Die bingokaart is erg geestig. Alleen ik zou 'aannemer' veranderen in 'foute aannemer' en 'vergunning' in 'vergunning te laat aangevraagd'.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
Zo is hij de eerste keer ook binnen gekomen en dat beviel blijkbaar prima.quote:
Lekker profiteren van naïeve Hollandersquote:Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef OProg het volgende:
Melanie had nooit gedacht nog geld voor die rotzooi te krijgen.
En terecht, domme varkensquote:Op maandag 6 juni 2016 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker profiteren van naïeve Hollanders
Die Britse heeft schulden bij de verhuurder. Zolang die niet worden afbetaald kan de zaak niet worden overgedragen.quote:
Oh genottelijk naïef wel jaquote:Op maandag 6 juni 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Britse heeft schulden bij de verhuurder. Zolang die niet worden afbetaald kan de zaak niet worden overgedragen.
Al bij al wel zonde van de 25k goodwill.
Dat kan ik me gek genoeg ineens weer heugen.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:31 schreef svann het volgende:
Denk dat ze weer terug zijn, als ik dit zo zie.
Maar dat maakt niet uit want als je een auto koopt is het ook weg.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:31 schreef svann het volgende:
Denk dat ze weer terug zijn, als ik dit zo zie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Een van de meest foute verhalen vanavond, oh wat gaat dat fout...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |