Dat van die presidenten is onzin, maar dit niet: International Visitor Leadership Programquote:
Meer dan 100.000 politici hebben daaraan meegedaan. Dan is 337 regeringsleiders niet zo bijster veel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef raptorix het volgende:
International Visitor Leadership Program
Dat is wel hoe de echte democratie, de Atheense, begon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Democratie is dan ook geen systeem waarbij alle mensen collectief aan touwtjes trekken.....
Behalve voor slaven, vrouwen en mensen met buitenlandse roots. Voor de rest was het een echte democratie hoor. Oh ja, en behalve het stukje waarin het dagelijkse beleid nog steeds in handen was van een kleine elite.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:24 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Dat is wel hoe de echte democratie, de Atheense, begon.
- Lt.
hehehe iddquote:Op woensdag 8 juni 2016 07:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Omdat de fantasie in BNW grenzeloos is. Er gaat daar vast iemand van uit dat er ladingen kleine knaagdieren bij dat hotel worden afgeleverd, als snacks voor de reptilians.
Toch boeiender dan de oliehandel, lijkt mij.
en det werkt waarschijnlijk goed wanneer "de wereld" niet verder reikt dan de eigen stad en 50km er omheen en je niets van doen hebt met het land 1000km verderop. Maar niet wanneer miljoenen-naties samenwerken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:24 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Dat is wel hoe de echte democratie, de Atheense, begon.
- Lt.
Die uitspraak aan het einde vind ik eng!quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:21 schreef StaceySinger het volgende:
Prins Bernhard en de Bilderberg Conferentie
Waarom zijn die zo geheimzinnig?
Die kleine 'elite' stond maar voor een korte tijd aan de macht en werd dan vervangen door een andere groep.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Behalve voor slaven, vrouwen en mensen met buitenlandse roots. Voor de rest was het een echte democratie hoor. Oh ja, en behalve het stukje waarin het dagelijkse beleid nog steeds in handen was van een kleine elite.
Dat is het punt niet, gaf gewoon aan dat het wel degelijk zo is dat democratie van origine een systeem van staatsinrichting is waarbij het volk gezamenlijk aan de macht is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
en det werkt waarschijnlijk goed wanneer "de wereld" niet verder reikt dan de eigen stad en 50km er omheen en je niets van doen hebt met het land 1000km verderop. Maar niet wanneer miljoenen-naties samenwerken.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:26 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Die kleine 'elite' stond maar voor een korte tijd aan de macht en werd dan vervangen door een andere groep.
- Lt.
• Te machtige politici konden worden weggestemd door een schervengericht (ostracisme) in de volksvergadering.quote:
De prytanen waren nog steeds gekozen officials, vaak leden van de elite.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:24 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
• Te machtige politici konden worden weggestemd door een schervengericht (ostracisme) in de volksvergadering.
• Stadsbestuur bestond uit de Raad van 500 (Βουλή), per jaar door loting verkozen.
• Hieruit werd elke maand een ander dagelijks bestuur gekozen van 50 man.
- Lt.
Zijn vader was een NL'er btw, gevlucht toen de Duitsers binnenvielen in 1940, uiteindelijk in VS verzeild geraakt.quote:
Volgende week zit-ie bij de paus. Als je niet beter wist, zou je denken dat-ie één en ander probeert te ontlopen in NL.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:05 schreef juliusceasar het volgende:
En weer onderneemt gluiperd Rutte een snoepreisje!
Paul Joseph Watson vind ik wel goed. Ik bekijk dagelijks zijn twitter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn vader was een NL'er btw, gevlucht toen de Duitsers binnenvielen in 1940, uiteindelijk in VS verzeild geraakt.
Maar eh die gast is toch al lang ontslagen en vernederd vanwege een buitenechtelijke relatie en allerlei gedoe omtrent geheimhouding?
Waarom staat hij die gast niet even te woord?.
Ga gewoon een praatje aan met gekkies van infowars, zou ik zeggen.
3:14 begint onze schreeuwlelijk weer, dan zet ik hem af, ik vind schreeuwen onbeleefd..
Kun je even uitleggen hoe het zat met de slaven en vrouwen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:29 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, gaf gewoon aan dat het wel degelijk zo is dat democratie van origine een systeem van staatsinrichting is waarbij het volk gezamenlijk aan de macht is.
- Lt.
Ja, akkoord, maar infowars is eh wat mij betreft niet echt eh iets dat ik eh serieus ga nemen hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Paul Joseph Watson vind ik wel goed. Ik bekijk dagelijks zijn twitter.
https://twitter.com/prisonplanet?lang=nl
Welke van de namen op de deelnemerslijst verdenk jij van belastingontwijking?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ik ben wel voor een wereldregering à la NWO dus. Het eerste dat een dergelijke wereldregering zou doen is alle bijeen geroofde rijkdom en niet betaalde, dankzij o.m. NL in belastingparadijzen gestalde belasting van deze Bilderberg club confisqueren. NWO in je broekje, jongens.
Misschien nog wel een idee om dat in een partijprogramma op te nemen ook voor deze of gene progressieve partij... NWO.
Alle bankiers, alle grootaandeelhouders van multinationale bedrijven, alle koninklijken, alle media-monguls.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Welke van de namen op de deelnemerslijst verdenk jij van belastingontwijking?
De deelnemers aan de Bilderberg-conferentie behoren niet tot de wetgevende macht. Het zijn niet degenen die kunnen beslissen of bepaalde constructies van belastingontwijking moeten worden geblokkeerd of niet. Voor de rest, je zou als burger -en ook als koning of bankier of CEO of gewone kantoorlul of vuilnisman- toch wel gek zijn om meer belasting te betalen dan nodig.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alle bankiers, alle grootaandeelhouders van multinationale bedrijven, alle koninklijken, alle media-monguls.
Infowars is bang dat er een NWO komt. Kwam die er maar eens, kunnen we de 1% gezamenlijk een keer aanpakken. Het is geen NWO-complot van de superrijken en supermachtigen, Alex Jones snapt het weer eens niet, het juist een complot om nooit tot een NWO te geraken.
Punt is dat je helemaal niet drie miljard triljoen euro of dollar oid nodig hebt, verstopt in allerlei belastingparadijzen. Geef die lui 5 miljoen, zodat ze in alle luxe hun levenseinde tegemoet kunnen zien en probeer met de rest van het geld wat in de wereld voor mekaar te krijgen. De verdeling van welvaart in de wereld is gewoon absurd. Welke maatstaf je ook wil hanteren. Dus ja, kom maar op met die wereldregering van de NWO. Juist door onze verdeeldheid worden ze rijker en machtiger. Zij zijn juist niet voor NWO. Maar dat begrijpt die dikke schreeuwlelijk met zijn LTS-diploma niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:01 schreef Igen het volgende:
[..]
De deelnemers aan de Bilderberg-conferentie behoren niet tot de wetgevende macht. Het zijn niet degenen die kunnen beslissen of bepaalde constructies van belastingontwijking moeten worden geblokkeerd of niet. Voor de rest, je zou als burger -en ook als koning of bankier of CEO of gewone kantoorlul of vuilnisman- toch wel gek zijn om meer belasting te betalen dan nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |