet ik verhuizen of zou ik dan net zo weinig krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ik las een aantal maanden terug dat het meeste geld naar de Limburgse werklozen gaat.
Ik weet niet in welke gemeente je beter zit qua regelingen, ik weet wel dat de regio Oostelijke Mijnstreek de meeste werklozen van het land heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan moet ik verhuizen of zou ik dan net zo weinig krijgen
En als ik dan dit soort verhalen lees, schiet ik bijna in de lach van verdriet, zo triest.quote:Het persoonlijk gesprek uit de brief bleek niet persoonlijk, maar een verplichte deelname aan een workshop, met andere werkzoekenden. "Zo, zo", zei de ambtenaar bij de aanvang van de sessie. "Eens kijken wie er niet zijn. Dat heeft consequenties." Naam voor naam werd voorgelezen. "Niet hier? Dat is niet mooi." De man gluurde de zaal in om te zien of we wel beseften dat niet opdagen niet kon. Na de opsomming volgde een waarschuwing: "Weten jullie eigenlijk wat jullie de staat per dag kosten?" Dertig man keken hem ongelovig aan. "Ik zal het verklappen. Júllie kosten per dag 87 miljoen."
Het vervolg werd niet beter. De workshop bleek vooral een powerpoint presentatie, qua inhoud bijna hetzelfde als de informatie op de website van het UWV. Op vragen kregen we het steevaste dezelfde antwoorden: "Het UWV krijgt steeds minder geld. Wij doen ook maar wat ze ons opdragen. Onze banen staan ook op de tocht." Het UWV als Calimero: meer bezorgd om zichzelf dan om de klanten.
Klinkt bekend..quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke gemeente je beter zit qua regelingen, ik weet wel dat de regio Oostelijke Mijnstreek de meeste werklozen van het land heeft.
[..]
En als ik dan dit soort verhalen lees, schiet ik bijna in de lach van verdriet, zo triest.
Je maakt dat echt mee als je niet assertief genoeg bent en die ambtenaar niet even meteen zijn plaats wijst, proberen ze bij iedereen, hey, flapdrol, wie denk je wel dat je bent? Dat is mijn reactie dan, en doei, de groeten en dan loop ik gewoon weg......
Ga ff een ander de les lezen, snotneus.![]()
Ik snap uiteraard wel dat zij een taak hebben, maar let wel even op hoe je mij bejegend, want daar hecht ik nogal waarde aan.quote:
Ik wil dat best overwegen en eventueel doen indien ik het zinvol acht, zo niet kunnen ze me de spreekwoordelijke boom in en verplicht doe ik sowieso vrij weinig.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
Ik had vorig jaar na 3 maanden een evaluatie gesprek en daarin werd me gevraagd of ik een speciale workshop 50+ zou willen volgen.. Ik heb toen ja gezegd en een binnen een maand had ik een brief in de bus met de gegevens.. Ik heb eigenlijk alleen gekeken naar de data en zo.. Toen eenmaal begonnen, waren een aantal deelnemers ook behoorlijk gepikeerd over het feit dat deelname verplicht was. Ik had dat niet zo gezien, maar teruglezend was het wel zo...
Jou situatie ligt ook anders dan de mijne denk ik..quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil dat best overwegen en eventueel doen indien ik het zinvol acht, zo niet kunnen ze me de spreekwoordelijke boom in en verplicht doe ik sowieso vrij weinig.
Da's de verkeerde insteek.
Dat is nou juist het punt, elke situatie is anders, en daar ligt het probleem, het UWV kan hun cliënten niet als eenheidsworst behandelen, ook al zou dat voor hun een stuk makkelijker zijn, ze werken nu eenmaal met mensen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jou situatie ligt ook anders dan de mijne denk ik..
IK ie het wel weer of liever niet eigenlijk...quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt, elke situatie is anders, en daar ligt het probleem, het UWV kan hun cliënten niet als eenheidsworst behandelen, ook al zou dat voor hun een stuk makkelijker zijn, ze werken nu eenmaal met mensen.
Als een individuele ambtenaar dat niet door heeft ben ik graag bereid om hem/haar dat even duidelijk te maken, kleine moeite groot plezier.
Toen ik er de eerste keer kwam voor een gesprek mocht ik na dat gesprek eerst even langs een psycholoog, daarna vroegen ze me nog een keer te komen, dat heb ik toen gedaan incl. een kort gesprekje gehad, sindsdien hoor ik verder niets meer.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
IK ie het wel weer of liever niet eigenlijk...
Succes.quote:
En had er wat aan?quote:
Het meeste wist ik al.quote:
Dank u. Eerst een stukje fietsen.quote:
Dat heb ik al gedaan vandaag... En ik heb geen vinyl te leggenquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dank u. Eerst een stukje fietsen.
Ik spring nu op de fiets, prachtig weer hier, laters...quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan vandaag... En ik heb geen vinyl te leggen
Hier is het ook nog heerlijk weer...quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spring nu op de fiets, prachtig weer hier, laters...
Arme kikkers in die vijver.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is een Zwitserse neergestord daar in de buurt van de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |