en je ex ambieerde toch een carriere?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een vrouw met jonge kids is niet werkloos.
Het opvoeden en zorgen voor de kinderen is dan haar werk.
Ik bedoel of een werkeloze vrouw wel de keuze mag maken om bewust kindervrij te blijven.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik vind jou onvolwaardig. Hops, terug naar achterlijkistan met jou. Debiel dat je er bent.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
Een werkende vrouw die omwille van haar carrière afziet van het moederschap, is onvolwaardig
100% mee eens
Onderzoek.quote:
Oke.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onderzoek.zit nu mobiel, dus de bron heb ik je tegoed
En?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
A woman who abstains from maternity out of a desire to work is deficient, no matter how successful she is, Turkish President Recep Tayyip Erdoğan said June 5.
“A woman who abstains from maternity by saying ‘I am working’ means that she is actually denying her femininity. This is my sincere thought. A woman who refuses maternity and gives up housekeeping faces the threats of losing her freedom. She is lacking and is a half [a person] no matter how successful she is in the business world,” Erdoğan said at the opening ceremony of the Women and Democracy Association (KADEM) in Istanbul.
Erdoğan also added that producing and being in all fields of life do not obstruct maternity, noting that the government had made significant regulations to encourage maternity during his prime ministry.
“I certainly do not accept the business world becoming an alternative for maternity,” the president said.
June/05/2016
Dat mag jij vindenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik vind jou onvolwaardig. Hops, terug naar achterlijkistan met jou. Debiel dat je er bent.
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel of een werkeloze vrouw wel de keuze mag maken om bewust kindervrij te blijven.
Moeten moeten moeten. Mogen ze ook nog wat? Idioot.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik vind dat mannen de kost moeten verdienen en het brood in huis moeten halen. Vrouwen moeten gewoon fit en strak blijven en veel kinderen baren en lekker koken.
Voor mij heeft het totaal geen ene waarde. Ik ontzeg me dus niks.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik werk al mijn hele leven en heb 2 kinderen, die inmiddels ook zelf werken. Ik vind dat een vrouw of een man die bewust geen kinderen krijgt zichzelf iets zeer waardevols ontzegt. Of ze onwaardig/minderwaardig/waardeloos zijn moeten ze voor zichzelf uitmaken.
Nee, collectivisme jwzquote:Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeten moeten moeten. Mogen ze ook nog wat? Idioot.
Je kinderen opvoeden doe je omdat je ze hebt. Werken doe je omdat het geld oplevert. Ergens gaat er iets mis in jouw wereldbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik hoor, dat je dat zo voelt. Ik denk niet dat iemand zonder kinderen kan bedenken hoeveel dat waard is. En ik oordeel ook niet over je keuze, integendeel!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mij heeft het totaal geen ene waarde. Ik ontzeg me dus niks.
Ik vind dat het de werk van een man is om geld binnen te halen ,en dat een vrouw als werk heeft haar kids op te voeden.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Je kinderen opvoeden doe je omdat je ze hebt. Werken doe je omdat het geld oplevert. Ergens gaat er iets mis in jouw wereldbeeld.
Dat snap ik. Ik zou niet voor een kind kunnen zorgen. En wat ik niet heb, dat mis ik ook nietquote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik hoor, dat je dat zo voelt. Ik denk niet dat iemand zonder kinderen kan bedenken hoeveel dat waard is. En ik oordeel ook niet over je keuze, integendeel!
Wat ben ik dan, als ik beide doe?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik vind dat het de werk van een man is om geld binnen te halen ,en dat een vrouw als werk heeft haar kids op te voeden.
We hebben gewoon ieder een ander wereldbeeld.
Waarom ben je 't daar mee eens, geld-aanbiddende nepmoslim?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
Een werkende vrouw die omwille van haar carrière afziet van het moederschap, is onvolwaardig
100% mee eens
Mensen mogen dat zelf beslissen of ze kinderen willen of niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
100% mee eens
Als je het kan combineren is er helemaal niks mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |