quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:52 schreef TillyB het volgende:
Gina: We hebben nog moesiek hè! We hebben nog 40 minuten musiek.
Geluid gaat direct op zacht met die meid.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:52 schreef TillyB het volgende:
Die wil nog ff uit dr dakquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:52 schreef TillyB het volgende:
Dat gaat bas nog wel horenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, jammer, de kosten waren hoger dan de baten..
Geef je moeder een dikke kus van FF.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:43 schreef stuiterteef het volgende:
[..]
Hahaha het begin niet gelezen? Ik ben de dochter van Opa en Oma Nijn
quote:
Dat verwacht ik dus ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die krijgt te horen dat hij het er niet over mag hebben?
ja geld gevangen.. snel wegwezen danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Erin komen duurt uren maar eruit liefts zo snel mogelijk oprotten...
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geef je moeder een dikke kus van FF.
Gegeven!!! <3quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is de hele week al met stem gesprekken bezig zelfquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:55 schreef Ebinas het volgende:
Do fluistert iets over complot en vals spel spelen
[ afbeelding ]
Ah ze heeft dus gehoord over hoe vals Vic over haar praatquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:55 schreef Ebinas het volgende:
Do fluistert iets over complot en vals spel spelen
[ afbeelding ]
De moord op John F. Kennedyquote:
en tot ze vanaaf lkkr gaat genieten met Opaquote:
Dank u.quote:
Gewoon een complot terug doen.. Met zn 7 of 8 allemaal 1 op Vik 1 op Ben en 1 op Rob...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:56 schreef Cir het volgende:
Do fluister.. met gerrit
gerrit geeft een hugg
tis een complot zegt do tegen gerrit
Hahaha, dat leest ze morgen welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:57 schreef Cir het volgende:
[..]
en tot ze vanaaf lkkr gaat genieten met Opa
en alle remmen los gooid![]()
![]()
tyfesloods beacterien dr afspoeld int hotelletje
Do heeft gehoord dat de vide op haar gaat stemmen om rob safe te spelen. Ze zegt tegen GJ ook cees heeft dit gehoord. Goedzo en nu tegengas geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah ze heeft dus gehoord over hoe vals Vic over haar praat
Tegen Do!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:56 schreef Cir het volgende:
Do fluister.. met gerrit
gerrit geeft een hugg
tis een complot zegt do tegen gerrit
Geen broekjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen broekje aan?![]()
[ afbeelding ]
Kijk, dit soort ontwikkelingen, daar hou ik vanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Do heeft gehoord dat de vide op haar gaat stemmen om rob safe te spelen. Ze zegt tegen GJ ook cees heeft dit gehoord. Goedzo en nu tegengas geven.
De BangBusquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:58 schreef markvanrinsum het volgende:
do gaat met busje mee
[ afbeelding ]
Ik zie haar bil niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:58 schreef Zeyina het volgende:
Do stapt in de auto al gillend: Ohhhhh mijn bil is zichtbaar
[ afbeelding ]
Gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze is de hele week al met stem gesprekken bezig zelf
Alsof ze Màxima is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:58 schreef Zeyina het volgende:
Do stapt in de auto al gillend: Ohhhhh mijn bil is zichtbaar
[ afbeelding ]
iedereen heeft zn /haar broekje uitquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Geen broekjewat heb ik gemist vandaag
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We hebben het goed gehoord.![]()
![]()
![]()
Oma vroeg komt dat baggernummer ook, Cemal zei ja en nam het voor Row op. Oma zei lik mijn klit en heeft op zijn Rienks geluisterd. [ afbeelding ]
En aan Bas gevraagd of het op 78 toeren kon...
Heldin.![]()
![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hahahaha dat is oma-nijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
Oma vroeg komt dat baggernummer ook, Cemal zei ja en nam het voor Row op. Oma zei lik mijn klit en heeft op zijn Rienks geluisterd. [ afbeelding ]
Heldin.![]()
![]()
![]()
![]()
Heldin.![]()
![]()
Nah, dâh was de Kreet vd Dag van Dootjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Geen broekjewat heb ik gemist vandaag
Whahahahah OMAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
Heldin.![]()
![]()
Ze heeft toch zo`n klem , een soort oorwarmerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen broekje aan?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heldin.![]()
![]()
Valt op hequote:
![]()
![]()
Heldin.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:02 schreef Cir het volgende:
[..]
je kwam langs
A ; iemand deed zn broekje omlaag
B ; iemand had een natte scheet
maak uw keuze
Zo kennen we haar. Geweldig.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:02 schreef stuiterteef het volgende:
Hahahaha dat is me moeder idd Gizmogirl haha <3 Geweldig
Jammie!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Kijk, dit soort ontwikkelingen, daar hou ik van
zoietsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hoor Vic hier is de prullenbak stap erin en hou je muil graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
ja jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:02 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dit is utopia cos
[ afbeelding ]
Om maar geluid te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:04 schreef Zeyina het volgende:
Vic: Weet iemand van wie dit is? Dat is van Cees denk ik. Waarom vraag je het dan
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:02 schreef Cir het volgende:
[..]
je kwam langs
A ; iemand deed zn broekje omlaag
B ; iemand had een natte scheet
maak uw keuze
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:08 schreef stuiterteef het volgende:
Toen me moeder zo`n zure bek trok, toen gina en vic aan de bar kwamen zei me moeder ook nog steigerplank heeft ook ineens dorst hahaha xD gooooo mama ! OmaNijn!
Toen me moeder zo`n zure bek trok, toen gina en vic aan de bar kwamen zei me moeder ook nog steigerplank heeft ook ineens dorst hahaha xD gooooo mama ! OmaNijn!
Ook een kus voor jou.quote:
Je ma is er zo eentje die in het echte leven precies hetzelfde is als op the interwebzquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:08 schreef stuiterteef het volgende:
gina begon tegen je vader te pratenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:08 schreef stuiterteef het volgende:
die kop sprak boekdelen naar de meidenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:08 schreef stuiterteef het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:09 schreef TillyB het volgende:
Karin: We hebben heeel veel verkocht.
Rob: Ja moet ook wel hè, als je acht uur muziek hebt.
Welk gifjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik heb nog een gifje gemaakt dat je ze elkaar zag aankijken toen die twee aan de bar kwamen
Wat, merchandise ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:09 schreef TillyB het volgende:
Karin: We hebben heeel veel verkocht.
Rob: Ja moet ook wel hè, als je acht uur muziek hebt.
Klopt heeft geen blad voor der mond hoor hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Je ma is er zo eentje die in het echte leven precies hetzelfde is als op the interwebz
Hoe lang geleden was dat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook een kus voor jou.![]()
De reden is dat Oma er was toen ik voor het eerst in de COS kwam.
1967, toen volgden we Fred Oster en zijn vrouw, en schreven we onze posts handmatig op de kaft van de leesmap die vervolgens naar FreshFruit ging, en daarna weer verder.quote:
quote:
Ze zei toch, dit soort feesten is normaal gesproken leuk?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:11 schreef Ranah het volgende:
dit soort feesten... weet je wat het is... dit soort feesten.................. is gewoon leuk zegt karin
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
1967, toen volgden we Fred Oster en zijn vrouw, en schreven we onze posts handmatig op de kaft van de leesmap die vervolgens naar FreshFruit ging, en daarna weer verder.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
1967, toen volgden we Fred Oster en zijn vrouw, en schreven we onze posts handmatig op de kaft van de leesmap die vervolgens naar FreshFruit ging, en daarna weer verder.
Oh dank uquote:
Dat zei ze ja , normaal gesprokenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zei toch, dit soort feesten is normaal gesproken leuk?
Maart 2014. Oma was lief voor me,en Voxs ook...quote:
Het sloeg ook totaal nergens opquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:13 schreef Cir het volgende:
Cees is teleurgesteld dat er geen
inwoners kwamen kijken bij zn optreden
Zielig aan het doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:13 schreef Cir het volgende:
Cees is teleurgesteld dat er geen
inwoners kwamen kijken bij zn optreden
Cees, Cemal en Kaa bespreken de dag.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:10 schreef stuiterteef het volgende:
[..]
Klopt heeft geen blad voor der mond hoor haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkt dat ik maar half luister naar haarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zei toch, dit soort feesten is normaal gesproken leuk?
Voxsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maart 2014. Oma was lief voor me,en Voxs ook...
Gek dat ik me Nijn niet herinner van zo lang geleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maart 2014. Oma was lief voor me,en Voxs ook...
Het zet niet door, zei Cees eerder.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ceesioné houd zijn netelroos outfit gewoon aan
kijk die lach van jessiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Zeyina het volgende:
Dit is het moment dat Bas en Jessie het over de CoS dames en hun mening over Rowena hadden
[ afbeelding ]
Dit valt hem zwaar tegen.Ik had vandaag deze;quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:13 schreef Tengano het volgende:
Damn !!! wat was ik populair vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Zeyina het volgende:
Dit is het moment dat Bas en Jessie het over de CoS dames en hun mening over Rowena hadden
[ afbeelding ]
Ja mooi hequote:
Hoezo team rowena?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Haropro het volgende:
Geen winst gemaakt vrees ik.
Oh ja en na vandaag #Team Rowena
Ze willen een afterparty zegt Cees mopperend. En daarna vals Rowena wil dat, wil natuurlijk nog even de ster uithangen.
En wie staat er mee te wiebelenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef TillyB het volgende:
Cemal: Kapot
Cees: Ga je toch lekker naar bed man
Cemal: Straks nog ff lekker muziek!
Cees:Ga je toch niet weer muziek, willen ze nog een afterparty?!
Karin: Een afterparty?
Cees: Een afterparty
-muziek begint-
Cees: Nou ik doe niet meer mee hoor!
Alsof ie de hele dag de benen onder z'n tuigje vandaan gedanst heeft
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dit muziekje zo leuk![]()
![]()
![]()
geen idee wie het is
Dommigheid straalt hem uit de ogen .quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit valt hem zwaar tegen.Ik had vandaag deze;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
WHUT!?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Haropro het volgende:
Ze willen een afterparty zegt Cees mopperend. En daarna vals Rowena wil dat, wil natuurlijk nog even de ster uithangen.
ik ga stuk hierquote:
Row had het er van de week nog over om 'n Video-releasparty te gaan houdenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Cir het volgende:
Cees zou eens flinke jeuk aan zn zak en zn kaken moeten krijgen
dat gezever ...
Muziek aan ,;; afterparty
Heb je met haar gekletst?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Haropro het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit valt hem zwaar tegen.Ik had vandaag deze;
[ afbeelding ]
Cees heeft nu door hoe de tv-momentjes werken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat zouden we 10 maanden geleden niet gezien hebben, cees is echt losser geworden
Team Row??quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Haropro het volgende:
Donaeo I Wanna Party Hard en dan een mixje denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dit muziekje zo leuk![]()
![]()
![]()
geen idee wie het is
Wat zeiden zequote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jij was er ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Haropro het volgende:
Jaaahquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoor die fucking trommels weer die lui komen terug
hij had moeten blijven zoals hij kwam en niet de laatste weken weer in zijn oude rol vervallenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:19 schreef Tengano het volgende:
[..]Hij ziet er ontmoedigd uit. Zijn verwachtingen zijn vanaf het begin af aan te hoog geweest.
Dat begint hem langzaam aan een beetje op te breken.. :
WEET JIj van wie dit muziekje is?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef TillyB het volgende:
Cemal: Kapot
Cees: Ga je toch lekker naar bed man
Cemal: Straks nog ff lekker muziek!
Cees:Ga je toch niet weer muziek, willen ze nog een afterparty?!
Karin: Een afterparty?
Cees: Een afterparty
-muziek begint-
Cees: Nou ik doe niet meer mee hoor!
Alsof ie de hele dag de benen onder z'n tuigje vandaan gedanst heeft
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Donaeo I Wanna Party Hard en dan een mixje denk ik
Welke twee?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Jessie: "Er zijn er maar weinig die ik vertrouw maar daar zijn jullie er wel twee van in ieder geval..."
KookNiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
NeeWil het ook weten
al ff zitten google maar.. geen idee
Jah dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Toch leuk dat ze even wachten met de muziek tot iedereen klaar is......
de volgende jeukaanval is onderwegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Cees gaat helemaal los. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze kunnen het werk ook even laten voor wat het is, drie kwartier.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Toch leuk dat ze even wachten met de muziek tot iedereen klaar is......
Tegen wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Jessie: "Er zijn er maar weinig die ik vertrouw maar daar zijn jullie er wel twee van in ieder geval..."
Heb je ook weer gelijk aan....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ze kunnen het werk ook even laten voor wat het is, drie kwartier.
Do is niet te vertrouwen, helaas jessiequote:
ze hebben heel veel drank zelf opgedronkenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef Haropro het volgende:
[..]
Lijkt ook wel opzet hoor. Heel veel mensen wilden snacks en dat was er ineens niet.
Ik denk provocatie Gina en Vic.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef AnneLo het volgende:
Do vraagt aan Jessie of ze bij Jessie en Bas mag blijven, want ze wil niet naar binnen. Is er wat gebeurt?
De dictator zegt van wel!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Do is niet te vertrouwen, helaas jessie
Maar Bas krijgt de schuld van de vide straks.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Ja we hebben zelf meer opgedronken dan de gasten hoor. Niet normaal hoor. Ik vind dat niet normaal.
Karmaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoor die fucking trommels weer die lui komen terug
Zal DOos iets gehoord hebben over Club Videquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef AnneLo het volgende:
Do vraagt aan Jessie of ze bij Jessie en Bas mag blijven, want ze wil niet naar binnen. Is er wat gebeurt?
Heeft ze toch een fanquote:
Ja ze weet dat de vide op haar gaat!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef AnneLo het volgende:
Oh ok dan welquote:
lees ff terug dan..quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef puzziepie het volgende:
Goffer ik wil weten van wie dat nummer is![]()
![]()
Gaat ie een beetje Judeskaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef TillyB het volgende:
GODVERDOMME GA NIET STEEDS VOOR CEES IN BEELD STAAN DANDER AP JOE
Dat zei ik begin van de avond alquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Ja we hebben zelf meer opgedronken dan de gasten hoor. Niet normaal hoor. Ik vind dat niet normaal.
Ja als je me negeert dan weet je het nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef puzziepie het volgende:
Goffer ik wil weten van wie dat nummer is![]()
![]()
Ieuw ieuw ieuw, die mag wel onder spoiler wat mij betreftquote:
Nee hoor, hadden ze van te voren afgesproken, alleen Patat en broodjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef Haropro het volgende:
[..]
Lijkt ook wel opzet hoor. Heel veel mensen wilden snacks en dat was er ineens niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal DOos iets gehoord hebben over Club Vide
Alsof Bas er mee zitquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar Bas krijgt de schuld van de vide straks.
Mafcees denkt ook weer wat seconde zendtijd hiermee te veroverenquote:
Dat zeg ik...quote:
ja ik moet hem toch meldenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Je heeft bord voor de kop.
Lieve Mario. Hoe op met offfff geneuzel.
Ach, Vic heeft het voor elkaar gekregen? En heeft ze de rest al bewerkt?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal DOos iets gehoord hebben over Club Vide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |