Had net niet genoeg bier opquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had je toch wel flink op kunnen inspelen man
Ik wil niet met heggenschaar en zaklamp eerst haar gleuf gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikkerdjes kunnen altijd nog afvallen he, gewoon veel seks hebben
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niet met heggenschaar en zaklamp eerst haar gleuf gaan zoeken.
Zit niet bij de scouting
godverdommequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niet met heggenschaar en zaklamp eerst haar gleuf gaan zoeken.
Zit niet bij de scouting
Dacht dat JR wel op fatties viel.quote:
Emilia is een schatjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat JR wel op fatties viel.
Hij valt ook op Emilia.
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij valt ook op Emilia.
Oh oh here we go againquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij valt ook op Emilia.
Ze is geen fattie maar het is geen slanke denquote:
Nou slank is ze welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is geen fattie maar het is geen slanke den
Geen ecto maar dat hoeft ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is geen fattie maar het is geen slanke den
Haar bovenarm is even dik als mijn bovenbeen.quote:
Ja want ik ben daar zo sterk in lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
JR geef die Tagliano ook eens een beetje datetips.
Wtf hoe dan ik typ emilia clarke bodyshape in op google en krijg gewoon dunnevrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar bovenarm is even dik als mijn bovenbeen.
Doe normaal gek.
Ik vind je moet wel wat kunnen vastpakken-argument altijd een beetje matigquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd Door JR zit ik ook op Tinder en ik heb net m`n superlike van vandaag per ongeluk aan een lelijke koe gegevenGenot
Ecto is toch niks joh, ik hoef niet alleen een graatje te hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je moet wel wat kunnen vastpakken-argument altijd een beetje matig
Doe maar nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ff tinder downloaden, op zoek naar de vadsige zeekoemannetjes
Vooral in seizoen 6.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf hoe dan ik typ emilia clarke bodyshape in op google en krijg gewoon dunnevrouw
Ja, is ook maar net wat je onder graat verstaat natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ecto is toch niks joh, ik hoef niet alleen een graatje te hebben
Aldus de ecto zelf
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosjequote:
Zo voor de ramadan, friggin' haramquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral in seizoen 6.
Absolutely Haram.
Zojuist mn eerste superlike gegevenquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Hahah gvd Door JR zit ik ook op Tinder en ik heb net m`n superlike van vandaag per ongeluk aan een lelijke koe gegevenGenot
Waarom kreeg ik dan geen melding?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosje
[..]
Zo voor de ramadan, friggin' haram
[..]
Zojuist mn eerste superlike gegeven
toch juist leuk hihiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei het eerder, ben nu halfnaked en koosjemakeuploosje
[..]
Zo voor de ramadan, friggin' haram
[..]
Zojuist mn eerste superlike gegeven
Eerst maar eens een gesprek voor elkaar hosselen tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoveel gesprekken daar die ook doodlopen man man man
Heel veel die ook niks in hun profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortbordurenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoveel gesprekken daar die ook doodlopen man man man
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel veel die ook niks in haar profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortborduren
het is morgen zaterdag debielquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihi nein doe morgen je apenpak aan dan, nodigen we kwai ook uit
Op basis van deze post stel ik vast dat je single bentquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.![]()
En dan laatt ik m`n zweetplekken zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon: He. Ik zie dat je heet bent. Ik ben ook heet.![]()
Single as a pringle and ready to minglequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op basis van deze post stel ik vast dat je single bent
je doe sowieso nooit watquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb bijna tentamens dus zaterdagen zijn voortaan leerdagen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Was your Dad a baker? Because you've got a nice set of bunsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon vragen of haar vader een terrorist is want zij is de bomb
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:48 schreef Nouri het volgende:
[..]
je doe sowieso nooit wat
meeten durf je ook al nietlaat mij even niet beginnen over meeten met jou of ik burn je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb dat aan mn foute openingszinnenlijstje toegevoegd, thnxquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was your Dad a baker? Because you've got a nice set of buns
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
laat mij even niet beginnen over meeten met jou of ik burn je.
doe maar lijkt mij spannendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
laat mij even niet beginnen over meeten met jou of ik burn je.
Hoe dan ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Opso, een Turk van FOK! dacht dat ik Marokkaan was.
Wat is er gebeurd tussen jou en etsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
[..]
doe maar lijkt mij spannend
heb wel weer zin in een goede textfight
met etsu is het behoorlijk saai moet ik eerlijk zeggen
Welke FOK!ker is dit, eerste letter aub. Ik heb zo mijn vermoedens.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik maagd bleef voor het huwelijk en toen was hij overtuigd.
Lukt jou toch ook wel hoor?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst maar eens een gesprek voor elkaar hosselen toch
Heb ik zelf ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel veel die ook niks in hun profiel hebben staan. Kan je helemaal niet op voortborduren
hij heeft de sc belachelijk gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen jou en ets
Jij hebt aan je uiterlijk genoegquote:
Ik vind mezelf niet gigantisch lelijk, ik ben ook niet de mooistequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukt jou toch ook wel hoor?
Of ben je zo lelijk?
Oh, drama heurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij heeft de sc belachelijk gemaakt
en hij vergelijkt mij met OF
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet gigantisch lelijk, ik ben ook niet de mooiste
Maar sowieso doe ik Tinderen nauwelijks, ik heb geen zin om tijd te gaan steken in iets waar (voor mij) waarschijnlijk toch niks uitkomt
21, nopequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
En al wel relaties gehad?
Nou ja 21 ben je nog jong toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
21, nope
Ook niet zelf actief veel aan gedaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |