Gelijk in mijn spotify-lijst geknald, wat een gaaf liedquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
Loïc Nottet, je weet wel van die ontzettend toffe staging en song van België in 2015, heeft een nieuwe single uit. Ik vind 'm echt prachtig. Beetje Sia-achtig, maar dan mannelijk.![]()
Ik heb gisteravond een uur van alles van die gozer op Youtube zitten bekijken. Zo belachelijk getalenteerd!quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelijk in mijn spotify-lijst geknald, wat een gaaf lied
In het voorjaar 2017 komt waarschijnlijk een album, ik ben écht heel erg benieuwd nu! Hopelijk meer liedjes in deze stijl.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:22 schreef Greys het volgende:
Heel erg Sia-achtig zelfs! Hij is groot fan van haar en dat kan je horen.
Prachtig nummer inderdaad
En zo'n goede zanger.
Ja. Meer liedjes in deze stijl.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In het voorjaar 2017 komt waarschijnlijk een album, ik ben écht heel erg benieuwd nu! Hopelijk meer liedjes in deze stijl.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Meer liedjes in deze stijl.
(Ik ken iemand die de koortjes heeft ingezongen daarvoor en die had me dat al laten weten)
Hahaha. Het mooie was dat diegene wist dat ik van Sia hou dus die moest automatisch aan mij denken toen hij daarmee aan het werk ging en het me laten weten. Hij liet me ook zien hoe Luc het Chandelier nummer van Sia zingt maar dat had ik al gezien en jij ook hoop ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij kent trouwens ook overal wel mensen hè!
Mooi man, dat ie meteen aan jou dacht! Had ie zeker nooit verwacht ook, dat zo'n toffe artiest aan dat suffe songfestival had meegedaan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha. Het mooie was dat diegene wist dat ik van Sia hou dus die moest automatisch aan mij denken toen hij daarmee aan het werk ging en het me laten weten. Hij liet me ook zien hoe Luc het Chandelier nummer van Sia zingt maar dat had ik al gezien en jij ook hoop ik
Vervolgens kon ik hem mededelen dat hij werkte met een ex-Songfestivaller, dat wist hij dan weer niet
Had ie idd niet verwacht. Hij lacht me normaal een beetje uit met mijn 'suffe songfestival'.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooi man, dat ie meteen aan jou dacht! Had ie zeker nooit verwacht ook, dat zo'n toffe artiest aan dat suffe songfestival had meegedaan?![]()
Die uitvoering van Chandelier ken ik ja, supermooi![]()
![]()
Ik ben sinds gisteren echt aan het fangirlen, dat heb ik nou normaal echt nooit.![]()
Heeft hij ook wel eens gehad dat hij een nummer mooi vond en dat dat een songfestivalnummer bleek te zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ie idd niet verwacht. Hij lacht me normaal een beetje uit met mijn 'suffe songfestival'.
En je gefangirl is volledig terecht imho
Weet ik niet. Zal eens vragen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel eens gehad dat hij een nummer mooi vond en dat dat een songfestivalnummer bleek te zijn?
The UK wil het gewoon zelf doen, en daarom verspreiden ze deze geruchten. Ze moeten toch wat om het nog eens in eigen land te kunnen organiseren.quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Opnieuw geruchten dat we helemaal niet naar Kiev gaan volgend jaar vanwege geldproblemen
http://www.telegraph.co.u(...)7-due-to-lack-of-fu/
Verrek... Dat is dit weekend al en daar is nog geen topic voorquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:08 schreef ato het volgende:
Zijn er nog mensen die as zondag naar Junior songfestival kijken?
Het begint om 16.00 NPO 1 dacht ik.
Vooral Macedonië, Servië hebben best wel goede liedjes.
Nederland heeft een aardig liedje, leuk om te horen maar dat gaat geen kannen en kruiken breken.
Jij bent toch de de topic master.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verrek... Dat is dit weekend al en daar is nog geen topic voor
Zo blijft het wel spannend.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:11 schreef Greys het volgende:
Tóch niet naar Kiev?
http://trendingvandaag.ee(...)jk_niet_in_oekra_ne_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |