Ik denk dat Aerys de fluisteringen van Three Eyed Raven of Bran hoorde maar verkeerd interpreteerde. Hij was niet de meest stabiele man en hij zal wel niet aan WW denken als de hints erg vaag waren, zoals "Burn them...we need wildfire"quote:Op maandag 6 juni 2016 23:24 schreef Maanvis het volgende:
Burn them all -- burn them in their homes and burn them in their beds.
Wights en white walkers hebben geen huizen en bedden nodig.
Sowieso het enige wat Dany aan intelligentie heeft getoond is dat ze 45 minuten aan titels kan onthouden en uitspreken. Verder weet ze niet eens hoeveel boten ze nodig heeft terwijl dat gewoon een simpel rekensommetje isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. Queen Lyanna weet er beter raad mee dan een Khaleesi
Sowieso waarom zou je Aerys Überhaupt vertellen om white walkers te verbranden? Die waren toen nog helemaal geen issue? Aerys was toen al vrij oud, hij had waarschijnlijk niet eens meer op de troon gezeten zodra die white walkers echt een issue werden..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:12 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Aerys de fluisteringen van Three Eyed Raven of Bran hoorde maar verkeerd interpreteerde. Hij was niet de meest stabiele man en hij zal wel niet aan WW denken als de hints erg vaag waren, zoals "Burn them...we need wildfire"
Aah wordt vet! Jamie Vs Brienne. Hoe noem je dat.quote:
Nee. Ik denk dat Theon weer de verkeerde partij kiest en dus straks tegenover vrienden staat. Dat is een beetje Theon door alle seizoenen heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:20 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Theon er een einde aan gaat maken? Die gast is echt veel te ver heen.![]()
aan de andere kant kan ie troost vinden bij de unsullied vriendjes van dany.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:22 schreef Odaiba het volgende:
Even vooruitlopend op de volgende aflevering. Naar wie zijn de Faith militants op zoek, want Cercei verspert ze de weg. Clegane en Qyburn staan achter haar, dus Ik denk dat ze Qyburn moeten hebben
[..]
Nee. Ik denk dat Theon weer de verkeerde partij kiest en dus straks tegenover vrienden staat. Dat is een beetje Theon door alle seizoenen heen.
De laatste drie? Was The Door niet genoeg actie voor je?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:36 schreef Tunafish het volgende:
Het is inmiddels wel eens tijd voor fatsoenlijke actie. Opbouw is leuk en aardig, maar de laatste drie aflevering waren Jon en Sansa eigenlijk niet veel meer aan het doen dan moeilijk kijken en piekeren over het aantal soldaten dat ze hebben, Cersei wacht al een heel seizoen op haar trial, Dany heeft haar excursie naar de Dothraki gehad en de Ironborn gaan allemaal met hun boten naar Dany. Het enige wat deze aflevering echt is gebeurd, is dat Sandor Clegane van pacifist-in-spé teruggaat naar bad-ass, Margaery inderdaad de High Sparrow probeert te manipuleren, en Arya en de waif gaan eindelijk gaan uitvechten wiens gezicht wordt toegevoegd aan de hal. Ja, Jaime is bij Riverrun en er komen een paar andere lui ook daarheen, maar eigenlijk is er niks gebeurd daar.
Het tempo wat ze in afleveringen 3 en 4 hadden beviel me wel, jammer dat ze dat niet hebben volgehouden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant kan ie troost vinden bij de unsullied vriendjes van dany.
Sorry, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:31 schreef Tanin het volgende:
Kan trailerpraat misschien in spoilerhaakjes? Of is dat teveel gevraagd?
Zou leuk zijn.quote:
Als er een seizoen is waar het moet kunnen is het dit seizoen wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:56 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.Ik sluit het niet uit dat ze in aflv 8 of 10 nog even langskomt idd.
Elke aflevering actie is ook saai. Ik vond aflevering 5 met die White Walkers zelf kut. 6 en 7 brengen mijn vertrouwen juist weer terug dat ze ook nog moeite willen doen om een goed verhaal te vertellen.quote:
Ik heb mij met elke aflevering dit seizoen bijzonder goed vermaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vond dit met gemak de beste aflevering van het seizoen tot nu. Eigenlijk alleen maar toffe scenes.
Laat ik hier maar niet op te serieus op in gaan... En dan ook gelijk iedereen over één kam scheren alsof we Game of Thrones niet snappen omdat we uitkijken naar een paar actie scenes die we zien in de trailer preview van 40 seconden. IEdereen heeft zo zijn eigen reden om Game of Thrones te kijken. We zitten er allemaal nu 6 seizoenen in, dus de lekker domme blockbuster kijkende leeghoofden zijn al afgehaakt in het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die janken dat ze alleen maar actie willen zien moeten lekker domme blockbusters als the Avengers kijken.
Dan snap je echt niks van Game of Thrones ook
De logica van dit ontgaat me.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We zitten er allemaal nu 6 seizoenen in, dus de lekker domme blockbuster kijkende leeghoofden zijn al afgehaakt in het eerste seizoen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op te serieus op in gaan... En dan ook gelijk iedereen over één kam scheren alsof we Game of Thrones niet snappen omdat we uitkijken naar een paar actie scenes die we zien in de trailer preview van 40 seconden. IEdereen heeft zo zijn eigen reden om Game of Thrones te kijken. We zitten er allemaal nu 6 seizoenen in, dus de lekker domme blockbuster kijkende leeghoofden zijn al afgehaakt in het eerste seizoen.
Dat komt omdat jullie over twee verschillende dingen praten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |