Overigquote:
Zondag 5 juni - Klimproloog: Les Gets - Les Gets - 3.9km
Profiel van de klim
Maandag 6 juni - Etappe 1: Cluses - Saint-Vulbas - 186km
Etappeprofiel
Km 31.0 - Côte de Mornex 1.6 km de montée à 6.4% - catégorie 4
Km 68.5 - Côte de Sallenôves 1.3 km de montée à 5.7% - catégorie 4
Km 75.0 - Côte de Chilly 1.6 km de montée à 7.3% - catégorie 4
Km 134.0 - Côte de Prémeyzel 0.9 km de montée à 6.6% - catégorie 4
Woensdag 7 juni - Etappe 2: Crêches-sur-Saône - Chalmazal-Jeansagnière - 167km
Etappeprofiel
Km 13.5 - Col de Durbize 4.5 km de montée à 4.8% - catégorie 3
Km 52.0 - Col de la Croix Nicelle 5.6 km de montée à 6.5% - catégorie 2
Km 154.0 - Côte de Saint-Georges-en-Couzan 7.5 km de montée à 5.6% - catégorie 2
Km 168.0 - CHALMAZEL-JEANSAGNIÈRE 6.8 km de montée à 3.7% - catégorie 3
Donderdag 8 juni - Etappe 3: Boën-sur-Lignon - Tournon-sur-Rhône - 187.5 km
Etappeprofiel
Km 100.5 - Côte de Montfaucon-en-Velay 3.5 km de montée à 3.7% - catégorie 4
Km 120.5 - Col du Rouvey 2.8 km de montée à 5.6% - catégorie 4
Km 166.5 - Côte de Sécheras 2.9 km de montée à 8.2% - catégorie 2
Donderdag 9 juni - Etappe 4: Tain-l'Hermitage - Belley - 176 km
Etappeprofiel
Laatste kilometers
Km 27.5 - Côte d'Hauterives 2.1 km de montée à 5.2% - catégorie 4
Km 93.5 - Côte de la Chapelle-de-la-Tour 1.8 km de montée à 5% - catégorie 4
Vrijdag 10 juni - Etappe 5: La Ravoire - Vaujany - 140km
Etappeprofiel
Km 16.0 - Côte de la Chapelle-Blanche 4 km de montée à 4.7% - catégorie 3
Km 23.0 - Côte d'Arvillard 2.2 km de montée à 5.3% - catégorie 4
Km 41.5 - Col du Barrioz 7.8 km de montée à 6.5% - catégorie 1
Km 51.5 - Col des Ayes 3.8 km de montée à 8.1% - catégorie 2
Km 59.0 - Col des Mouilles 2.1 km de montée à 6.1% - catégorie 4
Km 78.5 - Côte de la Sarrazine 3.3 km de montée à 5% - catégorie 3
Km 140.0 - VAUJANY 6.4 km de montée à 6.5% - catégorie 2
Zaterdag 11 juni - Etappe 6: La Rochette - Méribel - 141km
Etappeprofiel
Km 17.0 - Col de Champ-Laurent 9.3 km de montée à 8.1% - catégorie 1
Km 24.0 - Col du Grand Cucheron 3.4 km de montée à 6.9% - catégorie 2
Km 70.0 - Col de la Madeleine 19.2 km de montée à 7.9% - catégorie H
Km 113.0 - Montée des Frasses 8 km de montée à 6.5% - catégorie 1
Km 141.0 - MÉRIBEL-LES-ALLUES 12.3 km de montée à 6.6% - catégorie 1
Zondag 12 juni - Etappe 7: Le Pont-de-Claix - Superdévoluy - 151km
Etappeprofiel
Km 13.5 - Côte de Monteynard 10.6 km de montée à 4.7% - catégorie 2
Km 33.5 - Côte des Terrasses 2.7 km de montée à 6.9% - catégorie 3
Km 83.0 - Côte de Saint-Laurent-du-Cros 2.8 km de montée à 4.9% - catégorie 4
Km 102.5 - Col de Moissière 8.3 km de montée à 8.2% - catégorie 1
Km 139.5 - Col du Noyer 7.5 km de montée à 8.4% - catégorie 1
Km 151.0 - SUPERDÉVOLUY 3.8 km de montée à 5.9% - catégorie 3
Memorabele sprint tegen Di Luca op de Siusi.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Dat is de Menchov zigzag onder in de beugel stijl.
dat zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, Bertje heeft ook op de vulkaan geslapen. Hij gaat de Tour winnen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Memorabele sprint tegen Di Luca op de Siusi.
die krijgt een brief morgenquote:
Ik had altijd zo'n grafhekel aan Di Luca, maar toch betrap ik me er nu op dat ik hem stiekem mis.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Aru is als Psyduck, je moet hem eerst een paar keer hard op zijn hoofd slaan tot hij een beroerte krijgt voordat hij bruikbaar wordt.
Ik heb het vorig jaar nog geprobeerd. Daar gaat niemand je vindenquote:Op zondag 5 juni 2016 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk won bijna de Giro dankzij een verblijf op de Teide. Wat een magische vulkaan.
Ik weet waar ik naartoe ga op vakantie. Het moet nog lukken om prof te worden.
Hij is niet eens de beste van zijn ploeg!quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij voor het AK gaat (ook voor de prono)
Of juist niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk is Pinot de verliezer van de dag.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij voor het AK gaat (ook voor de prono)
Brajkovicquote:Op zondag 5 juni 2016 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zoveel heb je er niet aan om hier al goed te zijn.
[ afbeelding ]
Haha, je gaat er op in.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat ze respectievelijk 13 en 7 seconden afstand nemen?
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:52 schreef Syntix het volgende:
Bertje en Porte pieken dus te vroeg![]()
Froome gaat voor de Tour, OS en Vuelta
Neem nou maar van mij aan dat die jongen die post serieus meent.quote:
Op zwaardere parcoursen is dat gewoon zijn lot met renners die beter de heuveltjes over kunnen.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een bepaalde user vindt dit geen leuke opmerking.
Who want to see Tony Martin win a time trial? Watch the German Championships because he can er completelty nothing more from.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:30 schreef Marcoss het volgende:
twitter:tonymartin85 twitterde op zondag 05-06-2016 om 14:27:46Who want to see professional bikeriders going 15 kmph uphill in a prologue? For me it's no cycling anymore. It's circus. #Dauphine2016 reageer retweet
twitter:tom_dumoulin twitterde op zondag 05-06-2016 om 14:57:55@tonymartin85 Disagree! Like you, my chances of winning such a TT would be lower than a flat one.But I think this is nice and cool to watch! reageer retweet
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:tom_dumoulin twitterde op zondag 05-06-2016 om 14:57:55@tonymartin85 Disagree! Like you, my chances of winning such a TT would be lower than a flat one.But I think this is nice and cool to watch! reageer retweet
Dit dus! Ik vind zo'n klimproloog wel mooi. En het waren beslist geen mensonterende stijgingspercentages...ze hebben in de Tirreno wel 's een aankomst met stukjes van 30% gehad...dat is pas circus en gaat nergens over.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:classicomano twitterde op zondag 05-06-2016 om 14:36:36@tonymartin85 What is the whine here, theyre going uphill instead of flat. Who cares. reageer retweet
Dat kwam door het ontbreken van een tussenpunt.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo'n boeiende tijdrit. Erg saai zelfs.
Weinig beelden van de rit zelf ook. Bijna alleen startende en finishende mensen kwamen in beeld.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo'n boeiende tijdrit. Erg saai zelfs.
Jammer dat er hem daar niemand op zijn nummer kan zetten. Zou wel lachen zijn mocht een Politt hel daar komen verslaan.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Who want to see Tony Martin win a time trial? Watch the German Championships because he can er completelty nothing more from.
Dat ben je toch met mijn eens?quote:Op zondag 5 juni 2016 15:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:classicomano twitterde op zondag 05-06-2016 om 14:36:36@tonymartin85 What is the whine here, theyre going uphill instead of flat. Who cares. reageer retweet
Ja regie was ook behoorlijk kutquote:Op zondag 5 juni 2016 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weinig beelden van de rit zelf ook. Bijna alleen startende en finishende mensen kwamen in beeld.
Goed gezien Mani.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Probleem was dat de helft van de toppers in het begin startten. Nu zaten we de hele koers naar krabbelaars te kijken met 3 toppers aan het einde.
Prima tijdrit gereden ! Ook Poels natuurlijk, die gaat Froome er in de Tour helemaal afrijdenquote:
Dat is zelfs Sunfield gelukt.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk won bijna de Giro dankzij een verblijf op de Teide. Wat een magische vulkaan.
Ik weet waar ik naartoe ga op vakantie. Het moet nog lukken om prof te worden.
Poels is wel min of meer de perfecte vervanger van Porte. Soms steengoed, soms wordt hij ineens op een half uur gereden.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Prima tijdrit gereden ! Ook Poels natuurlijk, die gaat Froome er in de Tour helemaal afrijden![]()
Ik denk het niet, wet van de remmende voorsprong. Iedereen heeft die vetverdwijnende doping nu ook wel gevonden, en het probleem van Sky is dat ze te weinig EPO gebruiken. Contador en Nairito lachen om de relatieve verzwakking van Froome in de laatste week.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sky gaat helemaal los deze Tour, Vino krijgt het druk met zijn brieven
Ja hier snap ik dus geen kut van.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:24 schreef Chiappucci het volgende:
Tony Martin over de proloog van vandaag:
Grenzwertiger Prolog
Spektakulärer, steiler, gefährlicher. Der Prolog heute bei der Dauphiné war aus meiner Sicht grenzwertig. Für die Fahrer und die Zuschauer. Um es gleich vorab zu sagen: Es geht nicht darum, dass ich immer gewinnen will. Mir ist klar, dass ich bei einem Bergzeitfahren nicht um den Sieg mitfahren kann. Es muss auch nicht immer eine 8 Kilometer langer flacher Kurs sein. Ich bin offen für Neuerungen und neue Wege, um unseren Sport für die Fans attraktiver zu machen.
Aber dieser Kurs war einfach übertrieben. Etwa 15 Fahrer waren bei diesem Profil konkurrenzfähig und konnten um den Sieg mitfahren. Der Rest hat ums Überleben gekämpft. Hätte man heute die 25-Prozent-Regel wie in einem Zeitfahren angewandt, wäre für 30 Fahrer die Rundfahrt bereits heute beendet, weil sie die Karenzzeit nicht geschafft haben. Und das bei 3,9 Kilometern. Klar sind wir Profis und wir kommen „jeden“ Berg hoch. Aber mit Aggressivität, Dynamik, Speed, Ästhetik, alles das, was unseren Sport so interessant macht, hatte das heute nichts mehr zu tun. Der Sieger, Alberto Contador, hatte einen 20er Schnitt. Die Durchschnittssteigung lag bei 10 Prozent, zum Teil waren es bis zu 20.
Ich denke, es war nicht nur für die Zuschauer nicht ästhetisch anzusehen, wie sich die Fahrer hochquälten, auch für die Spannung in der Rundfahrt ist das Ergebnis nicht zuträglich. Es gibt bereits große Abstände und ein Arte Vorentscheidung ist bereits gefallen.
Das ist meine persönliche Meinung. Es gibt auch andere Einschätzungen. Die Bergfahrer sehen das sicher komplett anders. Ich finde nur, dass wir im Kampf um noch mehr Spektakel für die Zuschauer eine Balance finden müssen. Die hatten wir heute definitiv nicht.
Duits lezen is toch niet zo heel ingewikkeld? De grote lijnen moet je er wel uit kunnen halen.quote:
Haha inderdaad, en dat uit de mond van een tijdrijder...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etwa 15 Fahrer waren bei diesem Profil konkurrenzfähig und konnten um den Sieg mitfahren.
Volgens deze logica kunnen we alle tijdritten wel afschaffen. Waarom fietsen er alleen maar kokosmakronen bij Lefevere?
blijkt maar weer dat niet alle wielrenners even intelligent zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dat uit de mond van een tijdrijder...
Dit vind ik nou niet iets voor Dumoulin hoor. Deze proloog was echt alleen maar klimmen, en normaal gesproken klimmen er altijd wel een paar beter dan Dumoulin.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin preekt overigens wel voor eigen parochie, want die zou dit soort proloogjes prima moeten kunnen winnen (prestaties als die van Alberto cum sui vandaag even uitgesloten).
Denk dat Dumoulin gisteren ook maximaal rond plek 8/9 was geëindigd eigenlijk. Als zo'n klimmetje in een langere tijdrit wordt beklommen, kan hij deze prima aan (zie de tijdrit in Baskenland vorig jaar), maar een hele tijdrit enkel bergop en dan ook nog zo steil als gisteren, is niet echt iets voor hem, denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin preekt overigens wel voor eigen parochie, want die zou dit soort proloogjes prima moeten kunnen winnen (prestaties als die van Alberto cum sui vandaag even uitgesloten).
Nu is het wel zo dat Martin ook al commentaar had op parcoursen/omstandigheden voor zijn Etixx-tijd, maar het is wel dubieus allemaal ja..quote:Op zondag 5 juni 2016 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etwa 15 Fahrer waren bei diesem Profil konkurrenzfähig und konnten um den Sieg mitfahren.
Volgens deze logica kunnen we alle tijdritten wel afschaffen. Waarom fietsen er alleen maar kokosmakronen bij Lefevere?
quote:
Sporza.be is bij dezen een leugenachtige website gebleken in de voorgaande wekenquote:
Klein colletje nu maar verder gewoon massasprint volgens het boekjequote:Op maandag 6 juni 2016 16:01 schreef Bugno het volgende:
Ik kijk nu ook.
Weinig boeiends meer de rest van de rit toch?
Ach, nog altijd paar klassen mooier dan Vroem in het geelquote:Op maandag 6 juni 2016 16:05 schreef Sked het volgende:
Contador in het geel is niet echt mooi door dat tenue van Tinkoff
Indurain die met bijna 3 minuten verschil de tijdrit wintquote:Op maandag 6 juni 2016 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Klim wereldkampioenschappen.
De gedachten gaan terug naar Duitama '95, het mooiste wereldkampioenschap ooit.
Slechts twintig man die de finish haalden in de wegrit omdat de rest niet kon dealen met de hoogte.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Indurain die met bijna 3 minuten verschil de tijdrit wint
Mollema heeft anders een uitstekende poensj.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik mag hopen dat ze dit niet voor Mollema doen
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:09 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Mollema heeft anders een uitstekende poensj.
Was jij toen al geboren?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Klim wereldkampioenschappen.
De gedachten gaan terug naar Duitama '95, het mooiste wereldkampioenschap ooit.
quote:
Een lange sprint vooral.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:13 schreef ZakaRosa het volgende:
Hofland rijdt wel een heel snelle sprint.
Zelf blijft ie vanaf dat punt ook lekker in de wind zitten. Had nog makkelijk een wiel kunnen pakken van iemandquote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat deed Lotto Djumbo weer uitstekend. Hofland met een sprint van een meter of 500.
Hofland die een wiel kan pakken, goede grap.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zelf blijft ie vanaf dat punt ook lekker in de wind zitten. Had nog makkelijk een wiel kunnen pakken van iemand
I stand correctedquote:Op maandag 6 juni 2016 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hofland die een wiel kan pakken, goede grap.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Is classicomano al op CN gesignaleerd om zijn beklag te doen?
Hier nog een worst postquote:Op maandag 6 juni 2016 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nominee for worst post of the year
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 06-06-2016 om 17:23:13Hallo Franse regie: laat die schoffies in herhaling zien die kopstoten uitdelen! Veiligheid begint bij renners zelf! #jury #Dauphine #uci reageer retweet
Beetje vreemd dat hij Nederlands praat tegen de Franse regie.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 06-06-2016 om 17:23:13Hallo Franse regie: laat die schoffies in herhaling zien die kopstoten uitdelen! Veiligheid begint bij renners zelf! #jury #Dauphine #uci reageer retweet
Spieren warm houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom die beenstukken bij Contador met dat prachtig weer?
Dan drukken ze wel op het vertaalknopje.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat hij Nederlands praat tegen de Franse regie.
Wat Bouhanni laat zien vind ik ook wel vaak op het randje. Cavendish doet dit echter al jaren en komt er ook bijna steeds mee weg (laatst nog in de ronde van Dubai).quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef TheArt het volgende:
Die kopstoot van Laporte was echt te bizar voor woorden. Renshaw werd voor minder uit de Tour van 2011 (?) geknikkerd. Wat Bouhanni daarna allemaal doet bij Kristoff slaat ook echt nergens op. Dit heeft niets meer met sprinten te maken. Van mij zouden ze die hele ploeg uit koers mogen vanwege wangedrag.
Rightfully so. Cavendish doet het ook al jaren en weet er ook zijn erelijst mee uit te breiden.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest fascinerende is nog dat hij er dag na dag en jaar na jaar mee doorgaat.
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Dat moet je ze toch nageven, die Italiaantjes.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:02 schreef Slobeend het volgende:
De Italianen hadden tenminste nog de guts om Nizzolo te dsq'en.
Die gaat mensen mad maken die hem wel/niet in poultjes opnemen wanneer hij wel/niet presteert.quote:
Eh, het is toch echt een Katusha die de eerste kopstoot uitdeelt. En die van Laporte is een reactie op een smerige elleboog van Morkov. Naast Bouhanni en Laporte hadden die twee van Katusha ook geschrapt mogen worden. Zelfs de bijna val van Froome wordt ook nog veroorzaakt door een kopstoot van iemand van Katusha tegen iemand van Orica.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef TheArt het volgende:
Die kopstoot van Laporte was echt te bizar voor woorden. Renshaw werd voor minder uit de Tour van 2011 (?) geknikkerd. Wat Bouhanni daarna allemaal doet bij Kristoff slaat ook echt nergens op. Dit heeft niets meer met sprinten te maken. Van mij zouden ze die hele ploeg uit koers mogen vanwege wangedrag.
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het ziet er morgen wel uit als een dag voor Lollerphilippe.
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat kinderachtig.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
Lekker relletje tussen de renners van Cofidis en Katusha aan de gang op twitter.
Dat is wel een dramatisch slechte prestatie als je Hofland die alles verkeerd doet zesde ziet worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat ie vandaag 12e wordt lijkt mij niet perse heel dramatisch.
Guarnieri is ook wel een stumper als hij kopstoten gaat veroordelen terwijl hij zelf de allereerste uitdeeldequote:Op maandag 6 juni 2016 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
Lekker relletje tussen de renners van Cofidis en Katusha aan de gang op twitter.
Hofland is qua topsnelheid een ontzettend goede sprinter natuurlijk. Hij is alleen tactisch onthutsend zwak.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel een dramatisch slechte prestatie als je Hofland die alles verkeerd doet zesde ziet worden.
Maar niet alleszeggend inderdaad.
Ja precies, hij heeft fysiek gezien ook een zeer goede sprint gereden. Misschien wel etappewinnaar als we kijken naar gemiddeld wattage in de laatste 500 meterquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hofland is qua topsnelheid een ontzettend goede sprinter natuurlijk. Hij is alleen tactisch onthutsend zwak.
De sprint zelf was ook niet zoveel mis mee toch? Hij begon alleen vanuit een ontzettend beroerde positie en daardoor al veel te vroeg (maar dat zegt hij zelf ook al)quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:01 schreef lytsewiete het volgende:
Hofland was zelf tevreden over zijn sprint. Wat een loser...
Hoort bij de sport, volgens alle Fransjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:24 schreef Sked het volgende:
Misschien moet Moreno (of zijn laatste man) ook gewoon een keer wat kopstootjes uitdelen
finish gisterenquote:
Ze hebben er geen zin in?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het ziet er morgen wel uit als een dag voor Lollerphilippe.
[ afbeelding ]
Lollerphillipe zo dr op en overquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollerkowski gaat.
Het wordt een lollerdag.
Ligt aan de kamer, dunkt mijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is twee en een halve kamerlengte.
Hongerklop.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Teklehaimanot rijdt op een loopband tegen de stroom in.
Permanent ondervoed. Net als thuis.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel hongerkloppen zou Kudus hebben gehad bij de Giro?
Hij viel in de tijdrit van Valenciana en heeft daar knieproblemen aan overgehouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Leopold Konig een silent ban? Die heeft sinds februari niet meer gekoerst.
thxquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij viel in de tijdrit van Valenciana en heeft daar knieproblemen aan overgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |