Ik zit ver weg een beetje aan mijn tan te werken op een eilandje in de atlantische oceaan, kan niet alle matches volgen. Excusesquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
ehm, jullie picks 1 liggen er uit
Reunion?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit ver weg een beetje aan mijn tan te werken op een eilandje in de atlantische oceaan, kan niet alle matches volgen. Excuses
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
ehm, jullie picks 1 liggen er uit
Ik lig er al uit door Simonquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef Szura het volgende:
luckass mooi voor de Cilic-trein geflikkerd
Dan maar 4. Kyle Edmundquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:22 schreef lytsewiete het volgende:
4. Ja bautista agut.
Straks wel tegen de laatste zeggen dat niet iedereen in de trein moet gaan zetten.
Niet meegaan met franklop betaalt zich meteen uit.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Szura het volgende:
Zowaar een prestatie waar ik me niet voor hoef te schamen
story of my lifequote:Op maandag 20 juni 2016 10:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet meegaan met franklop betaalt zich meteen uit.
beter dat ze dat zeggen dan; je moet meegaan met franklop, want die betaaldquote:Op maandag 20 juni 2016 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen dat ook altijd toch?
Inderdaad, want 'betaalt' is met een T. Met zulke vrouwen moet je niet willen omgaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
beter dat ze dat zeggen dan; je moet meegaan met franklop, want die betaald
Stomme vrouwenquote:Op maandag 20 juni 2016 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad, want 'betaalt' is met een T. Met zulke vrouwen moet je niet willen omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |