Is Nederland niet al druk genoegquote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dan krijg je een groeiende populatie. 2 is ook goed, dan hou je het in ieder geval stabiel.
Maar ook hier geld natuurlijk, dat is aan iedereen om zelf te beslissen. Je moet ze uiteindelijk wel een goede toekomst kunnen geven.
Eens, maar heeft een andere rol in het gezin. Kinderen opvoeden hoor je dus ook met zijn tweeën te doen. Helaas is het alleen niet altijd haalbaar of beter voor het kind.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een man kan net zo goed voor kinderen zorgen hoor.
Opvoeden buiten het eigen huis is de taak van de onderwijzer en de agent. Werkt prima zolang die ze het licht uit de ogen mept als ze vervelend zijn, maar dat is niet hoe het in Nederland gaat natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef TheJanitor het volgende:
Meer booslims die andere mensen het licht in de ogen niet gunnen. Dat is goed voor deze wereld. Wel grappig dat moslimas geen carriere hebben, maar dat hun kinderen toch zo slecht opgevoed zijn.
Mwoah ik denk dus dat een man alleen ook heel goed 3 kinderen kan opvoeden. Is ook helemaal niets mis mee. Heb ook nog nooit gezien dat het niet zou kunnen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Eens, maar heeft een andere rol in het gezin. Kinderen opvoeden hoor je dus ook met zijn tweeën te doen. Helaas is het alleen niet altijd haalbaar of beter voor het kind.
Nee ze mogen niet idioot...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mij heeft het totaal geen ene waarde. Ik ontzeg me dus niks.
We gaan juist een enorme krimp krijgen de komende jaren, maar dat vullen we nu op met mensen uit landen hier ver vandaan. Misschien dat robotica een oplossing kan zijn, daar zijn Japanners erg mee bezig.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is Nederland niet al druk genoegOf bedoelde je Turkije?
Jeweetzelf. Je wordt oud generaal Rommel.quote:
Ik zeg ook niet dat het niet kan. Ik kom zelf uit een gescheiden gezin, en ik ben er niet slechter van geworden dat ik door één ouder ben opgevoed, maar ik had het prettig gevonden als het plaatje anders zou zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah ik denk dus dat een man alleen ook heel goed 3 kinderen kan opvoeden. Is ook helemaal niets mis mee. Heb ook nog nooit gezien dat het niet zou kunnen.
Toch is het vreemd dat ze er zo vrede mee hebben dat hun kinderen zich zo schandalig gedragen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Opvoeden buiten het eigen huis is de taak van de onderwijzer en de agent. Werkt prima zolang die ze het licht uit de ogen mept als ze vervelend zijn, maar dat is niet hoe het in Nederland gaat natuurlijk.
Ohh. Zag het al vaker maar wist het niet. Denk ik vraag het even. Dank je, weer wat geleerd.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Je wordt oud generaal Rommel.
De overheid (politie etc) blijkbaar ook.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat ze er zo vrede mee hebben dat hun kinderen zich zo schandalig gedragen.
Wij hebben geen kinderen en mijn vriendin is anesthesioloog. Ik weet wel zeker dat zij gedurende haar carrière meer heeft bijgedragen aan de maatschappij dan een huisvrouw.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
Een werkende vrouw die omwille van haar carrière afziet van het moederschap, is onvolwaardig
100% mee eens
Waarom reageer je nu? Ik denk niet dat Erdo dit verhaal afsteekt tegen echtparen die geen kinderen hebben namelijk.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wij hebben geen kinderen en mijn vriendin is anesthesioloog. Ik weet wel zeker dat zij gedurende haar carrière meer heeft bijgedragen aan de maatschappij dan een huisvrouw.
Als de Nederlandse justitie ' lichtgetinte' mensen oppakt en veroordeelt is de boosheid op internet niet te stuiten. "cultuur" "opvoeding" en "gewoontes". Laten die thuisblijfmoeders eens wat zwaarder straffen, dan kunnen we gewoon toe met die twee en halve wijkagent per dorp.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De overheid (politie etc) blijkbaar ook.
Misschien eens wat zwaarder straffen.
Ik zou het er 100% mee eens zijn als jij lekker in de islamitische wereld zou gaan wonen.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
Een werkende vrouw die omwille van haar carrière afziet van het moederschap, is onvolwaardig
100% mee eens
Je moet alleen mensen oppakken die ook iets hebben gedaan om opgepakt te worden...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als de Nederlandse justitie ' lichtgetinte' mensen oppakt en veroordeelt is de boosheid op internet niet te stuiten. "cultuur" "opvoeding" en "gewoontes". Laten die thuisblijfmoeders eens wat zwaarder straffen, dan kunnen we gewoon toe met die twee en halve wijkagent per dorp.
Definieer bijdragen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wij hebben geen kinderen en mijn vriendin is anesthesioloog. Ik weet wel zeker dat zij gedurende haar carrière meer heeft bijgedragen aan de maatschappij dan een huisvrouw.
Round up the usual suspects, film Casablanca.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet alleen mensen oppakken die ook iets hebben gedaan om opgepakt te worden...
Ja, maar daar gaat deze discussie niet over hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Een anesthesioloog doet heel wat meer dan mensen onder narcose brengen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou het er 100% mee eens zijn als jij lekker in de islamitische wereld zou gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |