Goed zo. Hoe ga je het sociale aspect aanpakken?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer onder de mensen. Op mezelf gaan en hopelijk leuke buren in mijn complex ofzo.
En de drie meisjes die je in je FOK!-vrije week hebt leren kennen, heb je daar nog contact mee?quote:
Dame 1 was niet mijn type. Ze gaf zelf ook aan dat we niet matchen, wel enigszins qua interesses maar verder niet, dus niks meer in de planning.quote:
Ik hoop dat dat een beetje komt als ik eenmaal op mezelf woon en een baan heb. Nieuwe collega's/buren/dates etc. Ik ben nog het meeste bang voor dat ik na de zomer geen woning kan krijgen (reageer nu al maanden zonder succes). Als ik baan heb, heb ik meer inkomen en kan duurder gaan wonen/huren ipv sociaal. Hoop niet dat ik straks na de zomer nog steeds thuis rondlummel (al kom ik dan de tijd wel door met een bijbaan als een échte baan niet lukt).quote:Op zondag 5 juni 2016 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Hoe ga je het sociale aspect aanpakken?
Hoe heb jij die woning gekregen?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ach wat maakt het uit, het is jouw leven en jij doet alles op jouw tempo he.
Maar... ik snap je wel.. het gevoel van dat jij ook op een soort level zou moeten zitten wat betreft bepaalde vaardigheden, economische status en ervaringen.
Ik nu dus net pas een maand of 4 pas op mezelf, in een studiotje, nog geen rijbewijs, en in de laatste fases van mijn keuring bij een baan die ik echt wil hebben... terwijl mensen om mij heen ergens al manager zijn, dikke auto hebben, sommige hebben al een kind of krijgen een 2e kind erbij.
Het ding is.. jij hebt dat allemaal zelf in de hand he!. Jij kan alles veranderen, maar je zal wel dingen anders moeten doen.
Ik noem eens wat voorbeelden, als jij bijvoorbeeld veel gaat gamen in je vrije tijd zul je nooit echt mensen leren kennen (behalve online dan maar goed..), je zal de moeite moeten nemen om uit je comfort zone te stappen en de wereld te verkennen, dingen leren om bijvoorbeeld socialer te worden, hard werken om dat ene baantje te krijgen waar je lekker verdient.
Is het niet verstandig eerst een baan te vinden voordat je naar een eigen huis gaat kijken? Wat je zelf zegt, als je meer verdient heb je ook meer opties.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 was niet mijn type. Ze gaf zelf ook aan dat we niet matchen, wel enigszins qua interesses maar verder niet, dus niks meer in de planning.
[..]
Ik hoop dat dat een beetje komt als ik eenmaal op mezelf woon en een baan heb. Nieuwe collega's/buren/dates etc. Ik ben nog het meeste bang voor dat ik na de zomer geen woning kan krijgen (reageer nu al maanden zonder succes). Als ik baan heb, heb ik meer inkomen en kan duurder gaan wonen/huren ipv sociaal. Hoop niet dat ik straks na de zomer nog steeds thuis rondlummel (al kom ik dan de tijd wel door met een bijbaan als een échte baan niet lukt).
Ik wil even een compliment geven dat je nog steeds in gesprek bent met dame 2.quote:
Ook niet vriendschappelijk een klik?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 was niet mijn type. Ze gaf zelf ook aan dat we niet matchen, wel enigszins qua interesses maar verder niet, dus niks meer in de planning.
Heb ik via mijn vriendin geregeld, maar zij had een (betaalde) account gemaakt op een site waar ze kamers en studios verhuren.quote:
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend. Eerst baan dan woning lijkt mij ook slim maar alle banen in mijn sector zijn 2 uur verder, maar eerst een contract en dan daar iets zoeken.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet verstandig eerst een baan te vinden voordat je naar een eigen huis gaat kijken? Wat je zelf zegt, als je meer verdient heb je ook meer opties.
Aan het sociale aspect kun je ook vanuit huis werken. Ga bij een sportclub, een dansschool of waar je interesse ook maar ligt. Dat werkt al eeuwen om mensen te ontmoeten.
Zit jij in de frozen fase?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:42 schreef Bonkers. het volgende:
Altijd maar die focus op 'fases'.
Laat het los.
Nee extravert vs introvert.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet vriendschappelijk een klik?
Bullshit, mijn beste vriend is extravert en ik ben redelijk introvert.quote:
Ik denk dat het makkelijker is vanuit thuis eerst te reizen naar je werk en te kijken of het je echt bevalt voor je gaat verhuizen.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend. Eerst baan dan woning lijkt mij ook slim maar alle banen in mijn sector zijn 2 uur verder, maar eerst een contract en dan daar iets zoeken.
Ik maak altijd vrienden in de sportscholen waar ik kom.. maar ja ik ben ook wel echt hardcore met de sportschool.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend. Eerst baan dan woning lijkt mij ook slim maar alle banen in mijn sector zijn 2 uur verder, maar eerst een contract en dan daar iets zoeken.
Dit doe je al jaren, dus is het blijkbaar moeilijk voor je om hier vriendschappen te vinden. Kun je geen nieuwe, extra hobby zoeken, nu je zo veel vrije tijd hebt?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Sportschool zit ik al jaren bij, kan je ook meedoen met lessen enzo maar is te vrijblijvend.
Fixed. En nee, niet om je een hak te zetten. Je vindt het niet prettig contact te hebben met iemand die "meer" is. Om dezelfde reden keek (of nog steeds) vooral naar vrouwen die een paar jaar jonger als je zijn. Is verder jouw keuze, maar het heeft niet met extravert of introvert te maken.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee extravert normaal zelfbeeld vs introvert laag zelfbeeld.
Je blijft uitvluchten zoeken.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Echt hè. Te misselijkmakend.quote:
Sinds april nummer vier.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Echt hè. Te misselijkmakend.
En dan nog te bedenken dat dit het zestigste topic is, vol met gemaar.
In het begin wel. Uiteindelijk komen ze allemaal weer op t zelfde neer.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En de inhoud van die vier topics zijn ook enorm verschillend, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |