Primaquote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal je voorlopig daar moeten blijven.
Uh, je bent zo in de war dat je niet meer weet waar het toilet is en waar de uien liggen?quote:
Ik wist dat er iets mee was... Ik was deze aan het queuen toen ik met mijn tante aan de foon zatquote:
Wel hequote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, je bent zo in de war dat je niet meer weet waar het toilet is en waar de uien liggen?
In een kroeg waar ik eerder kwam, was Stairway To Heaven altijd het slotnummer voordat de bar sloot. Toen kwam dat op een dinsdagochtend op de radio, terwijl ik op m'n werk zat. Ik had gelijk de reflex om nog drank te willen bestellen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
en dan als volgend nummer Closing Time draaien. Just for the mindfuck
Preventief ruimen dan maar?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets mee was... Ik was deze aan het queuen toen ik met mijn tante aan de foon zat
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een kroeg waar ik eerder kwam, was Stairway To Heaven altijd het slotnummer voordat de bar sloot. Toen kwam dat op een dinsdagochtend op de radio, terwijl ik op m'n werk zat. Ik had gelijk de reflex om nog drank te willen bestellen.
Fogel tot collega: Biertje graag!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een kroeg waar ik eerder kwam, was Stairway To Heaven altijd het slotnummer voordat de bar sloot. Toen kwam dat op een dinsdagochtend op de radio, terwijl ik op m'n werk zat. Ik had gelijk de reflex om nog drank te willen bestellen.
Nee die komt hiernaquote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna komt Two Men, A Drummachine And A Trumpet...
Nee?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna komt Two Men, A Drummachine And A Trumpet...
Ik vind regelmatig bierflessen op mijn bureauquote:
Heb je nu nóg die dual inlog niet gefikst!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
Of ik over 20 minuten wil gaan draaien bij PartyFM![]()
Nou ehh.. mmmm.. dat wordt wat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |