quote:Op zondag 5 juni 2016 00:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
seizoenstrailer geneuzelneuh.. dany is iemand die in E9 zal sterven door wildfire in vlam gezet door Drogon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
A waif has no name.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom wordt die chick the waif genoemd?
Omdat ze het wijf van Jaqen is?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom wordt die chick the waif genoemd?
Die gast heeft een white walker verslagen, zijn vast allemaal spieren.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:45 schreef Romanus het volgende:
Overigens heeft Randyll Tarly wel gelijk, knap om bij The Wall te zitten, een tijdje ten Noorden van The Wall te hebben rondgezwerft, vechten etc en dan nog steeds zo dik te zijn als Sam
uhuquote:Op zondag 5 juni 2016 01:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het probleem is dat Dany haar macht net zo min als Joffrey verdiend heeft.
0:27 is toch nog niet geweest?quote:Op zondag 5 juni 2016 12:27 schreef over_hedge het volgende:
deze al gepost?
Al klopt die titel niet want het zijn visual effect en niet special effects maar oke.
Ja, van dat voedsel bij the Wall kun je vast heel dik worden.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:45 schreef Romanus het volgende:
Overigens heeft Randyll Tarly wel gelijk, knap om bij The Wall te zitten, een tijdje ten Noorden van The Wall te hebben rondgezwerft, vechten etc en dan nog steeds zo dik te zijn als Sam
Volgens mij zijn ze bij the Wall nu ook weer niet bepaald ondervoed ofzo hoor. En Sam wordt toch maester dus wat boeit het verder eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:45 schreef Romanus het volgende:
En Riverrun slaan we maar over, ondanks het feit dat het in de trailer zit. ☺quote:Op zondag 5 juni 2016 13:51 schreef Mr.Major het volgende:
Wat gaat er vandaag gebeuren? mijn voorspellingen
Kingslanding: niks, volgende keer reveal margery's plan
Arya: waif gaat dood
Daenarys: komt terug in mereen en clasht met varys en tyrion
Wall: davos krijgt te horen over Shireen's pyre
Sam: z'n vader gaat z'n shit verliezen
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 5 juni 2016 14:30 schreef svennyM het volgende:
[..]
En Riverrun slaan we maar over, ondanks het feit dat het in de trailer zit. ☺
Tarly heeft zeker niet gezien hoe Robert Baratheon Rhaegar versloeg en hoe dik ie toen wasquote:Op zondag 5 juni 2016 11:45 schreef Romanus het volgende:
Robert was toen een bonk spierquote:Op zondag 5 juni 2016 17:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tarly heeft zeker niet gezien hoe Robert Baratheon Rhaegar versloeg en hoe dik ie toen was
yeah rightquote:
Het ging een paar dagen goed maar je medicijnen beginnen weer uit te werken, neem ff een spuitje.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
yeah rightdan ben ik dat nu ook met mijn pens. in het GOT universum is groot zijn al genoeg om een gevecht te winnen. Zie the mountain, zie the hound, zie robert baratheon, zie wun wun drogon drogo etc
zijn veel fan theorie video's over geweest over robert's rebellion en waarom ie die won, ga maar eens kijkenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het ging een paar dagen goed maar je medicijnen beginnen weer uit te werken, neem ff een spuitje.
rhaegar zat natuurlijk met zijn hoofd bij lyanna, vandaarquote:Op zondag 5 juni 2016 17:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn veel fan theorie video's over geweest over robert's rebellion en waarom ie die won, ga maar eens kijken
Hodorquote:Op zondag 5 juni 2016 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
yeah rightdan ben ik dat nu ook met mijn pens. in het GOT universum is groot zijn al genoeg om een gevecht te winnen. Zie the mountain, zie the hound, zie robert baratheon, zie wun wun drogon drogo etc
Allemaal een reflectie van GRRM zelf.quote:
ze refereren vaak aan de boeken waar meer uitgelegd staatquote:
lees gewoon zelf de boekenquote:Op zondag 5 juni 2016 18:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze refereren vaak aan de boeken waar meer uitgelegd staat
tof. wie heeft er gelijk?quote:Op zondag 5 juni 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste boek uit. Best lang over gedaan
hij lijkt meer op een bier typequote:Op zondag 5 juni 2016 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Robert B was wel degelijk slank en gespierd. Pas na z'n overwinning is hij zichzelf gaan volvreten en begonnen met liters wijn te drinken.
Ik had de indruk dat ie nooit slank was? Gewoon stevig als Drogo of de Cleganes en daarna vet is geworden.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Robert B was wel degelijk slank en gespierd. Pas na z'n overwinning is hij zichzelf gaan volvreten en begonnen met liters wijn te drinken.
Wat is slank? Slank zijn terwijl je enorm gespierd bent kan nog altijd. Serie Drogo is ook slank, niet stevig..quote:Op zondag 5 juni 2016 19:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ie nooit slank was? Gewoon stevig als Drogo of de Cleganes en daarna vet is geworden.
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:12 schreef Tanin het volgende:
Ik vind Drogo echt niet slank, maar daar verschillen de meningen kennelijk over.
Een Jaime is/oogt voor mij slank.
slanker dan ik me drogo herinner!quote:Op zondag 5 juni 2016 20:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaime heeft een andere bouw, maar is idd ook slank..
Ja maar wat noem je dan slank? Dus als je gespierd bent kun je sowieso al niet meer slank zijn? Het gaat om de verhoudingenquote:Op zondag 5 juni 2016 20:16 schreef Tanin het volgende:
Noem ik geen slank meer, hoewel hij inderdaad niet echt een voorbeeld van "stevig" is..
was er een discussie?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Het ging er om dat Robert toen nog niet vet en vatsig was.
Einde discussie
hij was groot, daar ging de discussie om. hij zal toen ook al wat vet mee hebben gezeuld.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Het ging er om dat Robert toen nog niet vet en vatsig was.
Einde discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |