Ja bah, zit ook binnen nu met gordijnen dicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu debiel benauwd hier buiten
Yep hier ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja bah, zit ook binnen nu met gordijnen dicht.
Afgelopen week was het hier ongeveer 12 graden. Vandaag ineens 24. Absurdquote:
Mij hoor je niet klagen, liever 24 dan 12quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen week was het hier ongeveer 12 graden. Vandaag ineens 24. Absurd
Nederlanders zeuren altijd over het weer. Accepteer het nu maar, wat je kan er niks aan veranderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen week was het hier ongeveer 12 graden. Vandaag ineens 24. Absurd
Gelukkig gaat dit over het weer. Als het over vrouwen ging zou het in jou geval andersom zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen, liever 24 dan 12
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dit over het weer. Als het over vrouwen ging zou het in jou geval andersom zijn.
Ok.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dit over het weer. Als het over vrouwen ging zou het in jou geval andersom zijn.
Het was ook niet mijn intentie om een goede comeback te maken.quote:
Jammer, had er zo op gehooptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn intentie om een goede comeback te maken.
Hangt er een belabberde sfeer hier?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn intentie om een goede comeback te maken.
Met die belabberde sfeer die hier al hangt heb ik geen zin daarin.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hangt er een belabberde sfeer hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |