Nee, is gewoon een vraag. Dat zou dan minder dan 11,90 voor 20x50 cl moeten zijn.quote:
Net als roller, goedkope meubels in alle betekenissen van het woordquote:Op zondag 11 september 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Kennen jullie de Poco woonwinkels? Iemand ervaring mee?
Kwaliteit Leenbakker...quote:Op zondag 11 september 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zo'n winkel waar "echt houten fineer" een pluspunt boven plastic-met-houtmotiefprint is.quote:Op zondag 11 september 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik wil het niet in mijn huisquote:
Ik zag er onlangs voor het eerst een... degene die op dat moment bij mij was antwoordde op mijn vraag wat dat was dat Daniela Katzenberger er reclame voor maakt. Dat zegt het een en ander over de doelgroep als je Daniela Katzenberger kent...quote:Op zondag 11 september 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Wat zij pepsi.de?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:48 schreef MissTT het volgende:
Vraagje: in welke supermarkten in Gronau/Nordhorn is de Pepsi Max Cherry of Coca cola Zero Cherry in flessen te krijgen?
Hahaha. Die onzin proberen ze wel vaker bij Netto. Althans dat zelf erin stoppen van die pas. Dat ding staat ook vaak gericht naar hunquote:Op donderdag 22 september 2016 11:30 schreef MCH het volgende:
Ik had vorige week knallende ruzie met een kassamedewerkster van de Netto Markendiscount omdat zij niet accepteerde dat ik zelf mijn pas in de gleuf wilde steken. Zij stond erop dat zij het moest doen omdat ze zo kon zien of ik de persoon was die op de pas stondIk zei dat dit de enige winkel in het dorp is waar dit zo moet. Brieste ze dat alle andere winkels fout zitten. Ik ondertussen rustig verder inpakken, kreeg ik te horen dat dit diefstal was als ik daar mee verder ging. Uiteindelijk schreeuwde ze door de winkel naar haar oberfuhrer om hulp met de mededeling dat hier twee vervelende Hollanders zijn die moeilijk doen. Kwam het er uiteindelijk op neer dat zij gedist werd door haar collega want die zei wat is het probleem, ze betalen toch met een pincode.
![]()
Ik vind dat contactloos in Duitsland best goed gaat. Betaal inmiddels vrijwel alle verbruiksartikelen met creditcard en contactloos. Dat was echt onmogelijk 5 jaar geleden, met de introductie van contactloos komt nu ook creditcard acceptatie. Bij de bakker, de slager, de markt, de boer wordt over pinnen natuurlijk nog lang niet nagedacht... DM, Rewe, Edeka, Lidl, Aldi, tanken dat gaat allemaal prima.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:35 schreef MCH het volgende:
Wel leuk dat je bij Lidl en Aldi in Duitsland nu ook steeds vaker contactloos betalen ziet. Daar kunnen de traditionele supermarkten nog wat van leren.
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:57 schreef XL het volgende:
Heb overigens ook wel eens bij Edeka zeer lang moeten wachten en door 4 oberführers laten nakijken dat ik daadwerkelijk betaald had, nadat ik contactloos in 2 seconde groene piepjes kreeg. Dat hadden ze nog nooit gezien. Na 10 minuten mocht ik weg, omdat op alle bonnetjes die ze geprint hadden stond dat de betaling geautoriseerd was. Omdat ze me herkenden als vast klant hoefde ze geen telefoon nummer voor als het toch niet in orde zou zijn.
De volgende keer kwam de bedrijfsleider vertellen dat alles in orde was en ik gewoon contactloos mocht betalen
Wat is je probleem daar mee eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:30 schreef MCH het volgende:
Ik had vorige week knallende ruzie met een kassamedewerkster van de Netto Markendiscount omdat zij niet accepteerde dat ik zelf mijn pas in de gleuf wilde steken. Zij stond erop dat zij het moest doen omdat ze zo kon zien of ik de persoon was die op de pas stondIk zei dat dit de enige winkel in het dorp is waar dit zo moet. Brieste ze dat alle andere winkels fout zitten. Ik ondertussen rustig verder inpakken, kreeg ik te horen dat dit diefstal was als ik daar mee verder ging. Uiteindelijk schreeuwde ze door de winkel naar haar oberfuhrer om hulp met de mededeling dat hier twee vervelende Hollanders zijn die moeilijk doen. Kwam het er uiteindelijk op neer dat zij gedist werd door haar collega want die zei wat is het probleem, ze betalen toch met een pincode.
![]()
Gegoogled, ik heb genoeg gezienquote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zag er onlangs voor het eerst een... degene die op dat moment bij mij was antwoordde op mijn vraag wat dat was dat Daniela Katzenberger er reclame voor maakt. Dat zegt het een en ander over de doelgroep als je Daniela Katzenberger kent...
Vast wel iemand, een medewerker van Getränke Hoffman bijvoorbeeld? Die zitten ook wel in Nordhorn geloof ik. Even bellen.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:41 schreef MissTT het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden?
Niemand die het me kan vertellen?
Het is traag, ouderwets, nergens voor nodig.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is je probleem daar mee eigenlijk?
[..]
Gegoogled, ik heb genoeg gezien
Er stamppij om maken duurt nog langer... Als dat het beleid isquote:Op donderdag 22 september 2016 13:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is traag, ouderwets, nergens voor nodig.
Skimmen...ik doe het ook liever zelf.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is je probleem daar mee eigenlijk?
[..]
'beleid'quote:Op donderdag 22 september 2016 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er stamppij om maken duurt nog langer... Als dat het beleid is
Onderdanige Duitsers zijn soms net Chinezen, die zijn het gewoon verleerd om zelf na te denken.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er stamppij om maken duurt nog langer... Als dat het beleid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |