Ach, we krijgen straks vast mooie plaatjes te zien die de F16 van de vlucht gemaakt heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, ze vlogen al ergens boven Zaanstad, gok ik.
Flink inzoomen werkt niet altijd met mijn telefoon dus...
Met zijn ronde schijf zeker herkenbaar, verder vliegtuigen genoeg te zien hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zie ik alleen dat Awacs ding (zeer herkenbaar) vaak vliegen, verder geen vliegroutes boven mijn hoofd.
Dat plan is strakquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:18 schreef Karzai het volgende:
ik houd het bij reggae straks tis er ook het weer voor
De F35 schijnt vandaag ook rond te vliegenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Met fases hier soms bizar laagvliegende passagierstoestellen vlak boven mijn huis
UFOs! The Aliens are comingquote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
De F35 schijnt vandaag ook rond te vliegen
Ik zou hem hebben kunnen zien, en zeker horen... Maar niet gezien. Wel vanochtend een flink geraas maar dat komt weer niet over met de vluchtplanningquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook, maar zag hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
ook chill muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aardig team, dat Makossa & Megablast.
We hebben dan ook een aardig blik erg fijne DJ'squote:
Lucky & Mouse ook welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aardig team, dat Makossa & Megablast.
Ook datquote:
Gisterenavond was ook weer zo lekker. Binnenkort elfletterig erbij. Aanwinst, zeker weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
We hebben dan ook een aardig blik erg fijne DJ's
Wat zeg je nou, Lucky?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooooh, jij en ik. Ja, dat zit wel snor.
Elfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisterenavond was ook weer zo lekker. Binnenkort elfletterig erbij. Aanwinst, zeker weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |