quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
aangezien dit nu de nieuwe SC is, vandaag wat plaatjes gemaakt van SD zijn kollekas
oh bored, nog een Slowchatquote:
Voelt het ook hetzelfde als gisteren?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:00 schreef Sounddragon het volgende:
Moggeh trouwens, eerste dag van de nieuwe baan, vreemd genoeg doe ik hetzelfde als gisteren
nee, zit niet in mijn takenpakket deze stop.. Lekker laag bij de gronds werk, alleen veel in- en uitstappen.quote:
ja, helaas wel.quote:
das toch iets van 30% of meer winstquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:56 schreef Dingest het volgende:
Alfa van de buurman is weg. Had er nog wel wat meer voor kunnen krijgen als ik langer had gewacht, maar de buurman wilde er ook snel vanaf en zelf alsnog 150e aan verdiend. Kan mooi naar de achteras van de Saab
Exact 30%quote:
Geen idee, vandaag monteren ze hem.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:30 schreef Sounddragon het volgende:
Dan was hij lekker goedkoop zeker? Hij kan tenslotte groot inkopen
2 slangklemmen, lijkt me logisch dat je daarop kunt wachtenquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag monteren ze hem.
Je kon er op wachten dus het uurloon zal in elk geval meevallen.
theoretisch kun je er ook op wachten als het 3 dagen werk is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag monteren ze hem.
Je kon er op wachten dus het uurloon zal in elk geval meevallen.
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
theoretisch kun je er ook op wachten als het 3 dagen werk is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog iemand die van zijn tattoos af wil?
nee, wil er nog bij.. Heeft ie geen 2e handsjes?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Je laat je toch geen oor aannaaien hè?quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, wil er nog bij.. Heeft ie geen 2e handsjes?
nee, weinig bruikbare plek op een oor.. Gebruik die dingen sowieso nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je laat je toch geen oor aannaaien hè?
Strak ik liever mijn geld in zo'n apparaat met zo'n groen stekkertjequote:Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, weinig bruikbare plek op een oor.. Gebruik die dingen sowieso nietderde been heb ik al, extra armen werkt niet in een kraan.. Dat wordt gewoon oldskool prikken ben ik bang.
MRB voor de motor, 120 euro.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Dingest het volgende:
Oh, ik vind het wel prettig per maand. Vrijwel alle andere lasten gaan ook per maand.
Voor de belastingdienst wordt het makkelijker, want kwartaal en jaar betalingen gingen per acceptgiro. Alleen maandelijkse betalingen gingen al (verplicht) via incasso.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef Dingest het volgende:
Ik snap ook niet waarom het ineens moet, zoveel invloed lijkt het mij idd verder niet te hebben. Maar zolang je geen extra transactiekosten hoeft te lappen zal het mij in principe weinig boeien
Nee,dank je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door derLudolf op 09-06-2016 11:09:23 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
doe eens spoileren manje speelt met mijn privé!
Heb jij die nog danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:13 schreef Barcaconia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Wat houdt die functie dan nog meer in?Kranplätze müssen verdichtet sein
Jij denkt dat er gewoon altijd lukraak een berichtje op FB wordt geplaatst, vanuit een bedrijf, zonder er eerst over na te denken?quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:01 schreef derLudolf het volgende:
Wat houdt die functie dan nog meer in?
ik ga er niet eens meer op in, zelden mensen gezien die ZO onwetend zijn op werkelijk ieder vlak, en hun levensgrote gaten in hun hoofd opvullen met eigen verzinselsquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij denkt dat er gewoon altijd lukraak een berichtje op FB wordt geplaatst, vanuit een bedrijf, zonder er eerst over na te denken?.
Zo te zien wel..quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga er niet eens meer op in, zelden mensen gezien die ZO onwetend zijn op werkelijk ieder vlak, en hun levensgrote gaten in hun hoofd opvullen met eigen verzinsels
Zonet bij mijn ouders op visite geweest, mooi zicht op de oefeningen van de straaljagers. Eentje deed wel erg raar. "goh het is net of die neerstort, die dwarrelt naar beneden".
Die is dus daadwerkelijk neergestort bij Bitgum :/ zelden zoveel sirenes tegelijk gehoord. De piloot is veilig hopelijk iedereen op de grond ook.
Dit is wel waar we bang voor zijn deze dagen, dat er eentje op ons dak valt
Ik weet niet wat voor bedrijf het is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij denkt dat er gewoon altijd lukraak een berichtje op FB wordt geplaatst, vanuit een bedrijf, zonder er eerst over na te denken?.
Ook al is het bestaande content; dan is het nog niet even online pleuren.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor bedrijf het is.
Content moet ook gecreëerd worden maar dat zijn denk ik weer meer reclame bureaus die dat doen?
Maar goed, is een groot deel van dat werk niet mensen via Messenger of in reacties te beantwoorden?
Nja hij mag natuurlijk eerst niet veel vertellen
Misschien, daarom vraag ik het ook. De achterkant van FB is best leuk, hoop knoppies. En als groot bedrijf zul je vast nog meer knoppies hebben dan wanneer je een simpele pagina van een vereniging beheertquote:
Ik gelukkig ook niet, maar dat is meer dat me dat ook totaal niet intresseert.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:26 schreef bluemoon23 het volgende:
Doe es niet zo negatief man![]()
Leg dan eens uit wat voor werk het is "iemand die de social media van een bedrijf bijhoudt"
Ik kan mij daar ook geen voorstelling bij maken.
Ik vond het wel interessant maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerdquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:25 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, maar dat is meer dat me dat ook totaal niet intresseert.
En ik volg ook nauwelijks bedrijven op social media, en zeker niet die over hun posts nadenken
interesse wordt altijd gewaardeerd, maar jij post soms serieus als een ongeleid projectiel, net zoals bij mij laatst.. Precies dat is de reden dat men in de marketingbizz dus heel goed nadenkt wat men op het net zet, want met een paar letters meer of minder maak je vaak het verschil tussen klanten trekken en omzet genereren of jezelf compleet voor paal zetten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd
quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
interesse wordt altijd gewaardeerd, maar jij post soms serieus als een ongeleid projectiel, net zoals bij mij laatst.. Precies dat is de reden dat men in de marketingbizz dus heel goed nadenkt wat men op het net zet, want met een paar letters meer of minder maak je vaak het verschil tussen klanten trekken en omzet genereren of jezelf compleet voor paal zetten.
Voorwaarts!quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Voor de oprecht geïnteresseerden, die wel weten welke kant je je kont af moet vegen zodat er geen poep in je vagina komt:
Morgen eerst de besprekingen maar eens afronden, zijn nog een paar dingen die een deal in de weg kunnen staan. Maar ik denk dat we er wel uit gaan komen ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voorwaarts!
En mooi om te horen dat je iets vast erbij hebt, dat is altijd plezierig.
Hoe ist met de kleine?quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Pfffff
Waarom bestaan er zulke simpele mensen op marktplaats? Staat er in m'n tekst dat bieden onder de 50 euro geen zin heeft.... Krijg je een reactie van iemand 20 euro wil bieden
Vriendelijk doch duidelijk berichtje terug gestuurd.
Beste ****
Welk gedeelte van "onder de 50 euro bieden heeft geen zin" begrijpt u niet? Voelt u zich niet
Verplicht die vraag te beantwoorden.
Mvg,
Zo tot hier m'n frustratie
Toedeloe
Het was niks?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Al ruim een half uur thuis van de luchtmachtdagen
voor vliegtuigliefhebbers vast wel, maar buiten de demos om is er niet veel te beleven en die demos kan ik ook vanuit de tuin zien, mocht ik dat willen.quote:
dat zie je toch, gefrustreerd door een slaaptekortquote:
als je de stekker uit de laptop laat welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds gisteren al 18 kortere en langere cursussen en introductie's doorlopen.. pfff.![]()
E-learning is leuk, maar d'r komt geen eind aan
Neh, zo'n ding heeft een accu, en ik moest er effe doorheen. Heb nu alles gedaan wat ik kon plus een beetje meer. De rest zijn praktijkdingen, dus die schuif ik door naar de planning; dat ze effe regelen dat ik daarmee aan de slag kanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
als je de stekker uit de laptop laat wel
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben erg nieuwsgierig welk bedrijf dat is maar dat kun je vast (nog?) niet zeggen
Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat is toch voor extra ballast op die grote rups en ringkranen of niet ?quote:
allebei; hijsen én bouwen. En idd daar hangt meestal ergens tussen de 50 en 600ton ballast achter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is toch voor extra ballast op die grote rups en ringkranen of niet ?
Is het een training om zo`n ding op te bouwen, of er mee te hijsen ?
voor mij zien die dingen er allemaal hetzelfde uit, zeker als het op 300 meter hoog voorbij blaast.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:28 schreef Paladijn het volgende:
wtf is wrong with you people?
[ afbeelding ]
Iedereen moet de JSF zien ofzo...
Twee jaar terug heb ik gewoon de Saab bij Lexxx om de hoek geparkeerd
dat was 2007quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:28 schreef Paladijn het volgende:
wtf is wrong with you people?
[ afbeelding ]
Iedereen moet de JSF zien ofzo...
Twee jaar terug heb ik gewoon de Saab bij Lexxx om de hoek geparkeerd
het is ook twee uur laterquote:
Aha. Dankjequote:
nee, maar ik vind het een angstige gedachte dat je me ingehaald moet hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Dankje
Ik reed gister zo rond 19:00 bij Lankhorst de 28 op dus heel wat voertuigen gespot.
Ik kwam ook een stuk of vier "ME busjes" tegen. Maar ze waren van de KMar. Heb je daar toevallig ook ooit wat over geschreven?
Dan was ik op zijn minst even naast je blijven rijdenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het een angstige gedachte dat je me ingehaald moet hebben
Nu nieuwe koffie want zeiknat geregend net.quote:
moet je ook niet onbder de douche gaan staanquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nu nieuwe koffie want zeiknat geregend net.
Ik douche nooit op de fiets.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:21 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je ook niet onbder de douche gaan staan![]()
Koffiezuipen op de fiets is ook stom als het regentquote:
Ja zonde van de koffie.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koffiezuipen op de fiets is ook stom als het regent
Jeh, nogalquote:
In een noodsituatie blijven die aan de rand van de stand staanquote:Op zondag 12 juni 2016 12:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan was ik op zijn minst even naast je blijven rijden
Geen blauwe Fabia met stickers gespot
Zal die milieizone in Utrecht en Rotterdam ook voor Defensie gelden? Als je achter zo'n 4440 rijdt bijvoorbeeld, ruik je echt zo'n diesellucht
Sow, de pleuris is hier nu ook uitgebrokenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nu nieuwe koffie want zeiknat geregend net.
M'n moeder hangt hier net de was buitenquote:Op zondag 12 juni 2016 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, de pleuris is hier nu ook uitgebroken![]()
![]()
Goein plensbui
Kun je straks ws timen hoe snel ze het weer af kan halen en in de droger frottenquote:Op zondag 12 juni 2016 14:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n moeder hangt hier net de was buiten
Ik ken het.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, de pleuris is hier nu ook uitgebroken![]()
![]()
Goein plensbui
Die op het parc Jean-Drapeau, hopelijk dit keer niet vier uur Heineken reclame aanschouwen tussen de buitjes doorquote:
Je had beter naar pinkpop kunnen gaanquote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Gisteren in de steengroeve waar ik was ook een EXTREME bui. Auto met jas, pet, paraplu en plastic zak voor camera stond op 500 meter lopen dus ik toen ik het aan zag komen naar de cateringtent currywurst eten. Bui hield anderhalf uur aan, na een uurtje kwam er een wildwaterbaan de tent en en spoelde de bodem letterlijk onder mijn voeten vandaan
Nee pinkpop kost me geld, werk levert geld opquote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je had beter naar pinkpop kunnen gaan
[ afbeelding ]
Ben blij dat het twee jaar terug bij de laatste Rock am Ring gewoon droog/zonnig was
goedemorgenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee pinkpop kost me geld, werk levert geld op
Leuke dingen kosten vaak geld, maar voor Lexxx geldt ongetwijfeld dat werk ook leuk isquote:Op maandag 13 juni 2016 06:19 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
Wat een uitspraak voor een linkse werkloze jongen![]()
Oei! Daar gaat de buurt.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom de laatste weken vaak in de randstad
Als ik het me goed herinner zelfs bij jou in de buurtquote:
Daar gaat de huizenprijs!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner zelfs bij jou in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Alfisti roept sLipje erbij om T te maken voor Anne.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef Anne het volgende:
Zo. Maandag = standaard een drukke dag. En mijn collega is helaas ziek. Ik ben nu pas een beetje bij.
Maar ik moet er maar alvast aan gaan wennen, want haar contract is niet verlengd, dus over 2 weken zit ik voortaan weer immer alleen.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 12:28:52 ]
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom de laatste weken vaak in de randstad
allé toch naar Belgique verhuizenquote:
ik deel je leed, alleen over een weekje is mijn collega weer terug.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef Anne het volgende:
Zo. Maandag = standaard een drukke dag. En mijn collega is helaas ziek. Ik ben nu pas een beetje bij.
Maar ik moet er maar alvast aan gaan wennen, want haar contract is niet verlengd, dus over 2 weken zit ik voortaan weer immer alleen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar gaat de huizenprijs!
071 woont cassandraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
* Alfisti roept sLipje erbij om T te maken voor Anne.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Wat heeft dit met geld te maken?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geld laat mensen soms rare dingen doen
Dat zijn alsnog een hele bups plaatsnamenquote:
Liefde laat mensen gekke dingen doenquote:
Ja daar welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een goedemorgen vanuit het zonnige Sarajevo gewenst!
[ afbeelding ]
Wat die je daar eigenlijk? Het is geen voor de hand liggende bestemmingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gisteren was regende het hier ook gewoon de hele dag, daar niet van. :|
Ik zag dat je net een eeuwenoude PM van mij las en toen dacht ik al: Opaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nadat ik failliet ben gegaan, woon en werk ik hier al een paar jaar tot volle tevredenheid.
Moest even een nieuwe frisse start maken, gaat erg goed moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
tof om te horen dat het beter gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nadat ik failliet ben gegaan, woon en werk ik hier al een paar jaar tot volle tevredenheid.
Moest even een nieuwe frisse start maken, gaat erg goed moet ik zeggen.
Zo'n Laguna roest best snel in Bosnie, er zit zelfs een Lalfa logo opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
met de Benz minder last van, en if so, is dat na 2 matige tussensprintjes wel over.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef Barcaconia het volgende:
Best grappig dat als je een blauwe bmw rijdt alle opgeschoren kopjes in golfjes, cordobas en polootjes helemaal gek lijken te worden op de weg en je constant willen uitdagen. Ik kom de laatste weken vaak in de randstad en daar valt het echt op
Veel Nederlanders stampen vol op de rem waar gas lossen genoeg is. Zo krijg je snel files jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
met de Benz minder last van, en if so, is dat na 2 matige tussensprintjes wel over.
Ik begin wel helemaal de kots te krijgen van die zeikfiles om niks; voor dat stukkie A15 tussen Alblasserdam en Gorinchem is echt té kansloos
Neuh, het is gewoon een keihard mentaliteits-probleem.. niks meer en niks minder.. links hangen, bumperen, vooral helemaal niemand ook maar een centimeter ruimte gunnen. Ik houd júist omdát het om de haverklap allemaal vol in de ankers gaat, een karretje extra ruimte, wat resulteert in standaard bumpergezwellen op mijn achterbumper, wat elke keer als ik iemand ertussen laat, standaard resulteert in het nóg spastischer op je bumper kruipenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel Nederlanders stampen vol op de rem waar gas lossen genoeg is. Zo krijg je snel files ja
Dat is het eindpunt voor alles wat 200+ rijdtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:35 schreef Paladijn het volgende:
Nederlanders zijn ik, ik, ik en jij bent stom/rijdt als een idioot en het is niet mijn schuld
[gandalf.gif]
Mooi recht wegdek op de N-weg hier om de hoek trouwens
[ afbeelding ]
Genoeg mensen die dat daar wel eens rijden en dan een paar maanden zonder rbw zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is het eindpunt voor alles wat 200+ rijdt
die golft net zo mooi als de A12 bij Bunnikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:35 schreef Paladijn het volgende:
Nederlanders zijn ik, ik, ik en jij bent stom/rijdt als een idioot en het is niet mijn schuld
[gandalf.gif]
Mooi recht wegdek op de N-weg hier om de hoek trouwens
[ afbeelding ]
Dat kun je beter op de BAB31 doenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat daar wel eens rijden en dan een paar maanden zonder rbw zitten
daarom keurig 183 rijden daarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat daar wel eens rijden en dan een paar maanden zonder rbw zitten
of je had gewoon geen idee waar je vriend het over heeft en hebt er zelf weer van alles bij verzonnenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:36 schreef derLudolf het volgende:
Een studiegenoot was ook keurig met 133 gepakt op de trajectcontrole op de A2. De ene is 130 's avonds, de andere 100
Edit: hmmm blijkbaar is er maar een op de A2... Nja, hij had twee trajectcontroles gehad en dacht dat beide 130 waren in elk geval.
Hij had zoveel praatjes en was ook niet helemaal nuchterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of je had gewoon geen idee waar je vriend het over heeft en hebt er zelf weer van alles bij verzonnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen hier met molentjes.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja... kennis is er met 189 na correctie gepakt, eerste keer dus vier maandjes rbw inleveren en een paar ribben doneren aan de schatkistquote:
Sonjas ouders hebben geen internetquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:03 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest heeft twee Landal's in zijn achtertuin liggen kom ik net achter
Ik hang bij een van de twee rond terwijl Lexxx de ouders van Sonja gek maakt en vrachtwaggies kiekt.
Fietsendrager dan? Of heb je geen trekhaak?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
De persparking is trouwens verplaats van A6 naar D10, accreditatieregelen moet in het Eifel dorp in plaats van het hotel achter de pomp, waar ook de teams de kaarten halen en ik heb geen bestelbus geregeld dus kan geen fiets meenemen
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fietsendrager dan? Of heb je geen trekhaak?
Dingen niet weten is dan ook je specialiteitquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het merk MG nog bestond
Ze bestaan inmiddels al weer 10 jaar. Dacht dat het net als Rover verdwenen was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Dingen niet weten is dan ook je specialiteit
Wat Lexxx zegt. 10 jaarquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze bestaan inmiddels al weer 10 jaar. Dacht dat het net als Rover verdwenen was.
Witteveen en Aalden, jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:03 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest heeft twee Landal's in zijn achtertuin liggen kom ik net achter
Ik hang bij een van de twee rond terwijl Lexxx de ouders van Sonja gek maakt en vrachtwaggies kiekt.
vast welquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Witteveen en Aalden, jaBest dicht bij elkaar ook nog, dus kennelijk is daar wel iets boeiends te doen?
tofquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:55 schreef Dingest het volgende:
Ik moest er wel 400 km voor rijden, maar ik heb een tof bagagewagentje uit 1967 voor achter de Saab gescoord
Fotoooooosquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:55 schreef Dingest het volgende:
Ik moest er wel 400 km voor rijden, maar ik heb een tof bagagewagentje uit 1967 voor achter de Saab gescoord
Rust en ruimte?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Witteveen en Aalden, jaBest dicht bij elkaar ook nog, dus kennelijk is daar wel iets boeiends te doen?
Ik ben erg benieuwdquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:55 schreef Dingest het volgende:
Pffff dat is geen weer voor een blankequote:Op donderdag 16 juni 2016 17:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gelukkig vandaag niet zo warm hier..
[ afbeelding ]
Lang weekend training met collega'squote:Op donderdag 16 juni 2016 00:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee dan de N11.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
die golft net zo mooi als de A12 bij Bunnik
mee bezig jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:53 schreef lipje het volgende:
Moet je niet ook een .de domein gaan afsluiten?
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Held. Ook van die vlaggetjes op de ramen?
Daar is het asfalt tenminste glad genoeg om met 150 overheen te vliegen.quote:
ik was de allereerste met een .frl adres, oelewapper. Toen nog de gedeputeerde op de stoep gehad die een taart kwam brengen.quote:
alleen vol flitsers en andere bermpiratenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar is het asfalt tenminste glad genoeg om met 150 overheen te vliegen.
toen was je nog een stuk dunnerquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was de allereerste met een .frl adres, oelewapper. Toen nog de gedeputeerde op de stoep gehad die een taart kwam brengen.
[ afbeelding ]
http://alexmiedema.frl/
Gaafquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was de allereerste met een .frl adres, oelewapper. Toen nog de gedeputeerde op de stoep gehad die een taart kwam brengen.
[ afbeelding ]
http://alexmiedema.frl/
Vaste flitsers zijn bekend, bermpiraten verraadt de flitsmeister.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen vol flitsers en andere bermpiraten
waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Heb je ook een .fr (Frans) account gehad dan? Die domeinen waren dacht ik alleen voor Fransozen. Er was toen een NL'er die en Frankrijk een bedrijf had opgericht om domeinnamen aan diehard Friezen te verkopen
Ik ook niet, maar ik had dit artikeltje onthoudenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen?ken geen enkele fries die dat had ook...
Vrije training van vandaag?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:11 schreef Paladijn het volgende:
Rijdt best lastig zonder achterwiel
[ afbeelding ]
Vanochtend ja: http://www.gpupdate.net/n(...)-verstappen-in-baku/quote:
https://streamable.com/oxypquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:11 schreef Paladijn het volgende:
Rijdt best lastig zonder achterwiel
[ afbeelding ]
nee nog steeds, ik ben opquote:
quote:
als er al spiegels van de auto af raken is het omdat ik te dicht ergens langs rijdt, niet om een andere reden ga ik van uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voor je spiegelloos bent
Een of andere Cambuurfan heeft een keer geprobeerd de spiegel van de oranje 9000 eraf te trappen. Die had last van zijn voetquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er al spiegels van de auto af raken is het omdat ik te dicht ergens langs rijdt, niet om een andere reden ga ik van uit.
Ben nog geen cambuurfans tegen gekomen hier vooralsnogquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een of andere Cambuurfan heeft een keer geprobeerd de spiegel van de oranje 9000 eraf te trappen. Die had last van zijn voet
saaB <3
quote:
Een van de jongens waar ik me naar het voortgezet fietste vind het altijd leuk om containers om te trappen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een of andere Cambuurfan heeft een keer geprobeerd de spiegel van de oranje 9000 eraf te trappen. Die had last van zijn voet
saaB <3
ik ga er niet op klikken, maar ik moet altijd een beetje gniffelen als men house betitelt als 'tyfusherrie'quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
!
En nu wachten op de niet Duitsche mixed grill
teveel werk te weinig tijd, plus sociaal ook druk.quote:
Ik denk dat jij alleen het ATR nummer kunt waarderenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ga er niet op klikken, maar ik moet altijd een beetje gniffelen als men house betitelt als 'tyfusherrie'
145 is net te traag idd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar is het asfalt tenminste glad genoeg om met 150 overheen te vliegen.
Hier vooral veel werk en zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
teveel werk te weinig tijd, plus sociaal ook druk.
Slecht ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:08 schreef Duvel het volgende:
Wat een fokking slechte Rammstein-klonen in dit topic.
Ohw, het kan nog erger.quote:
Beetje faalactie om die vlag te verwijderen en zo`n flutbriefje eraan te hangen.quote:
of trots op hun buurlandquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:39 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Beetje faalactie om die vlag te verwijderen en zo`n flutbriefje eraan te hangen.
"uw vlag veroorzaakt nationalisme !!"
Ja, sommige mensen zijn wel trots op hun land
Oeps.quote:
Ies krom!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
'Arie, bel eens naar de zaak; volgens mij is er iets niet goed'
[ afbeelding ]
stuk kabelgoot liet los in de pit waardoor de sidewing er af vliegt, bijna bij een marshall in het gezicht:')quote:
Ja, bizar hoe dat doorhangt met oprichten, blijft elke keer weer heel bijzonder om te zienquote:
Ik zag laatst wat filmpjes die opgenomen zijn in lange gangen van de ékte grote schepen die door een zware storm banjeren. Buigt ook nog een behoorlijk stuk meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, bizar hoe dat doorhangt met oprichten, blijft elke keer weer heel bijzonder om te zien
Jep, zal ook wel moeten, want wat niet buigt. breekt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zag laatst wat filmpjes die opgenomen zijn in lange gangen van de ékte grote schepen die door een zware storm banjeren. Buigt ook nog een behoorlijk stuk mee
moest je zover rijden voor vaderdag?quote:
Neequote:Op zondag 19 juni 2016 13:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heeft ie je er ook om 4u uitgetrapt?
3 minuten fietsen.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
moest je zover rijden voor vaderdag?
En hallo![]()
![]()
Oef, kon ie zijn broodtrommel in zijn eentje tillen?quote:Op zondag 19 juni 2016 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Maar we hebben om half 4 wel nog even geknuffeld
. Aangezien we elkaar vrijdag pas weer zien.
Hij kan daar ook boodschappen doenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oef, kon ie zijn broodtrommel in zijn eentje tillen?
Volgens weekend heeft ie wel een volledig weekend?
Heb het later op tv gezien, was best wel een scary moment!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
stuk kabelgoot liet los in de pit waardoor de sidewing er af vliegt, bijna bij een marshall in het gezicht:')
dik hotel, maar hotels hebben nog steeds niet door dat werkvolk vroeg wil ontbijten/lunchpakketten maken. Dat wordt dus weer brood en beleg halen en zelf knoeien.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oef, kon ie zijn broodtrommel in zijn eentje tillen?
Volgens weekend heeft ie wel een volledig weekend?
Ja dat heb ik vroeger ook zo vaak meegemaakt toen ik nog shutdowns/turnarounds "deed" in de Europoort/Botlek.quote:Op zondag 19 juni 2016 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
dik hotel, maar hotels hebben nog steeds niet door dat werkvolk vroeg wil ontbijten/lunchpakketten maken. Dat wordt dus weer brood en beleg halen en zelf knoeien.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 juni 2016 08:59 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn de kinderen jarig, zijn ze gelijk ook ziek![]()
![]()
kom maar halenquote:
die blaffen zich rotquote:
Ik woon naast de HEMAquote:
ik heb nog een bergje pannenkoekenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
Erwtensoep please.. Wát een schijtweer zeghele dag al regen.
kom maar brengen.quote:
Hebben ze de tijdzone wel vermeld?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:46 schreef Barcaconia het volgende:
Uw zending arriveert vandaag tussen 14.30 en 16.30.
De grootste leugen aller tijden.
Die van mij liegt nooit:quote:Op maandag 20 juni 2016 17:46 schreef Barcaconia het volgende:
Uw zending arriveert vandaag tussen 14.30 en 16.30.
De grootste leugen aller tijden.
woar?quote:
Hij was er om half 8. Ik had gedacht dat ie niet meer kwam maar het was uiteindelijk toch een goeie vent.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van mij liegt nooit:
Morgen 21 juni
12:30 - 14:30 uur
En hij is er altijd om 13:00 uur precies.
Land der rode duivels.quote:
vandaag waren we in Leuven bij een leuk projectjequote:
Mogguh. Ik heb een leuke innovatie gevonden...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:36 schreef Anne het volgende:
GOEDEMORGEN. Nog net op tijd.
Wie maakt de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |