abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162853374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:06 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Feitelijke onzin.
Dat van die presidenten is onzin, maar dit niet: International Visitor Leadership Program
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_162857318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef raptorix het volgende:
International Visitor Leadership Program
Meer dan 100.000 politici hebben daaraan meegedaan. Dan is 337 regeringsleiders niet zo bijster veel.
pi_162857442
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Democratie is dan ook geen systeem waarbij alle mensen collectief aan touwtjes trekken.....
Dat is wel hoe de echte democratie, de Atheense, begon.

- Lt.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:02:16 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_162858521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:24 schreef Lieutenant het volgende:

[..]

- Lt.
Behalve voor slaven, vrouwen en mensen met buitenlandse roots. Voor de rest was het een echte democratie hoor. Oh ja, en behalve het stukje waarin het dagelijkse beleid nog steeds in handen was van een kleine elite.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:27:42 #80
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_162859020
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 07:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat de fantasie in BNW grenzeloos is. Er gaat daar vast iemand van uit dat er ladingen kleine knaagdieren bij dat hotel worden afgeleverd, als snacks voor de reptilians.
Toch boeiender dan de oliehandel, lijkt mij.
hehehe idd ^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:59:34 #81
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_162859399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:24 schreef Lieutenant het volgende:

[..]

- Lt.
en det werkt waarschijnlijk goed wanneer "de wereld" niet verder reikt dan de eigen stad en 50km er omheen en je niets van doen hebt met het land 1000km verderop. Maar niet wanneer miljoenen-naties samenwerken.
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:44:38 #82
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162862446
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 01:21 schreef StaceySinger het volgende:
Prins Bernhard en de Bilderberg Conferentie
Waarom zijn die zo geheimzinnig?

Die uitspraak aan het einde vind ik eng! :{ 'Ik zou zeggen: gaat u maar rustig slapen, de regering waakt over u!' Is dat een grap of zo?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162865695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Behalve voor slaven, vrouwen en mensen met buitenlandse roots. Voor de rest was het een echte democratie hoor. Oh ja, en behalve het stukje waarin het dagelijkse beleid nog steeds in handen was van een kleine elite.
Die kleine 'elite' stond maar voor een korte tijd aan de macht en werd dan vervangen door een andere groep.

- Lt.
pi_162865775
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

en det werkt waarschijnlijk goed wanneer "de wereld" niet verder reikt dan de eigen stad en 50km er omheen en je niets van doen hebt met het land 1000km verderop. Maar niet wanneer miljoenen-naties samenwerken.
Dat is het punt niet, gaf gewoon aan dat het wel degelijk zo is dat democratie van origine een systeem van staatsinrichting is waarbij het volk gezamenlijk aan de macht is.

- Lt.
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:08:05 #85
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_162870197
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:26 schreef Lieutenant het volgende:

[..]

Die kleine 'elite' stond maar voor een korte tijd aan de macht en werd dan vervangen door een andere groep.

- Lt.
Hoe kom je daarbij?
pi_162870497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
• Te machtige politici konden worden weggestemd door een schervengericht (ostracisme) in de volksvergadering.

• Stadsbestuur bestond uit de Raad van 500 (Βουλή), per jaar door loting verkozen.

• Hieruit werd elke maand een ander dagelijks bestuur gekozen van 50 man.

- Lt.
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:29:10 #87
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_162870581
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:24 schreef Lieutenant het volgende:

[..]

• Te machtige politici konden worden weggestemd door een schervengericht (ostracisme) in de volksvergadering.

• Stadsbestuur bestond uit de Raad van 500 (Βουλή), per jaar door loting verkozen.

• Hieruit werd elke maand een ander dagelijks bestuur gekozen van 50 man.

- Lt.
De prytanen waren nog steeds gekozen officials, vaak leden van de elite.
pi_162871299
En weer onderneemt gluiperd Rutte een snoepreisje!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:18:12 #89
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162923018
quote:
Zijn vader was een NL'er btw, gevlucht toen de Duitsers binnenvielen in 1940, uiteindelijk in VS verzeild geraakt.
Maar eh die gast is toch al lang ontslagen en vernederd vanwege een buitenechtelijke relatie en allerlei gedoe omtrent geheimhouding?
Waarom staat hij die gast niet even te woord? :D.
Ga gewoon een praatje aan met gekkies van infowars, zou ik zeggen.
3:14 begint onze schreeuwlelijk weer, dan zet ik hem af, ik vind schreeuwen onbeleefd. ;).

[ Bericht 7% gewijzigd door Ryan3 op 11-06-2016 19:28:22 ]
I´m back.
pi_162923306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:05 schreef juliusceasar het volgende:
En weer onderneemt gluiperd Rutte een snoepreisje!
Volgende week zit-ie bij de paus. Als je niet beter wist, zou je denken dat-ie één en ander probeert te ontlopen in NL.
Ik zit net te denken, misschien zit Halina Reijn achter hem aan, kan hè.
I´m back.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:32:19 #92
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162923316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn vader was een NL'er btw, gevlucht toen de Duitsers binnenvielen in 1940, uiteindelijk in VS verzeild geraakt.
Maar eh die gast is toch al lang ontslagen en vernederd vanwege een buitenechtelijke relatie en allerlei gedoe omtrent geheimhouding?
Waarom staat hij die gast niet even te woord? :D.
Ga gewoon een praatje aan met gekkies van infowars, zou ik zeggen.
3:14 begint onze schreeuwlelijk weer, dan zet ik hem af, ik vind schreeuwen onbeleefd. ;).
Paul Joseph Watson vind ik wel goed. Ik bekijk dagelijks zijn twitter.

https://twitter.com/prisonplanet?lang=nl
pi_162923327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:29 schreef Lieutenant het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, gaf gewoon aan dat het wel degelijk zo is dat democratie van origine een systeem van staatsinrichting is waarbij het volk gezamenlijk aan de macht is.

- Lt.
Kun je even uitleggen hoe het zat met de slaven en vrouwen?
I´m back.
pi_162923346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Paul Joseph Watson vind ik wel goed. Ik bekijk dagelijks zijn twitter.

https://twitter.com/prisonplanet?lang=nl
Ja, akkoord, maar infowars is eh wat mij betreft niet echt eh iets dat ik eh serieus ga nemen hoor.
I´m back.
pi_162923620
Ben gisteren even wezen kijken. Het is wel een grappig tafereel.

De straat voor het hotel is afgezet. Voor het hek staan vooral veel journalisten. Opvallend trouwens hoe klein moderne professionele videocamera's blijkbaar zijn geworden. Een 'pantoffel' op een stok heb ik ook niet gezien, ook niet als er wel een professionele geluidsman bij was.

Er was ook iets van een demonstratie. Op donderdag was geloof ik eentje van 2.000 mensen aangekondigd, maar er kwamen er maar 15.

Er was ook wel wat politie. Op een gegeven moment wouden een paar meiden naar het hek toe lopen, die een groot schilderij-achtig ding (met een protestboodschap, denk ik?) bij zich hadden dat onder een doek verstopt was. Die werden door de politie tegengehouden.

Verder vooral ook heel veel ongebruikte dranghekken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2016 19:41:54 ]
pi_162923655
Maar goed, ik ben wel voor een wereldregering à la NWO dus. Het eerste dat een dergelijke wereldregering zou doen is alle bijeen geroofde rijkdom en niet betaalde, dankzij o.m. NL in belastingparadijzen gestalde belasting van deze Bilderberg club confisqueren. NWO in je broekje, jongens.
Misschien nog wel een idee om dat in een partijprogramma op te nemen ook voor deze of gene progressieve partij... NWO.
I´m back.
pi_162923841
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ik ben wel voor een wereldregering à la NWO dus. Het eerste dat een dergelijke wereldregering zou doen is alle bijeen geroofde rijkdom en niet betaalde, dankzij o.m. NL in belastingparadijzen gestalde belasting van deze Bilderberg club confisqueren. NWO in je broekje, jongens.
Misschien nog wel een idee om dat in een partijprogramma op te nemen ook voor deze of gene progressieve partij... NWO.
Welke van de namen op de deelnemerslijst verdenk jij van belastingontwijking?
pi_162923958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Welke van de namen op de deelnemerslijst verdenk jij van belastingontwijking?
Alle bankiers, alle grootaandeelhouders van multinationale bedrijven, alle koninklijken, alle media-monguls.
Infowars is bang dat er een NWO komt. Kwam die er maar eens, kunnen we de 1% gezamenlijk een keer aanpakken. Het is geen NWO-complot van de superrijken en supermachtigen, Alex Jones snapt het weer eens niet, het juist een complot om nooit tot een NWO te geraken.
I´m back.
pi_162926568
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alle bankiers, alle grootaandeelhouders van multinationale bedrijven, alle koninklijken, alle media-monguls.
Infowars is bang dat er een NWO komt. Kwam die er maar eens, kunnen we de 1% gezamenlijk een keer aanpakken. Het is geen NWO-complot van de superrijken en supermachtigen, Alex Jones snapt het weer eens niet, het juist een complot om nooit tot een NWO te geraken.
De deelnemers aan de Bilderberg-conferentie behoren niet tot de wetgevende macht. Het zijn niet degenen die kunnen beslissen of bepaalde constructies van belastingontwijking moeten worden geblokkeerd of niet. Voor de rest, je zou als burger -en ook als koning of bankier of CEO of gewone kantoorlul of vuilnisman- toch wel gek zijn om meer belasting te betalen dan nodig.
pi_162926775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:01 schreef Igen het volgende:

[..]

De deelnemers aan de Bilderberg-conferentie behoren niet tot de wetgevende macht. Het zijn niet degenen die kunnen beslissen of bepaalde constructies van belastingontwijking moeten worden geblokkeerd of niet. Voor de rest, je zou als burger -en ook als koning of bankier of CEO of gewone kantoorlul of vuilnisman- toch wel gek zijn om meer belasting te betalen dan nodig.
Punt is dat je helemaal niet drie miljard triljoen euro of dollar oid nodig hebt, verstopt in allerlei belastingparadijzen. Geef die lui 5 miljoen, zodat ze in alle luxe hun levenseinde tegemoet kunnen zien en probeer met de rest van het geld wat in de wereld voor mekaar te krijgen. De verdeling van welvaart in de wereld is gewoon absurd. Welke maatstaf je ook wil hanteren. Dus ja, kom maar op met die wereldregering van de NWO. Juist door onze verdeeldheid worden ze rijker en machtiger. Zij zijn juist niet voor NWO. Maar dat begrijpt die dikke schreeuwlelijk met zijn LTS-diploma niet.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')