Die Dolle Minas hebben niet voor niets met de tieten en buik bloot gedemonstreerdquote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen mogen dat zelf beslissen of ze kinderen willen of niet.
Dat lijkt mij eigenlijk voor alle ouders geldenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je het kan combineren is er helemaal niks mis mee.
Alleen moet het werk wat je doet niet ten kosten gaan van de opvoeding.
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die Dolle Minas hebben niet voor niets met de tieten en buik bloot gedemonstreerd
Kloptquote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk voor alle ouders gelden
Maar een vader mag wel de opvoeding verwaarlozen vanwege zijn werk? (Terwijl ze het extra geld niet nodig hebben voor het noodzakelijke en om rond te komen)quote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je het kan combineren is er helemaal niks mis mee.
Alleen moet het werk wat je doet niet ten kosten gaan van de opvoeding.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar een vader mag wel de opvoeding verwaarlozen vanwege zijn werk? (Terwijl ze het extra geld niet nodig hebben voor het noodzakelijke en om rond te komen)
Dat staat in de koran?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee.
Maar de belangrijkste taak van de man is om het geld binnen halen.
Maar waarom kun je dat telkens niet zelf onderbouwen zonder copy/paste?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee.
Maar de belangrijkste taak van de man is om het geld binnen halen.
Klopt maar je kunt ook niet gaan dwingen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Odaiba het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel dat het feminisme wat is doorgeschoten.
Wat dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Odaiba het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel dat het feminisme wat is doorgeschoten.
Welnee. Zolang ze voltijds werken krijgen jongen vrouwen zelfs meer betaald dan mannen van dezelfde leeftijd. Pas als ze besluiten dat ze iets anders belangrijker vinden worden ze ingehaald..quote:Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of krijgen ze minder snel dezelfde kansen om carriere te maken? Ze krijgen ook vaak minder betaald. Ook als ze geen kinderwens hebben.
Nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dus dan is de stelling waarmee je je topic startte bij deze ontkracht.
Wat moet ik onderbouwen , het is toch duidelijk?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom kun je dat telkens niet zelf onderbouwen zonder copy/paste?
Wat is duidelijk?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat moet ik onderbouwen , het is toch duidelijk?
Raar dat er toch elke keer weer berichten komen dat vrouwen minder verdienen dan mannen?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Welnee. Zolang ze voltijds werken krijgen jongen vrouwen zelfs meer betaald dan mannen van dezelfde leeftijd. Pas als ze besluiten dat ze iets anders belangrijker vinden worden ze ingehaald..
Nou ik ben het wel eens met dat moeders erg belangrijk zijn voor het gezin. minimaal 3 kinderen nemen is ook een goede gedachte, maar het leven is al duur genoeg, zo zullen ze in Turkije ook snel gaan denken.quote:
Waarom 3 kinderen?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nou ik ben het wel eens met dat moeders erg belangrijk zijn voor het gezin. minimaal 3 kinderen nemen is ook een goede gedachte, maar het leven is al duur genoeg, zo zullen ze in Turkije ook snel gaan denken.
Het is alleen een advies, dus wat mij betreft moet ieder gezin hier zelf over gaan. De president kan alleen een adviserende rol hierin nemen.
Een man kan net zo goed voor kinderen zorgen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nou ik ben het wel eens met dat moeders erg belangrijk zijn voor het gezin. minimaal 3 kinderen nemen is ook een goede gedachte, maar het leven is al duur genoeg, zo zullen ze in Turkije ook snel gaan denken.
Het is alleen een advies, dus wat mij betreft moet ieder gezin hier zelf over gaan. De president kan alleen een adviserende rol hierin nemen.
Jullie zijn lastig manquote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is duidelijk?
Zodra jij een topic opent is de OP al niet duidelijk, volgens mij.
Dan krijg je een groeiende populatie. 2 is ook goed, dan hou je het in ieder geval stabiel.quote:
Dat is ook zo, maar alleen omdat er bijna geen vrouw in Nederland zin heeft om hele weken te werken.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raar dat er toch elke keer weer berichten komen dat vrouwen minder verdienen dan mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |