Wat jammer , maar we kunnen toch via DM links aan elkaar geven ?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:01 schreef Danny het volgende:
Hoezeer het mij ook spijt, omdat ik weet hoeveel jullie gehecht zijn aan jullie Utopia en je absoluut geen kwaad in de zin hebt; er mogen géén video's meer geplaatst worden (dat geldt ook voor links naar inbreukmakend materiaal). Talpa heeft dit via hun juridische afdeling laten weten. Ook moeten alle reeds geplaatst video's verwijderd worden. Kort gezegd houdt dit in dat de kans groot is dat dit forum zal moeten verdwijnen, omdat het ondoenlijk is om álle topics en álle posts erbij te halen en aan te passen.
Mogelijk kan ik nog zorgen dat videolinks in UTO niet langer worden weergegeven, maar dat gaat me waarschijnlijk niet lukken voor het door Talpa gestelde ultimatum.
Sorry
Verwijderen is zonde, het is internetgeschiedenis. Gewoon verbergen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je niet alle oude topics verwijderen dan en opnieuw beginnen?
Ja zoals KPD is een beter idee nogquote:Op maandag 6 juni 2016 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verwijderen is zonde, het is internetgeschiedenis. Gewoon verbergen.
Ja leuk man.quote:
Ja zoiets. Gesloten topics ontoegankelijk maken of zo.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je niet alle oude topics verwijderen dan en opnieuw beginnen?
Daar kan ik vrij weinig aan veranderen. Maar met die houding denk ik niet dat er veel verloren gaatquote:
nou ik bedoel mezelf niet maar je abonneesquote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar kan ik vrij weinig aan veranderen. Maar met die houding denk ik niet dat er veel verloren gaat
Het gaat imo helemaal niet om de video's, maar om het forum an sich. De video's zijn gewoon de stok om mee te slaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zoiets. Gesloten topics ontoegankelijk maken of zo.
Wat ik trouwens vreemd vind is dat hier wel video's geplaatst worden maar die worden elders ge-host. Pak dan die hosts aan.
Geldt het ook voor caps en gifjes?quote:
Dit was haast te verwachten , zo jammer dit Dannyquote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het gaat imo helemaal niet om de video's, maar om het forum an sich. De video's zijn gewoon de stok om mee te slaan.
Dat probeer ik nog te achterhalen. Overigens kan ik me de HiDiHofilmpjes waarin alle streams volledig worden geplaatst nog best voorstellen dat ze dat niet wenselijk vinden. Hoewelquote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geldt het ook voor caps en gifjes?
Dat is het ook. De Fokkers zien en horen veel te veel. Ondanks de tientallen streamlocks die ze erin gooien.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het gaat imo helemaal niet om de video's, maar om het forum an sich. De video's zijn gewoon de stok om mee te slaan.
Dat is wel dieptreurig dan. FOK! heeft in de loop der jaren veel betekend voor de RLS-en van De Mol.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze bieden toch zelf die streams aan? Waarom zou je het dan niet op mogen nemen? Is daar juridisch niets tegen te doen?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat probeer ik nog te achterhalen. Overigens kan ik me de HiDiHofilmpjes waarin alle streams volledig worden geplaatst nog best voorstellen dat ze dat niet wenselijk vinden. Hoewel
Dus dat, bang dat het voor ons duidelijk gescripte gedoe de mainstream media haalt zoals in Duitsland en de doodsteek zal zijn, ofzoquote:Op maandag 6 juni 2016 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook. De Fokkers zien en horen veel te veel. Ondanks de tientallen streamlocks die ze erin gooien.
Tering heejquote:Op maandag 6 juni 2016 17:01 schreef Danny het volgende:
Hoezeer het mij ook spijt, omdat ik weet hoeveel jullie gehecht zijn aan jullie Utopia en je absoluut geen kwaad in de zin hebt; er mogen géén video's meer geplaatst worden (dat geldt ook voor links naar inbreukmakend materiaal). Talpa heeft dit via hun juridische afdeling laten weten. Ook moeten alle reeds geplaatst video's verwijderd worden. Kort gezegd houdt dit in dat de kans groot is dat dit forum zal moeten verdwijnen, omdat het ondoenlijk is om álle topics en álle posts erbij te halen en aan te passen.
Mogelijk kan ik nog zorgen dat videolinks in UTO niet langer worden weergegeven, maar dat gaat me waarschijnlijk niet lukken voor het door Talpa gestelde ultimatum.
Sorry
Alleen voor eigen gebruik, niet om te delen met heel Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze bieden toch zelf die streams aan? Waarom zou je het dan niet op mogen nemen? Is daar juridisch niets tegen te doen?
tja, en dan is dit 'the thanks you get'quote:Op maandag 6 juni 2016 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel dieptreurig dan. FOK! heeft in de loop der jaren veel betekend voor de RLS-en van De Mol.
Of je ze mag opnemen? Vast wel. Maar dat is niet hetzelfde als verspreiden of elders uploaden.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze bieden toch zelf die streams aan? Waarom zou je het dan niet op mogen nemen? Is daar juridisch niets tegen te doen?
Beetje raar dat ze na 2,5 jaar hier nu ineens mee komen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ik geen failsafe oplossing kan bedenken en implementeren voor woensdag 18:00 uur zal het hele forum verdwijnen. Al dan niet tijdelijk tot ik dat wél kan.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering heejOf Is alleen het filmpjes topic weg?
Oke, maar dan is er dus ook een dikke kans dat zelfs de caps niet mogen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:19 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, en dan is dit 'the thanks you get'
[..]
Of je ze mag opnemen? Vast wel. Maar dat is niet hetzelfde als verspreiden of elders uploaden.
Ze weten dondersgoed dat hun eis nooit voor woensdag 18.00 ingewilligd kan worden, maar als dat wél zou lukken verwacht ik wel nieuwe pogingen ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze na 2,5 jaar hier nu ineens mee komen.
Dus jij verwacht dat als het je lukt alle video's/links te verwijderen dat ze wel weer wat nieuws gaan bedenken ?
Succes gewenst.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ik geen failsafe oplossing kan bedenken en implementeren voor woensdag 18:00 uur zal het hele forum verdwijnen. Al dan niet tijdelijk tot ik dat wél kan.
Kan ik verdomme eindelijk weer giffen, krijgen we dit.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, maar dan is er dus ook een dikke kans dat zelfs de caps niet mogen.
Ik denk dat ze verwachten dat de streamers hier massaal naar hun eigen site vertrekken. Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Haropro het volgende:
Wat raar, ze snijden zichzelf toch in de vingers? Zonder FOK! keek ik niet eens Utopia. Het forum maakt het juist leuk en weet zeker dat ik niet de enige ben. Zo razend populair is Utopia ook niet.
Is dit de eerste keer dat je hiervoor benaderd word door Talpa?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ik geen failsafe oplossing kan bedenken en implementeren voor woensdag 18:00 uur zal het hele forum verdwijnen. Al dan niet tijdelijk tot ik dat wél kan.
Heel FB staat ook vol met filmpjes dus ?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:19 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, en dan is dit 'the thanks you get'
[..]
Of je ze mag opnemen? Vast wel. Maar dat is niet hetzelfde als verspreiden of elders uploaden.
eerste keer. Meteen een advocatenbureau ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je hiervoor benaderd word door Talpa?
Of hebben ze vaker lastig gedaan.
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ik verdomme eindelijk weer giffen, krijgen we dit.
Dat zie ik niet gebeuren. Fok is een wereldje apart.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verwachten dat de streamers hier massaal naar hun eigen site vertrekken. Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnen.
Ik denk dat ze facebook wat te groot vinden om aan te pakken. Nee, dat is niet eerlijk, maar we zijn als hobbysite natuurlijk een makkelijk doelwit.quote:
Ik hoop op nog een beetje cossenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook altijd van die rare gifjes, waardoor de bewoners net een stel achterlijken lijken.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom. Directe feedback van een groep kijkers op je programma, daar zou je als programmamaker je voordeel mee moeten doen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Haropro het volgende:
Wat raar, ze snijden zichzelf toch in de vingers? Zonder FOK! keek ik niet eens Utopia. Het forum maakt het juist leuk en weet zeker dat ik niet de enige ben. Zo razend populair is Utopia ook niet.
Wat een sukkels zeg daar bij Talpaquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
De bewoners zijn natuurlijk ook een stel achterlijken. Dat kun je niet op TillyB afschuivenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook altijd van die rare gifjes, waardoor de bewoners net een stel achterlijken lijken.
Dus jouw schuld.
Dat zou heel jammer zijn !quote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verwachten dat de streamers hier massaal naar hun eigen site vertrekken. Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnen.
De zakken van Talpa zijn een paar miljard euro dieper dan de mijne inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een sukkels zeg daar bij Talpa
Kan me voorstellen dat je geen vette claim aan je broek wil.
Jee, en dat kan niet met eerst een waarschuwing of zo.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eerste keer. Meteen een advocatenbureau ook.
Oeps dus geen halve maatregelenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eerste keer. Meteen een advocatenbureau ook.
Erg vervelend, jammer dat Talpa de nichemarkt van Utopia op Fok niet wil zien, er wordt hier reclame gemaakt al een malle voor dat TV-programma dmv discussies en comments en helaas ook beeldmateriaal iddquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja precies , ik hoop op een oplossing , succes Dannyquote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze facebook wat te groot vinden om aan te pakken. Nee, dat is niet eerlijk, maar we zijn als hobbysite natuurlijk een makkelijk doelwit.
Kun je er geen besloten subforum van maken?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
De zakken van Talpa zijn een paar miljard euro dieper dan de mijne inderdaad
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom. Directe feedback van een groep kijkers op je programma, daar zou je als programmamaker je voordeel mee moeten doen.
Heb de mijne net opgezegd.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Hagenesie het volgende:
Potver net vandaag mijn streams verlengd. Vreemd hoor na 2 en een halfjaar.
Ik heb helaas voor een jaar betaald , maar andersquote:Op maandag 6 juni 2016 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb de mijne net opgezegd.
[ afbeelding ]
Liep al sinds dag 1. Niet dat ik 'm ooit gebruikt heb, maar ik betaalde nog wel steeds. Dat is nu voorbij
Juist helemaal mee eensquote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Hagenesie het volgende:
Ze mogen blij zijn dat we nog kijken. Zonder fok geen utopia.
Dit is natuurlijk de redenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb de mijne net opgezegd.
[ afbeelding ]
Liep al sinds dag 1. Niet dat ik 'm ooit gebruikt heb, maar ik betaalde nog wel steeds. Dat is nu voorbij
Nee, heb opgezegd nav dat mailtje. Die herinnerde me eraan dat ik nog betaalde aan die rommelquote:
Dat geloof ik ook, hier begaan ze echt een grote fout denk ik...quote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Hagenesie het volgende:
Ze mogen blij zijn dat we nog kijken. Zonder fok geen utopia.
Zolang er dan geen filmpjes en gifjes geplaatst worden zou dat een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:28 schreef mootie het volgende:
Ik neem aan dat er dan gewoon een Cos in RLS geopend kan worden?
Dit dus, een ander forum is geen optie. Ik stream weinig maar soms heb ik er lol in. Via de talpa site!!. Dan kan mijn Utopia abbo de prullenbak inquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Haropro het volgende:
Misschien, maar mijn directe lijntje met John zelf doet het ff nietquote:Op maandag 6 juni 2016 17:30 schreef Leandra het volgende:
Wat overijverige juristen die uren moeten schrijven?
John de Mol weet immers prima wat de rol van FOK! in het succes van zijn RLSen is.
Blijkbaar doet het hem weinigquote:Op maandag 6 juni 2016 17:30 schreef Leandra het volgende:
Wat overijverige juristen die uren moeten schrijven?
John de Mol weet immers prima wat de rol van FOK! in het succes van zijn RLSen is.
Het is niet eens utopia wat het leuk maakt maar de cos.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, heb opgezegd nav dat mailtje. Die herinnerde me eraan dat ik nog betaalde aan die rommel
Zonder beeld,dat zou nog wel kunnen...quote:Op maandag 6 juni 2016 17:28 schreef mootie het volgende:
Ik neem aan dat er dan gewoon een Cos in RLS geopend kan worden?
Ik zou inderdaad niet weten waarom niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zolang er dan geen filmpjes en gifjes geplaatst worden zou dat een optie kunnen zijn.
Hoop ik.
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Caps mogen wel, toch.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zonder beeld,dat zou nog wel kunnen...
Inderdaad, ga niet in mijn eentje een beetje streams zitten kijken en dan hardop commentaar geven tegen mijn beeldscherm.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Het is niet eens utopia wat het leuk maakt maar de cos.
Dat maakt niet dat het dan opeens wel mag natuurlijk. We weten ook dat talpapersoneel zich op FOK! begeeft. Denk alleen al aan Huub.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:32 schreef sjampoeh het volgende:
besloten forum maken, net als de kelder hier of wat is het
Dat wist Danny nog niet...quote:
maar die werkt toch niet meer bij Talpa ?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat het dan opeens wel mag natuurlijk. We weten ook dat talpapersoneel zich op FOK! begeeft. Denk alleen al aan Huub.
En hoe moet hij dan controleren of mensen die toegang willen echte users zijn om mensen die willen checken of daar filmpjes staan.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:32 schreef PTLe het volgende:
Danny kan je niet alles op slot zetten , of geheim ? ik gil maar wat ?
Wel bij Talpa, niet meer bij Utopia.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
maar die werkt toch niet meer bij Talpa ?
Weet ik niet maar maakt op zich niet uit. Een andere Talpa medewerker kan zich ook op dat besloten forum begeven en dan staan daar die verboden filmpjes en/of caps.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee, maar die heeft vast nog wel wat contacten. En dan is er nog teamutopia bv. Maar er loopt meer spul van talpa hier rond.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dus dat...quote:Op maandag 6 juni 2016 17:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Het is niet eens utopia wat het leuk maakt maar de cos.
Ik denk van menigeen die op FOK komt ...quote:Op maandag 6 juni 2016 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit dus, een ander forum is geen optie. Ik stream weinig maar soms heb ik er lol in. Via de talpa site!!. Dan kan mijn Utopia abbo de prullenbak in
Ja geen idee dus sorryquote:Op maandag 6 juni 2016 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe moet hij dan controleren of mensen die toegang willen echte users zijn om mensen die willen checken of daar filmpjes staan.
Maar wat is de reden dan hier achter ?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee, maar die heeft vast nog wel wat contacten. En dan is er nog teamutopia bv. Maar er loopt meer spul van talpa hier rond.
Ja laten we zo reagerenquote:
Dan dat maar.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Een Cos kan er ook gewoon zijn, maar dan zonder filmpjes, en eventueel gifjes.
Maar zonder gifjes en caps is het een stuk minder leukquote:Op maandag 6 juni 2016 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeker !quote:Op maandag 6 juni 2016 17:37 schreef Charmian het volgende:
Hoe zit het met TV en SHO en zo zit daar geen talparotzooi en mag dat dan wel?
Jup. Nog nooit eerder mail of post of wat dan ook van ze gehad en nu dus de melding dat ze schade ondervinden van de video's (eigenlijk; linkjes naar video's) in ons forum en of we voor woensdag alle video's willen verwijderen. Zo niet; juridische stappen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar wat is de reden dan hier achter ?
Dit komt dus zomaar ineens uit de lucht vallen.
In de gaten houden dan maar.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet weten waarom niet.
Dus dat. Ik zou het echt heel jammer vinden.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:36 schreef mootie het volgende:
Joh, en als ze een dwangsom gaan opleggen voor elk filmpje. Betaal jij voor Danny?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben geen poot om op te staan, geen beginnen aan om alles te controleren. Gewoon een wanhoopspoging, niets meer dan dat. Nu is Fok aan de beurt, en eerder al UtopiaGekt...next!
Hij heeft gewoon een goede zaak om dit gewoon te winnen hoor.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, en als ze een dwangsom gaan opleggen voor elk filmpje. Betaal jij voor Danny?
Betaal jij?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een goede zaak om dit gewoon te winnen hoor.
Ze krijgen het ook voor elkaar om complete videokanalen weg te laten vegen, mij verbaast niks meer.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee, maar die heeft vast nog wel wat contacten. En dan is er nog teamutopia bv. Maar er loopt meer spul van talpa hier rond.
Laten we er geen complot van gaan makenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef Hagenesie het volgende:
Hebben wij iets gezien wat we niet mochten zien?
Voor onze eigen gezondheid zekerquote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef Hagenesie het volgende:
Do en Bas, ik kan niks anders verzinnen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef Hagenesie het volgende:
Jah en dat na al die jaren DGK/Utopia e.d.quote:
Zelfs geneuk zit in de tv uitzending, plus wij betalen voor 24 uur streamsquote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef Hagenesie het volgende:
Maar waarom denk je dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Financieel toch nooit haalbaar voor Fok?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Op welke juridische gronden kan Danny dit winnen. En op welke termijn, en tegen welke kosten.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat er gewoon niets valt te controleren, er zijn zoveel websites die dit doen. Als dit stopt, is er wel weer een andere site/forum die begint. Iets met dweilen en een kraan...simpel.quote:
Ik zou zeggen, zoek het op.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Leg eens uit. Op welke juridische gronden kan Danny dit winnen. En op welke termijn, en tegen welke kosten.
Een procedure aangaan met een multinational die juristen in vaste dienst heeft, is vaak niet aan te raden. Wellicht kun je winnen maar delf je alsnog het onderspit vanwege de kosten.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gaat om het idee wat ik er over heb.
Ah. Oké. Ik heb het geld gewoonweg niet, dus tenzij jij - samen met eventuele anderen die denken dat het kat-in-het-bakkie is juridische verantwoordelijkheid opeisen en zelf de zaak aangaan met Talpa ga ik gewoon doen wat ze willen. We weten ook hoe rechters tegenwoordig denken en hoe diep de entertainmentzakken zijn als het gaat om 'lobbyen' bij rechters e.d.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt, ben me rot geschrokken van dit bericht. Kijk al vanaf BB1 en zit ook net zo lang op FOK!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:41 schreef Danny het volgende:
Jah en dat na al die jaren DGK/Utopia e.d.
Ze zijn er wel lekker vlot mee in ieder geval
Dank je, graag gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedankt voor je enorm zinvolle bijdrage.
Jup. En Talpa weet dat we al sinds BB1 hun gratis reclamezuil zijn. Ik snap dan ook echt niet waar deze aanval opeens vandaan komt.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, ben me rot geschrokken van dit bericht. Kijk al vanaf BB1 en zit ook net zo lang op FOK!
Maar Freaky vindt dat je het gewoon kunt winnen, lekker puh.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah. Oké. Ik heb het geld gewoonweg niet, dus tenzij jij - samen met eventuele anderen die denken dat het kat-in-het-bakkie is juridische verantwoordelijkheid opeisen en zelf de zaak aangaan met Talpa ga ik gewoon doen wat ze willen. We weten ook hoe rechters tegenwoordig denken en hoe diep de entertainmentzakken zijn als het gaat om 'lobbyen' bij rechters e.d.
Er zijn op FB veel Geheime site s ..... ja tot ze die dus ook vindenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat er gewoon niets valt te controleren, er zijn zoveel websites die dit doen. Als dit stopt, is er wel weer een andere site/forum die begint. Iets met dweilen en een kraan...simpel.
Ik ook, me rot geschrokken dan, ben gewoon lamgeslagen. Wat een vreselijk bedrijf dat Talpa.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, ben me rot geschrokken van dit bericht. Kijk al vanaf BB1 en zit ook net zo lang op FOK!
Goedemiddag,quote:Op maandag 6 juni 2016 17:01 schreef Danny het volgende:
Sorry
Troll!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Freaky vindt dat je het gewoon kunt winnen, lekker puh.
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat er gewoon niets valt te controleren, er zijn zoveel websites die dit doen. Als dit stopt, is er wel weer een andere site/forum die begint. Iets met dweilen en een kraan...simpel.
dat dusquote:Op maandag 6 juni 2016 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen, als Danny het zich zou kunnen veroorloven om die gok te nemen zou ik het doen. Maar hij heeft al duidelijk laten blijken dat het niet zo is.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat FOK! zich gaat inzetten voor de 40 users?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, dat is jammer.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het zo zeggen, als Danny het zich zou kunnen veroorloven om die gok te nemen zou ik het doen. Maar hij heeft al duidelijk laten blijken dat het niet zo is.
Klopt poezquote:Op maandag 6 juni 2016 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
Ben sprakeloos, zonder FOK! geen Utopia, dan hadden veel mensen allang, niet meer naar Utopia gekeken.
Even voor de goede orde, vanaf nu dan ook geen caps en gifjes meer? Tot daar zekerheid over is.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup. En Talpa weet dat we al sinds BB1 hun gratis reclamezuil zijn. Ik snap dan ook echt niet waar deze aanval opeens vandaan komt.
Op FB worden ook filmpjes weggehaald. Je hoort er niks van maar ineens kun je filmpjes nergens meer terugvindenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er zijn op FB veel Geheime site s ..... ja tot ze die dus ook vinden
Dat was een zeer specifiek geval en de rechter heeft daar ook duidelijk gesteld dat zijn uitspraak alleen op die situatie van toepassing was. Maar dan nog heb ik niet de financiële middelen om dit uit te vechten en mogelijk miljoenenclaims van talpa te krijgen. Dat soort bedrijven is er heer en meester in mensen compleet in de financiële vernieling te helpen natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wil me er niet mee bemoeien maar wel graag wijzen op een, in mijn ogen, vergelijkbare situatie van een andere website (GS) (?)
Dit betreft vooral het doorlinken naar een andere site. Er is eerder dit jaar uitspraak gedaan door het Europese hof hierover http://curia.europa.eu/jc(...)16-04/cp160037nl.pdf .
Ik ben geen jurist... verdere duiding kan ik niet geven. De conclusie was iig dat doorlinken mag.
(verdere info terug te vinden via google "sanoma" "geenstijl))
Klopt,die van Vannes bijv.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op FB worden ook filmpjes weggehaald. Je hoort er niks van maar ineens kun je filmpjes nergens meer terugvinden
En Fok ligt nu toch al onder het vergrootglas van talpa, dit hebben ze in hun kop,en krijg je er toch niet uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat FOK! zich gaat inzetten voor de 40 users?
De rechter zegt gewoon wie heeft de rechten van het beeld materiaal en de groeten dan, win je echt nooitquote:Op maandag 6 juni 2016 17:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was een zeer specifiek geval en de rechter heeft daar ook duidelijk gesteld dat zijn uitspraak alleen op die situatie van toepassing was. Maar dan nog heb ik niet de financiële middelen om dit uit te vechten en mogelijk miljoenenclaims van talpa te krijgen. Dat soort bedrijven is er heer en meester in mensen compleet in de financiële vernieling te helpen natuurlijk.
en streamverslagenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:47 schreef DKUp het volgende:
Opnieuw beginnen met één topic zonder afbeeldingen, video's, GIF'jes en linkjes.........
Wat kom je hier doen dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
Dat hele Utopia interesseert me geen ene fuck, maar gaat dit (grote) gevolgen hebben voor het voortbestaan van FOK!, Danny? Aangezien UTO volgens mij het best lopende forum is..
Ja precies zoals het er staat hè.quote:
Zinloos als ik het goed begrijp. Forum gaat waarschijnlijk volledig dicht. Dus nu stoppen met gifjes heeft niet zoveel zin. Tenzij er een ander forum op FoK mogelijk is waar dan alleen echt tekst op magquote:Op maandag 6 juni 2016 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, vanaf nu dan ook geen caps en gifjes meer? Tot daar zekerheid over is.
En misschien even de filmpjesmakers dm-en?
Misschien beter in elke nieuwe TT even bovenaan zetten is dit een idee ?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, vanaf nu dan ook geen caps en gifjes meer? Tot daar zekerheid over is.
En misschien even de filmpjesmakers dm-en?
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet bereid het risico te dragen.
Inderdaad, de Cos verplaatsen naar RLS. Dan maar geen caps en gifs, puur de info.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:47 schreef DKUp het volgende:
Opnieuw beginnen met één topic zonder afbeeldingen, video's, GIF'jes en linkjes.........
Alleen commentaar op de streams en dan verplaatsen naar RLS/SHO/TV.
Domme vraag.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij komt een vraag stellen, dat zie je toch?
Oh dan kun jij de vraag vast wel even beantwoorden.quote:
Domme opmerkingen ben jij dan weer goed in.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad, de Cos verplaatsen naar RLS. Dan maar geen caps en gifs, puur de info.
Al zal dat nog een hele kluif zijn
Fijn voor je.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Domme opmerkingen ben jij dan weer goed in.
Mag ik nu een transfer naar jouw SC?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dan kun jij de vraag vast wel even beantwoorden.
quote:
Ik vind het een enorm relevante vraag. Dit is groter dan UTO alleen.quote:
Nee, niet dom. Precies zoals het is. Dat hij niks met UTO heeft zegt niets over het punt die hij maakt.quote:
Of minderquote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad, de Cos verplaatsen naar RLS. Dan maar geen caps en gifs, puur de info.
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is ook hun eigen schuld, Als ze het nou hadden gedaan zoals ze gezegd hebben, en de Utopianen zelf laten beslissen, geen bemoeienissen behalve bij noodgevallen. Dan was er niks aan de hand geweest.
En anders hadden ze open moeten zijn met wat ze doen, maar door hun eigen gelieg en gedraai staan ze voor joker.
Het is zo duidelijk dat ze wel gestuurd worden, de bewoners bevestigen dit zo regelmatig, jah als je dan nog gaat ontkennen dan beschadig je jezelf.
Lekker makkelijk van Talpa om de streamers en de filmpjesmakers die het bewijs leveren er de schuld van te geven, en een forum te dwingen om te stoppen.
Ondankt dat Danny niet anders kan om te stoppen, zijn de ECHTE losers Talpa.
Wat laten die zich kennen zeg.
Klopt, een goed lopend topic zal waarschijk ook meer inkomsten generen door advertenties.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm relevante vraag. Dit is groter dan UTO alleen.
Maar jij komt nooit buiten UTO waarschijnlijk.
Welnee johquote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik voel me hier erg ongemakkelijk bij.
Het spijt me werkelijk oprecht als ik deze ellende heb veroorzaakt.
Ik denk niet dat jij het probleem bent.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Sjesusquote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is ook hun eigen schuld, Als ze het nou hadden gedaan zoals ze gezegd hebben, en de Utopianen zelf laten beslissen, geen bemoeienissen behalve bij noodgevallen. Dan was er niks aan de hand geweest.
En anders hadden ze open moeten zijn met wat ze doen, maar door hun eigen gelieg en gedraai staan ze voor joker.
Het is zo duidelijk dat ze wel gestuurd worden, de bewoners bevestigen dit zo regelmatig, jah als je dan nog gaat ontkennen dan beschadig je jezelf.
Lekker makkelijk van Talpa om de streamers en de filmpjesmakers die het bewijs leveren er de schuld van te geven, en een forum te dwingen om te stoppen.
Wat laat Talpa zich kennen zeg.
Jep, en UTO staat al tijden op 1 qua postaantallen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, een goed lopend topic zal waarschijk ook meer inkomsten generen door advertenties.
Dus zal waarschijnlijk ook gevolgen hebben voor de rest van fok.
Moven naar RLS danquote:Op maandag 6 juni 2016 17:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, een goed lopend topic zal waarschijk ook meer inkomsten generen door advertenties.
Dus zal waarschijnlijk ook gevolgen hebben voor de rest van fok.
Dit is geen BNW-topic.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
tja waarom nog kijken dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Meer werk voor de mods, maar wel informatiever.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor oma, je bent heus niet de enige die iets roept tijdens een bezoek.Voel je niet schuldig.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
stel je niet aanquote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Mogelijkheid plaatjes te plaatsen gewoon weghalenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meer werk voor de mods, maar wel informatiever.
Welnee, mensen vinden het heel interessant om te roepen dat het komt omdat FOK!kers info hebben doorgespeeld. Oooeh, wat zijn we rebels.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Stel dat er geen streamers zouden zijn, en je het alleen moet doen met een half uurtje tv. Ik denk dat de kijkcijfers er niet beter door worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gher waar is je middelvinger smile?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Die redactie leest hier echt wel mee hoor zitten gemiddeld 400 lurkers
Zijn vooral bots.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt niet aan jou hoor ligt aan de filmpjes, dat willen ze al lange tijd niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, dat merk je soms ook. Dat ze reageren op posts.Nooit te bewijzen, maar gebeurt welquote:Op maandag 6 juni 2016 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Tjah het is ze niet gelukt om de filmers te stoppen, ondanks dat ze zo hun best ervoor doen, dan maar een heel topic eruit gooien.quote:
Dat geloof ik niet oma , dit is gewoon Talpa die dwars is door tegenvallende cijfersquote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Mod, bedoel jequote:Op maandag 6 juni 2016 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
lijkt mij dat het wel mogelijk is door middel van een script dat je gewoon geen link kan plaatsen in een post.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mogelijkheid plaatjes te plaatsen gewoon weghalen
Informatiever? Terug naar het niveau Ik zag twee beren broodjes smeren..?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mogelijkheid plaatjes te plaatsen gewoon weghalen
Waarvan ik vaak één van ben, wel met een paspoort sinds het begin (ok kleine onderbreking)quote:Op maandag 6 juni 2016 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Hmm, oké, had niet graag bij honderden Fokkers konijn op het menu willen zien staanquote:Op maandag 6 juni 2016 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, mensen vinden het heel interessant om te roepen dat het komt omdat FOK!kers info hebben doorgespeeld. Oooeh, wat zijn we rebels.
Ik durf je op een briefje te geven dat het er niks mee te maken heeft.
Lijkt mij ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stel dat er geen streamers zouden zijn, en je het alleen moet doen met een half uurtje tv. Ik denk dat de kijkcijfers er niet beter door worden.
Nee maar hoe ideaal wil je het hebben als redactie, je ziet gelijk de invloed van bepaalde scripts of plannetjes de reactie'squote:Op maandag 6 juni 2016 17:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja, dat merk je soms ook. Dat ze reageren op posts.Nooit te bewijzen, maar gebeurt wel
Overigens hebben de makers in het begin ook handig gebruik gemaakt van wat ons opviel vwb sturing en de zichtbaarheid daarvan. Sowieso zijn fora als FOK! handig voor de makers op de vloer hoewel FOK! het wat dat betreft bij Utopia af heeft moeten leggen tegen Utopiagekte (heb ik me laten vertellen)quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een subforum.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tjah het is ze niet gelukt om de filmers te stoppen, ondanks dat ze zo hun best ervoor doen, dan maar een heel topic eruit gooien.
De stakkers.
Sub forumquote:Op maandag 6 juni 2016 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tjah het is ze niet gelukt om de filmers te stoppen, ondanks dat ze zo hun best ervoor doen, dan maar een heel topic eruit gooien.
De stakkers.
quote:
een wurgsmiley zou hier op zijn plaats zijn.quote:
Geef nou maar toe: jij had een eekhoorn en John de Mol houdt van honden. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?quote:
Het is je vergeven aangezien ik vaak en graag in de SC ziequote:
Tnx.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is je vergeven aangezien ik vaak en graag in de SC zie
Dat is vervalsingquote:Op maandag 6 juni 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
Als we nu op alle plaatjes en zo een Talpa logo plakken...
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, oké, had niet graag bij honderden Fokkers konijn op het menu willen zien staan
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
een wurgsmiley zou hier op zijn plaats zijn.
Dat zal ook gebeuren en dat is het probleem.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:06 schreef mazaru het volgende:
Zelfs als er geen mogelijkheid is tot het plaatsen van plaatjes, dan kun je nog steeds een link naar een video plaatsen.
Dat mag dus ook niet meer...quote:Op maandag 6 juni 2016 18:06 schreef mazaru het volgende:
Zelfs als er geen mogelijkheid is tot het plaatsen van plaatjes, dan kun je nog steeds een link naar een video plaatsen.
Meld je je bij deze aan om 24/7 present te zijn?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dan verwijder je de post met een mod
Een script, zodat er geen linken meer gepost kunnen worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:06 schreef mazaru het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Meld je je bij deze aan om 24/7 present te zijn?
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een script, zodat er geen linken meer gepost kunnen worden.
Alhoewel dat ook weer te omzeilen is door middel van spaties te gebruiken.
Voxs wees mij er net wel op dat ik al die tijd gelijk heb gehad. Dingen in hun eigen topic plaatsen, wat heb ik daar op gehamerd.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef nou maar toe: jij had een eekhoorn en John de Mol houdt van honden. Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
Hier ben ik ook benieuwd naar en weet zo even niet waar ik dit anders zou moet vragen zonder gelijk een apart topic in fb te openen, dus dan maar even hier.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
Dat hele Utopia interesseert me geen ene fuck, maar gaat dit (grote) gevolgen hebben voor het voortbestaan van FOK!, Danny? Aangezien UTO volgens mij het best lopende forum is..
Als je weet waar je het anders zou moeten vragen is er toch niets aan de hand?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar en weet zo even waar ik dit anders zou moet vragen zonder gelijk een apart topic in fb te openen, dus dan maar even hier.
Inb4 verzuurden, jullie zijn welkom in mijn sc hoor.
plsquote:Op maandag 6 juni 2016 18:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je weet waar je het anders zou moeten vragen is er toch niets aan de hand?
JA MAG WEL MAAR ZO STAAT ASOCIAAL EN SCHREEUWERIG.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:18 schreef mootie het volgende:
Maar ik ben wel erg benieuwd of caps nou wel of niet mogen.
doe nou gewoon ff niet ofzoquote:Op maandag 6 juni 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA MAG WEL MAAR ZO STAAT ASOCIAAL EN SCHREEUWERIG.
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA MAG WEL MAAR ZO STAAT ASOCIAAL EN SCHREEUWERIG.
ze bedoelde screenshotsquote:Op maandag 6 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon nieuw vriendinnetje nu hoor want zij vindt het wel leuk ;$
Volgens mij welquote:Op maandag 6 juni 2016 18:18 schreef mootie het volgende:
Ik zou daar maar niet op rekenen. Het lijkt erop alsof ze iedereen naar hun site willen trekken.quote:
IK denk dat dat ook niet magquote:Op maandag 6 juni 2016 18:06 schreef mazaru het volgende:
Worden toch gewoon rechten geschonden? Hoef je ze niet gelijk te labelen als mongolen want zij houden zich wel aan de regels.quote:
Ik bedoel...voor capjes hebben ze geen poot om op te staan juridischquote:Op maandag 6 juni 2016 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen. Het lijkt erop alsof ze iedereen naar hun site willen trekken.
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel...voor capjes hebben ze geen poot om op te staan juridisch
Danny moest dit nog navragen of uit zoeken .quote:Op maandag 6 juni 2016 18:18 schreef mootie het volgende:
Dat kunnen ze vergeten. Ikke niet. Streams gaan eruit als Uto weg moet.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen. Het lijkt erop alsof ze iedereen naar hun site willen trekken.
Wel het best lopende subforum toch?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah zeg, UTO is maar een ietepietig klein stukkie van Fok
Ja dat weet ik best zeker maar ik ben geen advocaatquote:
Van het woord mongolen hou ik niet van , maar dat ze daar gestoord zijn is duidelijk .quote:
Geen idee,ik kom alleen maar voor Utopia..quote:Op maandag 6 juni 2016 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel het best lopende subforum toch?
Of is dat niet meer zo?
Klopt maar er zijn vele Talpa topics. Mag het daar dan wel ?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:18 schreef mootie het volgende:
Ik las het ergens, maar dat is alweer een hele tijd terug.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee,ik kom alleen maar voor Utopia..
Maar wel verantwoordelijk voor vele posts.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met alleen maar het grootste aantal posts per dag.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij de meeste zelfs...quote:Op maandag 6 juni 2016 18:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar wel verantwoordelijk voor vele posts.
Ik denk dat in alle andere Talpa topics hetzelfde geldt, anders zou er willekeur zijn en da's lastig te verdedigen voor de Talpa advocatenquote:Op maandag 6 juni 2016 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt maar er zijn vele Talpa topics. Mag het daar dan wel ?
Dan is TV en SHO ook de sjaak en KLB somsquote:Op maandag 6 juni 2016 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat in alle andere Talpa topics hetzelfde geldt, anders zou er willekeur zijn en da's lastig te verdedigen voor de Talpa advocaten
Maar waarom nu dan ineens ?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat in alle andere Talpa topics hetzelfde geldt, anders zou er willekeur zijn en da's lastig te verdedigen voor de Talpa advocaten
FB heeft ook veel meer centjes dan Danny/Fok.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:32 schreef Inca het volgende:
Wel raar dat Facebook het er niet over heeft daar staan ook genoeg plaatjes
Als daar Utopia beeldmateriaal staat zonder toestemming wel ja.. alhoewel beeldmateriaal van TV genomen daar zijn al flink rechten voor betaald lijkt mequote:
Waardeloze site, je kan er niet eens fatsoenlijk met elkaar praten.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet UTO maar andere programma'squote:Op maandag 6 juni 2016 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als daar Utopia beeldmateriaal staat zonder toestemming wel ja.. alhoewel beeldmateriaal van TV genomen daar zijn al flink rechten voor betaald lijkt me
Mij zul je er ook niet zien, dus ik hoop van harte dat Danny iets voor ons bedenkt.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waardeloze site, je kan er niet eens fatsoenlijk met elkaar praten.
Post je een bericht dan omet je je een ongeluk scrollen om het terug te vinden.
Vind het een hele onlogische site.
EN de chat was ik al snel weg wat een tokkies daar
Dat is dan toch voor rechthebbende van die andere programma's? Of denk je dat bv Vara ineens alle DWDD-spul weg wil hebben?quote:
Ik bedoel dus dat er meer Talpa spul op fok staatquote:Op maandag 6 juni 2016 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is dan toch voor rechthebbende van die andere programma's? Of denk je dat bv Vara ineens alle DWDD-spul weg wil hebben?
Sjah, dan wordt het een onmogelijke schoonmaak iddquote:Op maandag 6 juni 2016 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat er meer Talpa spul op fok staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |