Damn...quote:
Ditquote:
Kunnen ze niet een levensgrote faraday cage maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Bliksem is ingeslagen bij Rock am Ring. Meerdere gewonden en optredens zijn uitgesteld.
Geen idee wie of wat het was en nu eindelijk dankzij knok.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit![]()
Jaren de naam vd artiest kwijt geweest, vond hem nu net terug via Last.FM
Lijkt me een onpraktisch maar wel een goed ideequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:50 schreef knokkels het volgende:
Kunnen ze niet een levensgrote faraday cage maken?
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:52 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer werdt op een British Airways vlucht op de inflight radio aangekondigd met vrij vertaald het volgende "kijk over een seconde of dertig eens rond je heen, de mensen die rytmisch met hun hoofd zitten te bewegen en bij kijken hebben hoogstwaarschijnlijk ook dit kanaal aanstaan".
Bodyrox! En ik maar knoeien met Bodyrock, Bodyrocks, Body Rockerszquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:51 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het was en nu eindelijk dankzij knok.
Je zou op elke stalen toren een bliksemafleider en goede diepe aardepen kunnen slaan maar tsja kostenplaatje.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een levensgrote faraday cage maken?
Dit nummer werdt op een British Airways vlucht op de inflight radio aangekondigd met vrij vertaald het volgende "kijk over een seconde of dertig eens rond je heen, de mensen die rytmisch met hun hoofd zitten te bewegen en bij kijken hebben hoogstwaarschijnlijk ook dit kanaal aanstaan".
Vliegtuig stort neer.quote:
Sja, dat wel. Maar valt in het niet bij schadeclaims als het écht uit de klauwen loopt denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zou op elke stalen toren een bliksemafleider en goede diepe aardepen kunnen slaan maar tsja kostenplaatje.
quote:
quote:
Alleen de gedachte al schokte de server dermate hard dat....... enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knok en Tail samen draaien lijkt me feest.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Problemen bij de provider. Ik probeer een problem ticket in te schieten maar zelfs dat werkt (nu) niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |