Ja ik moest er ook aan denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:06 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Je hebt je zin (soort van) gekregen. Of heeft dr buckingham hier iets mee te maken?
Oh, volgens mij ben ik weer bij met jullie haha, dit bedacht ik me vanochtend ook nlquote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef -Magica- het volgende:
Wat ziet Donna er ineens anders uit. Heel ander gezicht...
Denise Richardsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Karina het volgende:
Die moeder van FloWat een nepwijf hebben ze weer uitgezocht zeg.
Die naam ken ik wel maar ik heb denk ik iemand anders in mijn hoofd, met donker haar.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denise Richards
Ik kijk naar “the real housewives van Beverly Hills”. Zij is toch wel het minst neppe en meest normale van het hele stel.
Respect voor haar dat toen haar ex (Charlie Sheen) er een vreselijk potje van maakte met zijn toenmalige vrouw zij hun tweeling heeft opgevangen.
Ook respect dat ze als alleenstaande moeder een kind met chromosoom-afwijking heeft geadopteerd
Heerlijke man is Don aka Bill.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:32 schreef Karina het volgende:
'Bill Spencer' bij Dancing with the Stars Italië
Hij ziet er nog goed uit, alleen dat dansen moet hij maar laten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:32 schreef Karina het volgende:
'Bill Spencer' bij Dancing with the Stars Italië
Een aantal mensen weet het al van het kindje van Hope, hopelijk (hihi) komt zij er ook snel achter want het begint wat irritant te wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:46 schreef ato het volgende:
[..]
Hij ziet er nog goed uit, alleen dat dansen moet hij maar laten.![]()
Ps wanneer komt het eindelijk uit, dat het kindje van Hope nog leeft.
En is dat Denise Richards als moeder van Flo?
Is wel wat veranderd. Maar goed wij worden allemaal ouder.
Ben benieuwd hoe lang het huwelijk tussen Kathy en Bill nu gaat duren
Ja ik zag in de spoilers van Amerika dat het nog niet zo ver is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Een aantal mensen weet het al van het kindje van Hope, hopelijk (hihi) komt zij er ook snel achter want het begint wat irritant te wordenEn ja dat is Denise Richards, ik herkende haar helemaal niet want ik ken haar alleen met donker haar.
huh is thomas weer terug dan? Is t een andere acteur dan zeker?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ik zag in de spoilers van Amerika dat het nog niet zo ver is.
Maar Amerika ligt niet zo veel achter he.
Wel een spannende verhaal lijn met Thomas en Sally, kom er maar in![]()
Ik vind Denise wel leuk als moeder van Flo.
Ja klopt het is een ander acteur en ik bedoelde Hope ipv Sally.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh is thomas weer terug dan? Is t een andere acteur dan zeker?
Het duurt en het duurt maarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ik zag in de spoilers van Amerika dat het nog niet zo ver is.
Maar Amerika ligt niet zo veel achter he.
Wel een spannende verhaal lijn met Thomas en Sally, kom er maar in![]()
Ik vind Denise wel leuk als moeder van Flo.
o jammer de vorige thomas was leuk namelijkquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ja klopt het is een ander acteur en ik bedoelde Hope ipv Sally.
I miss my mommy..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:36 schreef Karina het volgende:
Thomas vind ik zo irritantvan de week ook weer met die zogenaamde brief van Caroline. En dat kind kan ik ook niet uitstaan.
Wel leuk dat Katie en Bill weer samen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |