Is dit projectie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die Fokker101 moet wel gay zijn
Dan is het festival afgelopen en is die kut muziek afquote:
lekker slapenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan is het festival afgelopen en is die kut muziek af
Al ga ik over een uurtje al slapen als dat lukt
wie post daar dan ookquote:
Ach, wel vermakelijk somsquote:
welk artikel had je gereageerdquote:
nee staat er niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buma hekelt polarisatie
Maar is al weggehaald probably
Mja mjaquote:
nee nog een half uur. Maar ga nu al proberen te slapen. Slaap lekkerquote:
Doei doeiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog een half uur. Maar ga nu al proberen te slapen. Slaap lekker
free your Mind?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan is het festival afgelopen en is die kut muziek af
Al ga ik over een uurtje al slapen als dat lukt
jaa die inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
free your Mind?
Daar had ik wel heen gewild
Nergens last van gehad.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:04 schreef Sked het volgende:
pff aankomende nacht maar gewoon zonder deken slapen, lekker weer is leuk maar zweten ging wel heel hard
Daar ben ik blij om, het is geen pretje als je veel zweet.quote:
Krijgen nog genoeg plaknachten komende zomer.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, het is geen pretje als je veel zweet.
Maar 't zonnetje is wel weer heerlijk
Hoezo?quote:Op zondag 5 juni 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen nog genoeg plaknachten komende zomer.
Is iedere zomer toch wel een aantal keer. Van die nachten dat je kunt zwemmen in je eigen zweet.quote:
Ja, daar heb ik er dus heel veel vanquote:Op zondag 5 juni 2016 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is iedere zomer toch wel een aantal keer. Van die nachten dat je kunt zwemmen in je eigen zweet.
haags_vrouwtjequote:Op zondag 5 juni 2016 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
09.53 en de derde was van vandaag staat al aan. Verder was ik niet vroeg op hoor..
Normaal gesproken doet de huishoudelijk medewerkster het. Maar die heeft zich ziekgemeld voor morgen. Sowieso niet meer zo tevreden over haar dus binnenkort maar eens afscheid nemen.quote:
Gemeen ben je.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken doet de huishoudelijk medewerkster het. Maar die heeft zich ziekgemeld voor morgen. Sowieso niet meer zo tevreden over haar dus binnenkort maar eens afscheid nemen.
Ze is de laatste 4 weken 3x ziek geweest. Denk dat ze zwanger is ofzo. Niet van mij trouwens...quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze is de laatste 4 weken 3x ziek geweest. Denk dat ze zwanger is ofzo. Niet van mij trouwens...
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |