Ik heb vandaag van jou alleen maar pure onzin gezienquote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef bechirti het volgende:
Een major finale tussen deze wtee zie ik niet meer gebeuren. Het is op. Leeftijd
Hij wil denk ik naar zijn kleinzoonquote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
Waarom loopt die Barney altijd met zijn hoofd omlaag terug , wat een loser
Mijn meest favoriete wedstrijd RVB-Taylor was die waar hij een 6-2 voorsprong weggaf. Geniale televisie.quote:
Je leest is wat anders dan de mainstream fok dart fan.. Is ff wennen i understandquote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van jou alleen maar pure onzin gezien
Rip mijn geheugenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn meest favoriete wedstrijd RVB-Taylor was die waar hij een 6-2 voorsprong weggaf. Geniale televisie.
Uri Geller.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Raybar gaat dit nog gewoon ombuigen.
Ken je hem ook persoonlijk PoepZor ?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat Van Barneveld een paar uur voor elke wedstrijd gaat poepen? Dat is een ritueel geworden. Anders kan ie niet goed spelen.
Hij drukt er dus nog even een bruine pijl uit.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat Van Barneveld een paar uur voor elke wedstrijd gaat poepen? Dat is een ritueel geworden. Anders kan ie niet goed spelen.
Gevoelig mannetje is het een slijmbal.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij wil denk ik naar zijn kleinzoon
Dat geldt net zo voor MVGquote:Op zondag 5 juni 2016 23:00 schreef Szura het volgende:
Als Lewis verliest, weten we in ieder geval wie de finale verneukt heeft
Als je een psychiater nodig hebt, moet je het zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:01 schreef Szura het volgende:
Ik lees de hele tijd 'Vuurpeloton.nl' bij Scholten
Dan zou ik toch een bril overwegenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:01 schreef Szura het volgende:
Ik lees de hele tijd 'Vuurpeloton.nl' bij Scholten
Gelukkig zal dit potje niet heel lang durenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik wilde eigenlijk wat eten maken maar het gaat zo snel
Gaat MvG dit afmaken?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig zal dit potje niet heel lang duren
Mooi jaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zag Van Gerwen al kijken: Wat een idioot
Door een beurt korter erover te doen, simpelquote:Op zondag 5 juni 2016 23:06 schreef F.M.D. het volgende:
wat staat lewis heerlijk te knallen. hoe gaat mvg hem breken.
Wat een dramatiek zeg.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is niet van Gerwens avond. Helaas, het is over.
Bijna weer een jinxjequote:Op zondag 5 juni 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een dramatiek zeg.
Kijk toch eens, hij gaat zijn leg houden.
Onzin. Die heeft pas de PL nog gesloopt en gerooid.quote:
Deed die net ook alquote:Op zondag 5 juni 2016 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow nou gaat hij ook nog triples missen
Qua tijd op de baan valt het wel mee. Een halve finale op het WK duurt langer.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze gooien ook teveel op zo'n finaledag vind ik.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
Wanneer wordt darten een paralympische sport?
Nou.quote:
EVEN 209 UITGOOIEN!quote:
Vergeet de muur in monaco voor Verstappen niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Na de kuit van Kiki en de sneeuwmuur van Kruijswijk nu de kopstoot van Barney en Mike.
En de vangrail van Maxquote:Op zondag 5 juni 2016 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Na de kuit van Kiki en de sneeuwmuur van Kruijswijk nu de kopstoot van Barney en Mike.
Wat schandalig dat hij ervan baalt dat hij verloren heeftquote:Op zondag 5 juni 2016 23:17 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen is zo een super slechte verliezer.
Hij is teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat schandalig dat hij ervan baalt dat hij verloren heeft.
moet ie boos zijn op zichzelf. niet op lewis.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat schandalig dat hij ervan baalt dat hij verloren heeft.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij is teveel in zichzelf gaan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |