Lichaamssappen van Cemal en Romy, daar moet je extra voor betalen ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Krijgen B&B gasten hierdoor korting?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb jij een Batman string Dokutzooi ik heb ook Batman dingen
Redelijk gezellig, beperkte winst.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet het teruglezen ensow..............maar was het gezellig en heeft Bas dikke winst gedraaid?
En nu staat ze zonder onder de douche met Basquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:53 schreef Punkman het volgende:
Ik kan hier niet op uit maken of ze nu wel of niet een slipje draagt.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:49 schreef Punkman het volgende:
Bas roert even lekker in de kont van Do...![]()
![]()
![]()
Was te laat met cappen.
Nou ze heeft er geen trauma van opgelopen danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef kkka3 het volgende:
Lekker doorgaan zo Doos
Doos: niet ovewrrrr me heen plassen
echt het zijn de dorpsgekken die ze bij elkaar hebben gezochtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef kkka3 het volgende:
Lekker doorgaan zo Doos
Doos: niet ovewrrrr me heen plassen
Helaas geen knietjesquote:
pesten en onzeker was het héquote:
Is dat mogelijk?quote:
Ze moet vooral zo doorgaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Do de loods en heel Laren hoort je debiel mokkel
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En een trauma van ondergeplast zijn
Toch debiel dat je dan lacht als iemand je onderplastquote:
was jij dat niet, iets maar toe maar konijntje, lekker wiebelen of zo ?quote:
golden showerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doos is het gekst van allemaalquote:
Ja dat heb ik toen wel eens geplaatstquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
was jij dat niet, iets maar toe maar konijntje, lekker wiebelen of zo ?
Ik moest daar ineens weer aan denken toen ik Cemal en Romy bezig zag.![]()
![]()
Bas zei het al eens voor ze iets kregen zelfs, toen ze net weg was uit de studio ofzo "Die is echt gek"quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Rob de lul gewoon nuquote:Op zondag 5 juni 2016 00:01 schreef Zeyina het volgende:
Jessie zei: Robbedop
Robbedop: Ik ben allang geen Robbedop meer (of zoiets)
Ja, ze haalt mij het ff te vaak aan, dat onderplassenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
En daarna waarschijnlijk zeggen, "goh wat stink ik erg zeg. Lekker hoor."
Ze was laatst trots op het feit dat ze uren in de wind stonk, snap jij het nog ?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ze haalt mij het ff te vaak aan, dat onderplassen
dat valt wel mee, we hebben de geweldige avond over het pesten gehad en daarna is dootje er nooit meer op teruggekomen, op dat pestverhaal.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vies naar wijf is hetquote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze was laatst trots op het feit dat ze uren in de wind stonk, snap jij het nog ?![]()
Dat hebben ze bij haar op school gedaan dat is haar mega pest traumaquote:Op zondag 5 juni 2016 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |