Veel plezier man. Bent lekker op dreef de laatste tijd! Ook niet te lang ge-emmer over de chat waardoor je het er alleen maar geforceerder op wordt. Hulde voor deze spontane actie!quote:Op maandag 6 juni 2016 00:07 schreef Deezertje het volgende:
Ok, morgen staat. Sowieso akward want we moeten Engels praten, maar het lekkere zonnetje en dat ik haar dingen kan laten zien maken dat al minder eng. Heb ook geen verwachtingen want ze is qua uiterlijk helemaal mijn type en normaal date ik niet met dat soort meiden want ik durf ze niet uit te vragen, maar nu omdat er eigenlijk niks te verliezen was meteen doorgepakt met afspreken. Is lekker in de middag.
En ditquote:Op maandag 6 juni 2016 00:11 schreef Koral het volgende:
[..]
Veel plezier man. Bent lekker op dreef de laatste tijd! Ook niet te lang ge-emmer over de chat waardoor je het er alleen maar geforceerder op wordt. Hulde voor deze spontane actie!
Heel goed advies! En ik hoop (oprecht) dat Deezer dat een keer aan gaat nemen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er zijn meer users die reageren. Geef ze op zijn minst erkenning daarvoor, jij vraagt om advies, bedank dan ook wanneer je advies krijgt.
Ben je het niet met advies eens, kan! Maar laat dat dan ook weten. Ga wat meer de dialoog aan en reageer niet alleen op dingen die jou goed uit komen.
Thanksquote:Op maandag 6 juni 2016 00:11 schreef Koral het volgende:
[..]
Veel plezier man. Bent lekker op dreef de laatste tijd! Ook niet te lang ge-emmer over de chat waardoor je het er alleen maar geforceerder op wordt. Hulde voor deze spontane actie!
Dit vind ik een goed punt dat je aanstipt, Samzz.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er zijn meer users die reageren. Geef ze op zijn minst erkenning daarvoor, jij vraagt om advies, bedank dan ook wanneer je advies krijgt.
Ben je het niet met advies eens, kan! Maar laat dat dan ook weten. Ga wat meer de dialoog aan en reageer niet alleen op dingen die jou goed uit komen.
Succes, Deez. Dit moet wel een positieve impuls voor je zijn, en hopelijk houd je dat ook vast.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:07 schreef Deezertje het volgende:
Ok, morgen staat. Sowieso akward want we moeten Engels praten, maar het lekkere zonnetje en dat ik haar dingen kan laten zien maken dat al minder eng. Heb ook geen verwachtingen want ze is qua uiterlijk helemaal mijn type en normaal date ik niet met dat soort meiden want ik durf ze niet uit te vragen, maar nu omdat er eigenlijk niks te verliezen was meteen doorgepakt met afspreken. Is lekker in de middag.
Hopelijk relativeert het 'de angst voor mooie dames' na deze ontmoeting een beetje. Want zij wilt blijkbaar mij ook ontmoeten.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed punt dat je aanstipt, Samzz.
[..]
Succes, Deez. Dit moet wel een positieve impuls voor je zijn, en hopelijk houd je dat ook vast.
Merk je dat je door die positieve manier van posten veel fijnere reacties krijgt?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanksja daarom, normaal al weken aan het appen voordat er wat komt en nu met een buitenlandse lukt het wel. Kan er ook morgen voor jan lul staan, maar dan ben ik er iig lekker uit
Tot nu toe zijn al mijn dates op komen dagen haha. Op dreef wil ik het niet noemen, maar ik heb nu tijd en zin, en elke date die ik heb maakt het minder eng om gewoon eens af te spreken.
Jaquote:Op maandag 6 juni 2016 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merk je dat je door die positieve manier van posten veel fijnere reacties krijgt?
Ik bedoel eigenlijk op het forum. Maar het is zeker door te trekken naar je gesprek met de Franse dame.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
JaEn ergens is dit ook veel relaxter want doordat ze en knap en een andere taal spreekt is de 'druk' er een beetje af en kan ik gewoon mezelf zijn.
Positieve zaken zijn toch altijd beter om te melden?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk op het forum. Maar het is zeker door te trekken naar je gesprek met de Franse dame.
Denk ook aan mijn eerdere post, erken de users die je advies geven en geef ze daar ook credit voor. Jij vindt het fijn een compliment/reactie te krijgen, een ander ook.
Ja en nu nog even reageren op de rest van mijn post.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Positieve zaken zijn toch altijd beter om te melden?Zelfs als morgen niks blijkt ben ik trots want ik doe het toch maar ff, angst om niet af te spreken is er al niet meer.
Bedankt!quote:
Bedankt!quote:Op maandag 6 juni 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed punt dat je aanstipt, Samzz.
[..]
Succes, Deez. Dit moet wel een positieve impuls voor je zijn, en hopelijk houd je dat ook vast.
Dank, biscuit!quote:Op maandag 6 juni 2016 00:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
En natuurlijk heel veel plezier en zie het gewoon als een leuke ontmoeting, niet meteen er vanalles van verwachten.
Thank you!quote:
Kijk, dat bedoelen wequote:Op maandag 6 juni 2016 00:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Bedankt!
[..]
Dank, biscuit!
[..]
Thank you!
Dat was ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die term heb ik nooit gebruikt, dat was syndroom.
Ik wil uiteindelijk een relatie maar voor nu een paar dates en zomerscharrels.
Geen kinderen, ik werk niet in de zorg.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Bedankt!
[..]
Dank, biscuit!
[..]
Thank you!
Heb je toevallig kinderen of werk je in de zorg Samzz? Je aanpak lijkt te werken
Zelfprojectie. Hou eens op en open een eigen topic.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat was ik.
Ze behoren wel tot de doelgroep waar jij je uitsluitend op richt, de dames die jij wilt hebben. Wat dat betreft is die term wel op jou van toepassing.
Dit topic gaat niet over jouquote:Op maandag 6 juni 2016 00:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat was ik.
Ze behoren wel tot de doelgroep waar jij je uitsluitend op richt, de dames die jij wilt hebben. Wat dat betreft is die term wel op jou van toepassing.
Ik ben blij dat je je date hebt. Kun je de verhalen daarover in je eigen topic voortzetten? Kan je daar over een paar jaar eens terug lezen en denken, fuck, was ik dat?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:34 schreef Deezertje het volgende:
Deze dame is zo'n premium girl.. mooie blondine van 19 en vrij spontaan/roekeloos
Dit is toch zijn eigen topic?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je date hebt. Kun je de verhalen daarover in je eigen topic voortzetten? Kan je daar over een paar jaar eens terug lezen en denken, fuck, was ik dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |