Lichaamssappen van Cemal en Romy, daar moet je extra voor betalen ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Krijgen B&B gasten hierdoor korting?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb jij een Batman string Dokutzooi ik heb ook Batman dingen
Redelijk gezellig, beperkte winst.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet het teruglezen ensow..............maar was het gezellig en heeft Bas dikke winst gedraaid?
En nu staat ze zonder onder de douche met Basquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:53 schreef Punkman het volgende:
Ik kan hier niet op uit maken of ze nu wel of niet een slipje draagt.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Punkman het volgende:
Bas roert even lekker in de kont van Do...![]()
![]()
![]()
Was te laat met cappen.
Nou ze heeft er geen trauma van opgelopen danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef kkka3 het volgende:
Lekker doorgaan zo Doos
Doos: niet ovewrrrr me heen plassen
echt het zijn de dorpsgekken die ze bij elkaar hebben gezochtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef kkka3 het volgende:
Lekker doorgaan zo Doos
Doos: niet ovewrrrr me heen plassen
Helaas geen knietjesquote:
pesten en onzeker was het héquote:
Is dat mogelijk?quote:
Ze moet vooral zo doorgaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Do de loods en heel Laren hoort je debiel mokkel
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En een trauma van ondergeplast zijn
Toch debiel dat je dan lacht als iemand je onderplastquote:
was jij dat niet, iets maar toe maar konijntje, lekker wiebelen of zo ?quote:
golden showerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doos is het gekst van allemaalquote:
Ja dat heb ik toen wel eens geplaatstquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
was jij dat niet, iets maar toe maar konijntje, lekker wiebelen of zo ?
Ik moest daar ineens weer aan denken toen ik Cemal en Romy bezig zag.![]()
![]()
Bas zei het al eens voor ze iets kregen zelfs, toen ze net weg was uit de studio ofzo "Die is echt gek"quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Rob de lul gewoon nuquote:Op zondag 5 juni 2016 00:01 schreef Zeyina het volgende:
Jessie zei: Robbedop
Robbedop: Ik ben allang geen Robbedop meer (of zoiets)
Ja, ze haalt mij het ff te vaak aan, dat onderplassenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
En daarna waarschijnlijk zeggen, "goh wat stink ik erg zeg. Lekker hoor."
Ze was laatst trots op het feit dat ze uren in de wind stonk, snap jij het nog ?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ze haalt mij het ff te vaak aan, dat onderplassen
dat valt wel mee, we hebben de geweldige avond over het pesten gehad en daarna is dootje er nooit meer op teruggekomen, op dat pestverhaal.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vies naar wijf is hetquote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze was laatst trots op het feit dat ze uren in de wind stonk, snap jij het nog ?![]()
Dat hebben ze bij haar op school gedaan dat is haar mega pest traumaquote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zelfs met dat schattige tongetjequote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zelfs met debiel tongetje?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Trap er niet in, dit is utopia, allemaal nep.
Oww echt? gedverdamme zeg, net als ze ook zo makkelijk praten en hem ook laten, scheten. Ik weet ieder mens doet het maar ik doe het echt wel in stilte, ga er echt niet mee te koop lopenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze was laatst trots op het feit dat ze uren in de wind stonk, snap jij het nog ?![]()
Jessie nietquote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is Cees in een Jessie-pakquote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb het ook niet over het pestverhaal...het onder plasverhaal wel..nu gilt ze het door de loods dat Bas het doet.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat valt wel mee, we hebben de geweldige avond over het pesten gehad en daarna is dootje er nooit meer op teruggekomen, op dat pestverhaal.
Konijntje wiebelen met Cemal en Romy.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:06 schreef Gooddeal het volgende:
Nee he? Ben maar een uurtje weg, wat mis ik allemaal, Sharon Stone, golden shower.
Nou een trauma waar ze net als het onzekere mij te vaak een nadruk op legt, lacherig, gillend...aandachtvragendequote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij haar op school gedaan dat is haar mega pest trauma
Vind het wel cute om te zienquote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zelfs met debiel tongetje?
[ afbeelding ]
Ja het is onzinquote:Op zondag 5 juni 2016 00:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou een trauma waar ze net als het onzekere mij te vaak een nadruk op legt, lacherig, gillend...aandachtvragende
Om te kotsen is het.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
En nu denken strontlollig te zijn met haar gelach.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Om te kotsen is het.
Maar ze moet lekker vervelend blijven doen, des te meer stemmen kan ze dan incasseren![]()
[..]
Om te kotsen is het.
Maar ze moet lekker vervelend blijven doen, des te meer stemmen kan ze dan incasseren![]()
Rob en Do en Ben en Vic op de bank.....dreamteamquote:Op zondag 5 juni 2016 00:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Om te kotsen is het.
[..]
Om te kotsen is het.
Precies, voor het hogere doelquote:Op zondag 5 juni 2016 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja draaien we het volume wel even terug laat maar gillen dat kreng
Saaaaaiiiiquote:Op zondag 5 juni 2016 00:11 schreef Punkman het volgende:
Cees streams of dart streams, moeilijk moeilijk ...
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies, voor het hogere doel![]()
NEEE BAS NEEE NEEE
Haast te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Rob en Do en Ben en Vic op de bank.....dreamteam![]()
Robflikkerenquote:
Ik ga gillen als het op waarheid is berustquote:
Zingen ook eh?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ga gillen als het op waarheid is berust
altijd gedaan...spiegel kijken, tietje knijpen.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor een stoere piraat is Ruud best gefixeerd op zijn uiterlijk altijd
No...quote:
Tsja, geen wonder dat ze het toch maar in bed zijn gaan doen.quote:
quote:
Misschien moet je dat af en toe ook tegen anderen zeggenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Vertel eens een keer iets over de streams, of hoe je klep ep
Wss nog weer het glazuur van de pot aant schijten in De Witte Bergen.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
Zijn de BaasBeach gangers alweer gesignaleerd hier?
Haropro was hier eventjes.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
bas is toch stream hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 00:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Vertel eens een keer iets over de streams, of hoe je klep ep
Nope, en ook nog geen p2000 meldingen m.b.t. knokpartijen in hotels.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
ahhh daar was het tietjesvoelen weer...miste het alquote:Op zondag 5 juni 2016 00:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Haropro was hier eventjes.
[ afbeelding ]
Dit is lekker on topicquote:Op zondag 5 juni 2016 00:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Wss nog weer het glazuur van de pot aant schijten in De Witte Bergen.
zipft? Wasdah?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
sommige bedoelen dat hij met zijn eventje zipft
Doe ik vaak genoeg hoor, maar die luisteren dan tenminste nogquote:Op zondag 5 juni 2016 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moet je dat af en toe ook tegen anderen zeggen
Ja maar wie ben jij nu weer?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:21 schreef WSA het volgende:
[..]
Mario spoort niet helemaal, zodra hij ergens sex ziet raakt hij de weg kwijt en komt dan de COS blij maken met krankzinnige opmerkingen.
User gaat bij mij nu in het block.
commentar van mohammed Biegel Hij heeft de dieren de kas de baas bitsh de ceraven de meubel maakerijtje hebberige ijgenhijmersquote:Op zondag 5 juni 2016 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nope, en ook nog geen p2000 meldingen m.b.t. knokpartijen in hotels.
Ah jammerquote:Op zondag 5 juni 2016 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nope, en ook nog geen p2000 meldingen m.b.t. knokpartijen in hotels.
baas bitshquote:Op zondag 5 juni 2016 00:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
commentar van mohammed Biegel Hij heeft de dieren de kas de baas bitsh de ceraven de meubel maakerijtje hebberige ijgenhijmers
Ja zeg dat, wij zijn toe aan DGK taferelenquote:
Doeiquote:Op zondag 5 juni 2016 00:21 schreef WSA het volgende:
[..]
Mario spoort niet helemaal, zodra hij ergens sex ziet raakt hij de weg kwijt en komt dan de COS blij maken met krankzinnige opmerkingen.
User gaat bij mij nu in het block.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zeg dat, wij zijn toe aan DGK taferelen
Dat weet ikquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en Kommentar van FB niet van mij
Mario, dat hoort niet hier, en dat weet je best.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Verkeerde topic dusquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bij Ruud zou slapen ?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef TillyB het volgende:
Oh, Row ligt gewoon in haar eigen bed, dus niet op GJ zijn plek.
[ afbeelding ]
Beter zelfsquote:Op zondag 5 juni 2016 00:22 schreef mootie het volgende:
Ik stel trouwens voor dat Nijn en Pris wel even een apart topic maken. Werkte de vorige keer ook uitstekend.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
En maar naar zn tanden in de spiegel kijken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Nog zo'n doorzichtig mokkelquote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bij Ruud zou slapen ?
Zeker teleurgesteld dat Ruud niet reageerde toen zij zei "Ruuhuuud, ik ga slapen."
wtf total nokky outquote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Row met kleren en al zo in bed geflikkerd
Mja GJ zijn bed is leeg, ligt alleen een kaal matras. Ze had vast geen energie meer om dat allemaal te gaan verhuizen. Of het was een geintje, maar het klonk wel serieus imo.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bij Ruud zou slapen ?
Zeker teleurgesteld dat Ruud niet reageerde toen zij zei "Ruuhuuud, ik ga slapen."
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ja zeg dat, wij zijn toe aan DGK taferelenquote:
Over een uurtje weer z'n ritueel uitvoerenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Schwarzenegger slaapt al..
[ afbeelding ]
Ik ook Nijn heeft er wat leuke opmerkingen eruit gegooid.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter zelfs![]()
ik ben benieuwd naar hun verhalen
ik wollt nur zeigen dat hij niet nur fans heeftquote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario, dat hoort niet hier, en dat weet je best.
Ja mooi gebitje héquote:
[..]OefffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]staan niet echt recht, maar hij mist wat ... wit zijn ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll be back!quote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Schwarzenegger slaapt al..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook Nijn heeft er wat leuke opmerkingen eruit gegooid.![]()
Zuh hep guwoon un furiend hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nog zo'n doorzichtig mokkel
Ik ben al die wijven daar zat
Ik heb het topic even omhoog gehaald.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:22 schreef mootie het volgende:
Ik stel trouwens voor dat Nijn en Pris wel even een apart topic maken. Werkte de vorige keer ook uitstekend.
ja net als tietje voelen ....spiegel best friend van Ruudjequote:
Klopt...maar snap het ook niet zo goed, hij heeft de leeftijd dat je via je zorgverzekering naar de ortho kon zonder veel extra kosten toch?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
staan niet echt recht, maar hij list wat ... wit zijn ze wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we ze gehoord?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook Nijn heeft er wat leuke opmerkingen eruit gegooid.![]()
Vind het best erg als je dag in, dag uit zo lam elke keer naar bed toe gaatquote:Op zondag 5 juni 2016 00:27 schreef Punkman het volgende:
Benji waggelt ook naar zijn bedje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voeluhh voeluhh voeluhhquote:
Ja 1 en die heeft Nijn bevestigd.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We hebben het goed gehoord.![]()
![]()
![]()
Oma vroeg komt dat baggernummer ook, Cemal zei ja en nam het voor Row op. Oma zei lik mijn klit en heeft op zijn Rienks geluisterd.
En aan Bas gevraagd of het op 78 toeren kon...
Heldin.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
UTO / Pris en Nijn op avontuur
Ook voor Prisha!
hij heeft nog een derde been ...quote:Op zondag 5 juni 2016 00:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat been van Cemal was maar zelfs hij is niet zó lenig.
Das dus nog niet verschoond sinds de gasten van gister dan denk.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:33 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Romy haalt hoes van de kussen, ruikt aan de kussen, doet hoes binnenstebuiten en weer om de kussen en gaat liggen.
Het kussenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:33 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Romy haalt hoes van de kussen, ruikt aan de kussen, doet hoes binnenstebuiten en weer om de kussen en gaat liggen.
He bahquote:Op zondag 5 juni 2016 00:33 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Lik me klit? Really? Wat euhm.. nou ja, niet chique.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja 1 en die heeft Nijn bevestigd.
[..]
Pfff wat een klus, doe jij dat even.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:34 schreef mootie het volgende:
Oh ja, het is wel leuk voor Prisha en Nijn om de caps waar ze op staan te verzamelen in UTO / Pris en Nijn op avontuur
Da's letterlijk tekst uit een nummer van Row. "Likekn aan muh klit en niet pijpen zonder trouwring" favoriete nummer van Naomiquote:Op zondag 5 juni 2016 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lik me klit? Really? Wat euhm.. nou ja, niet chique.
En als je gaat kussen in je bed?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kus. De kussen als in smak smak.
Een kussen in je bed.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kus. De kussen als in smak smak.
Een kussen in je bed.
Jij durft het gewoon hardop te postenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lik me klit? Really? Wat euhm.. nou ja, niet chique.
Mjah.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef mootie het volgende:
Maar er is dus eigenlijk helemaal geen aftermath. Boring wel.
Heb je dit werkelijk gehoord?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja 1 en die heeft Nijn bevestigd.
[..]
Ik ben bezig.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:34 schreef mootie het volgende:
Oh ja, het is wel leuk voor Prisha en Nijn om de caps waar ze op staan te verzamelen in UTO / Pris en Nijn op avontuur
Nee echt gebeurd, Oma haar eigen verhaal en met toestemming van Oma geplaatst.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb je dit werkelijk gehoord?
Ik dacht dat je dit zelf verzonnen had?
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als jij die caps daarin zet dan doet Punkman morgen de afwas.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als jij die caps daarin zet dan doet Punkman morgen de afwas.
Ja!!quote:
Eigenlijk precies het tegenovergestelde van LauB en Joey. Qua man-vrouw verhouding op dat gebied.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:47 schreef Punkman het volgende:
Valt mij wel op, Romy doet eigenlijk nooit echt iets terug he.
Niet even terug aaien of zo, egoist
Oh ik dacht die 200 man die ze onder zich had op het werk .quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij haar op school gedaan dat is haar mega pest trauma
Nu wel misschien ,maar Net niet iigquote:Op zondag 5 juni 2016 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zie je ze will rust hebben een slapen
Volgens mij niet zo. Zij streelt hem ook wel over zijn gezicht en door zijn haar. Geregeld gezienquote:Op zondag 5 juni 2016 00:47 schreef Punkman het volgende:
Valt mij wel op, Romy doet eigenlijk nooit echt iets terug he.
Niet even terug aaien of zo, egoist
Waar slaapt Jessie?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:51 schreef Punkman het volgende:
Jeetje, is daar een bom ontploft of zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu wel misschien ,maar Net niet iig![]()
[ afbeelding ]
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, mijn zwarte rib colbert jasje uit 1979.
Suitequote:
Ja, met d'r vieze kapot gevroten vingers.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij niet zo. Zij streelt hem ook wel over zijn gezicht en door zijn haar. Geregeld gezien
Liep met z'n apneu ding naar buiten, Romy en Cemal in het cordwood dus zal hij wel in de wellness liggen.quote:
Oh wacht, hij hangt hier over een stoel...quote:Op zondag 5 juni 2016 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh wacht, hij hangt hier over een stoel...
Nou als je die foto van Punk van daarnet bekijkt, klopt dat wel hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 00:53 schreef Urb het volgende:
Slaapt dus alweer bijna niemand in de groene kamer waar echt geen plek voor Do of haar kleding zou zijn.
Weet je wel zeker dat het dezelfde is?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh wacht, hij hangt hier over een stoel...
zijn ze niet klaar?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu wel misschien ,maar Net niet iig![]()
[ afbeelding ]
Jessie heeft slaap problemen en Room en Cemal neuken het liefst in het Krotwoetquote:Op zondag 5 juni 2016 00:53 schreef Urb het volgende:
Slaapt dus alweer bijna niemand in de groene kamer waar echt geen plek voor Do of haar kleding zou zijn.
Weten ze wel waar ie is dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom de stream op het lege bed van Cees ipv Cees zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |