Er zijn theorieën dat Syrio ook nog in leven is, want we hebben hem niet dood zien gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja leuk laten we gelijk Ned Stark ook terugbrengen.. en natuurlijk:
[ afbeelding ]
[..]
Het is gewoon jammer, dood is dood..
Die ligt waarschijnlijk ergens dood in het water.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
arme Gendry blijft maar roeien en roeien in dat bootje
de enige echte man in westeros en essos.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom is het zo geweldig dat de Hond terug is?
Daarnaast:quote:Op maandag 6 juni 2016 23:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er zijn theorieën dat Syrio ook nog in leven is, want we hebben hem niet dood zien gaan.
Ned Stark hebben we wel dood gezien. Hij heeft ook geen hoofd meer, en is ondertussen het rotten, dus die zien we ook niet meer terug.
The Hound leefde gewoon nog toen Arya bij hem wegliep, zijn lot was nooit bekend.
En dan al die mensen die hier na die aflevering (season 4 episode 10) riepen Sandor is dood en klaar, einde discussie.![]()
We hebben hem nooit zien sterven, en in de boeken werd ook al gehint dat Sandor nog in leven is. Dus ik snap niet echt wat het probleem is.
Shame, shame, shame shame, shame shame, shamequote:Op maandag 6 juni 2016 21:32 schreef xzaz het volgende:
The Hound had voor mij wel dood mogen blijven.
einde is iets langer, Arya kwam wel weer uit het waterquote:Op maandag 6 juni 2016 23:18 schreef King_Merc het volgende:
Wat als Gendry net onder die brug kwam varen , waar Arya vanaf sprong XD
GRRM heeft gezegd dat ie de theorieën niet meer leest. Zijn boeken past ie er dus niet op aan.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi dat er altijd duizenden theorieën zijn, en als er dan eentje uit komt is het allemaal te voorspelbaar dit dat
House Sigil, oftewel "ik denk nogsteeds aan onze familie". Wordt nog eens versterkt door hun familie kreet "growing strong", oftewel: heb geduldquote:
Ik dacht hem in de preview te zijn, maar ik haal hem en Podrick voor de twaalf miljoenste keer door elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:46 schreef Vlindur het volgende:
Had verwacht dat Gendry daar inderdaad liep ipv The Hound
Misschien komt hij volgende week
meeste tieten in een GoT aflevering ooit?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:49 schreef Odaiba het volgende:
Deze aflevering had weinig memorabele momenten.
De terugkeer van the Hound vond ik nog wel leuk omdat dat dat zo ongeveer m'n favoriete karakter is, maar ze moeten inderdaad gaan oppassen met dit soort dingen. Straks blijkt Stannis ook nog gewoon te levenquote:Op maandag 6 juni 2016 23:52 schreef Odaiba het volgende:
Stond nou niet gelijk te springen toen ik the hound zag. Had vrede met zijn dood en nu is hij weer terug. Lijkt GTST wel.
Dat zal een major fuck-up zijn, en Brienne direct een totaal ongeloofwaardige karakter maken.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Straks blijkt Stannis ook nog gewoon te leven
Ze heeft 62 spartans in dienst. Wed maar dat die hun mannetje staan.quote:
Vrijwel iedere hoofdstuk eindigde in een anti-climaxquote:Op maandag 6 juni 2016 23:36 schreef Tunafish het volgende:
Het is inmiddels wel eens tijd voor fatsoenlijke actie. Opbouw is leuk en aardig, maar de laatste drie aflevering waren Jon en Sansa eigenlijk niet veel meer aan het doen dan moeilijk kijken en piekeren over het aantal soldaten dat ze hebben, Cersei wacht al een heel seizoen op haar trial, Dany heeft haar excursie naar de Dothraki gehad en de Ironborn gaan allemaal met hun boten naar Dany. Het enige wat deze aflevering echt is gebeurd, is dat Sandor Clegane van pacifist-in-spé teruggaat naar bad-ass, Margaery inderdaad de High Sparrow probeert te manipuleren, en Arya en de waif gaan eindelijk gaan uitvechten wiens gezicht wordt toegevoegd aan de hal. Ja, Jaime is bij Riverrun en er komen een paar andere lui ook daarheen, maar eigenlijk is er niks gebeurd daar.
Het tempo wat ze in afleveringen 3 en 4 hadden beviel me wel, jammer dat ze dat niet hebben volgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |