Pas laat in de 3e week en dan is het al te laat voor Nairo.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heeft al een goede Giro gereden, dus zakt er wel doorheen.
Gewichtsverlies zonder verlies in vermogen is geen enkel probleem voor de huidige generatie wielrenners.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:15 schreef ZakaRosa het volgende:
Ben wel benieuwd naar Froome z'n tijdrit met deze beentjes.
Piti zal wel doorhebben dat na een Giro, een ereplaats in de Tour er voor hem niet in zit. Movistar teamleiding zal hem nu ook wel onder druk zetten. Alle ballen op Nairo!quote:
quote:His Movistar team for the Tour is taking shape, with 12 on the long list, but Alejandro Valverde, Imanol Erviti, Gorka Izaguirre, Jonathan Castroviejo and Winner Anacona sure bets.
"They are teammates with which I feel comfortable," Quintana said.
"Sometimes they tell me to take a stronger one, but I prefer one who is a little less but that gives me one hundred percent, not the strongest that saves a little for his own performance. I give my opinion to choose the best team. It's hard to choose, because they are all in very good shape, but it will be decided after the Dauphiné and Switzerland."
Misschien heeft 'ie het over iedereen behalve Valverde, omdat die niet ter discussie staat. Aangezien Quintana nog niet de autoriteit heeft Valverde uit een tour team te houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo wil Valverde zelf in zijn ploeg omdat hij zich goed voelt met hem in de ploeg. Ik vond het een aparte comment. Het feestje dat ik vorig jaar beloofd heb tijdens de Tour wanneer Valverde met pensioen gaat staat nog steeds.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |