Kippenborst en spillepoten en de rest is ook de moeite niet waard....mag smeerCees moeve aubquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
SeeSkicken.. harde tepeltjes![]()
[ afbeelding ]
Charmian antwoordde daarnet, is dat het niet ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef puzziepie het volgende:
Goffer ik wil weten van wie dat nummer is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Donaeo I Wanna Party Hard en dan een mixje denk ik
Jezus zegquote:
Ah das mooi, dan hebben die zure bommen geen poot om op te staan als ze weer beginnen te zaniken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Een beetje winst gedraaid, 500 tot 1000 euro.
Mocht ze eruit gestemd worden dan heeft ze zich iig zichtbaar helemaal gegeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja ze weet dat de vide op haar gaat!
En Gina staat te pruilen vanwege 2 minuten muziek die nog hadden...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:28 schreef DaniqueV het volgende:
Mooie TT
[..]
Kippenborst en spillepoten en de rest is ook de moeite niet waard....mag smeerCees moeve aub
ja sorry !quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:29 schreef -sabine- het volgende:
@mario:
Nee, nein, no, ochi enz.
Degene krijgt een automatische melding als jij hem PM stuurt.
Schluss!
Alle bezoekers zijn wegquote:
Sneu utopiavolk is het gewoonquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Gina staat te pruilen vanwege 2 minuten muziek die nog hadden...
Hij (Jessie) zei dat hij op gegeven moment alleen in BB stond en alleen in de bar en in de merchandise.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waar had Jessie het over tegen Do?
Ik hoorde misschien dat ik een kleine opmerking ga maken.
Iedereen buiten ziet dat ik hard werk, daar reeg ik nog complimenten over.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als JdM een beetje goed heeft opgelet is de nieuwe inwoonster al bekend:
Nijn![]()
Lekker vechten met de steigerplank
Achja, hij gaat toch door en door met die offtopic meuk telkensquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:29 schreef -sabine- het volgende:
@mario:
Nee, nein, no, ochi enz.
Schluss!
Oh ok mooi, dan zal het offtopic nu wel nooit meer gebeuren.quote:
Ah, eindelijk de post van Charmian gelezen, ik had hem al 3 keer geqoute naar jou.quote:
Ja reporten helpt ook geen barstquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, hij gaat toch door en door met die offtopic meuk telkens
[..]
Oh mooi, dan zal het offtopic nu wel nooit meer gebeuren.
Ah zo Tnx. Ik miste een stukje.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij (Jessie) zei dat hij op gegeven moment alleen in BB stond en alleen in de bar en in de merchandise.
Do vroeg: Ga je het noemen dan?
Jessie zei van niet. Misschien een kleine opmerking er over, maar de mensen buiten zien het toch wel
dat Trollen van Swans kan gewoonquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:29 schreef -sabine- het volgende:
@mario:
Nee, nein, no, ochi enz.
Schluss!
Wat een figuurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef TillyB het volgende:
Gina zegt het is klaar. Bas draait de muziek weer aan, maar Gina houdt voet bij stuk en blijft 'm weer uitdraaien.
Rob: We verpesten het voor onszelf, stel je voor dat je morgen geen muziek.. -weg geluid-
Row: HEY SULLUH WE EEN SPELLETJE SPELUH, HEY HOE KOMEN WE AAN DIE VODKA GEK!
Over PM niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Oh mooi, dan zal het offtopic nu wel nooit meer gebeuren.
Ssssssssssssttttttt dat is de goden verzoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Valt me op dat er al een tijdje geen SL is geweest.
99% van zijn posts is offtopic, maar dat mag blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Oh ok mooi, dan zal het offtopic nu wel nooit meer gebeuren.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ssssssssssssttttttt dat is de goden verzoeken.![]()
![]()
Ik hoorde Jessie zeggen dat ze ook aantal pina colada's had gehaaldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef Urb het volgende:
Row zal hem wel goed hebben hange? Zat er dik in na opmerkingen van bezoekers over haar geflirt met Ruud.
Afkloppen op het been van Bronno.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Valt me op dat er al een tijdje geen SL is geweest.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Afkloppen op het been van Bronno.
Mja dat zat er dik inquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie zeggen dat ze ook aantal pina colada's had gehaald
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Afkloppen op het been van Bronno.
Het kabbelt maar voort, de nixnutmomenten worden steeds erger, bewoners die op vliegreisjes gaan, clubjes egotripstertjes die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Ik kijk alleen nog in de hoop een keer de Grote Schoonmaak te mogen meemakenquote:
........ Bas en Do vannacht?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef TillyB het volgende:
Cees heeft veel positieve dingen gehoord, maar ook veel gekke dingen, over ..
Je hoort dit van nagenoeg alle bewoners. Blijkbaar hebben ze dat nodig om door te zetten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef Cir het volgende:
Ces is tevreden heeft veel complimenten gehad
Do ook .., fijn he zegt Do
Ik gok Vic, las iig dat ie met Row aan het fluisteren leek over haar vanmiddag ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef TillyB het volgende:
Nee, hij zei het juist tegen Bas, en gaf een knikje richting..tja.. woonkamer, vide? Geen idee. Volgens mij had hij het over een vrouw.quote:
Als ze haar Louis Beton mee mag nemen komt dat helemaal goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als JdM een beetje goed heeft opgelet is de nieuwe inwoonster al bekend:
Nijn![]()
Lekker vechten met de steigerplank
Vic en het complot op de vide tegen DO.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef TillyB het volgende:
Real sex in the sleurhutquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef Scherzo het volgende:
Gefeliciteerd Bas... Het is gelukt... Met winst..![]()
![]()
We worden gewoon genegeerd Punkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, eindelijk de post van Charmian gelezen, ik had hem al 3 keer geqoute naar jou.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vol in beeld van begin tot eind.TEAM BAKSTEEN
the real deal....quote:
Nou zo'n moment had ik vandaag ook, heb al ik weet niet hoelang meer gekeken, zag net voor het eerst pas G-J haar, wist wel dat het eraf zou gaan tijdje terug.Maar was even nieuwsgierig naar het Basfeest..ben die hele zooi flink zat inmiddels hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kabbelt maar voort, de nixnutmomenten worden steeds erger, bewoners die op vliegreisjes gaan, clubjes egotripstertjes die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Ik kijk alleen nog in de hoop een keer de Grote Schoonmaak te mogen meemaken
Het echte werkquote:
logisch,..quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Je hoort dit van nagenoeg alle bewoners. Blijkbaar hebben ze dat nodig om door te zetten.
En gelijk heeft ze, wel fijn dat er over dat idiote mens is gepraat en wat die allemaal loopt uit te kramen boven dat het doorgeluld is aan cees en nog een paar mensen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:37 schreef Haropro het volgende:
Do heeft te horen gekregen hoe Viccie over haar praat en op haar wil stemmen. Daarom wil ze niet naar binnen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]Vond het wel aparte timing ook trouwens nadat Ramona en Romy zich paar dagen terug ineens leken te beklagen over de privacy van Bas en Do in de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vol in beeld van begin tot eind.
Er waren zelfs filmpjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
the real deal....
lees de cos van vannacht maar, staan capjes erbij.. rond 1 uur zoiets?
Lekker he, ff niet kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou zo'n moment had ik vandaag ook, heb al ik weet niet hoelang meer gekeken, zag net voor het eerst pas G-J haar, wist wel dat het eraf zou gaan tijdje terug.Maar was even nieuwsgierig naar het Basfeest..ben die hele zooi flink zat inmiddels hoor
Ze zei nog bij een liedje:Dit is voor Barry,niet alles is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef Urb het volgende:
Row zal hem wel goed hebben hange? Zat er dik in na opmerkingen van bezoekers over haar geflirt met Ruud.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze, wel fijn dat er over dat idiote mens is gepraat en wat die allemaal loopt uit te kramen boven dat het doorgeluld is aan cees en nog een paar mensen.
Hehe eindelijk eens na al die maanden droogn**ken..zou eens tijd wordenquote:
nou, denk wel dat het eerder was gebeurt, maarja sl he...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hehe eindelijk eens na al die maanden droogn**ken..zou eens tijd worden
Robquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef TillyB het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Vond het wel aparte timing ook trouwens nadat Ramona en Romy zich paar dagen terug ineens leken te beklagen over de privacy van Bas en Do in de douche
Lijkt me best mogelijk dat het een opzetje is en dat Barrie ervan op de hoogte is, maar blijf het vreemd vinden als je een relatie hebt alsnog. Alles voor de fame I guess.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ze zei nog bij een liedje:Dit is voor Barry,niet alles is wat het lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |