Vroeger in de buurt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:47 schreef kika82 het volgende:
thanks voor je toevoeging leell, woon je er zelf?
Daar kom ik dus vandaan en da's 't Staphorst van de Randstad. Noordwijk heeft veel uitgaansgelegenheden en daar ging ik vroeger naar toe. Ook de overlast en criminaliteit.quote:
Pieter Groen is VMBO-T / Havo / VWOquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Daar kom ik dus vandaan en da's 't Staphorst van de Randstad. Noordwijk heeft veel uitgaansgelegenheden en daar ging ik vroeger naar toe. Ook de overlast en criminaliteit.
Noordwijk is echt niet kerks vergeleken bij Katwijk...de VWO middelbare school staat in Katwijk (Piete Groen College) en daar heb ik opgezeten, dus daar wil je je kinderen echt niet naar toe sturen.
Maar als je én mooi wilt wonen én bij de kust wil zijn, kan je beter de Noord Hollandse plaatsen bezoeken. Daar woon ik namelijk.
Alleen 't VWO heeft enige waarde. De rest is er later aan toegevoegd.quote:
Klopt 100,00%. Nuchter en zonder kapsones. Kijk maar naar mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:51 schreef Fer het volgende:
Inderdaad komen de badplaatsen tussen Velsen en Alkmaar meerr overeen met gemeenten in de polder. Kwa mensen zeg maar. Goedkoper ook denk ik.
Nou wat een afstand zeg..'t is te fietsen in krap 30 minuten.quote:
Het waait hier wel iets vaker heb ik het idee. Harder waaien niet echt. Het is hier trouwens wel iets vaker mooi weer (aan de hele kust).quote:Op maandag 6 juni 2016 15:01 schreef kika82 het volgende:
knexpert: en noordwijkerhout? is dat ook "import hoort er niet bij - gehalte?"
vaduz, nope helaas
bucketlist: o wat leuk ! jij woont er zelf, kijk dat is handigGoed te horen dat het niet erg kerkelijk is,.. en dat de echte criminaliteit wel meevalt.
Ik was gisteren toevallig in noordwijk, en noordwijkerhout en lisse (ziet er leuk uit zeg).. maar wat was het daar enormmmm waaierig? is dat echt altijd zo? of was dit puur toeval haha.
Leuke link van die basisschool, ziet er top uit. Middelbare school valt alles mee qua afstand dus.
Mijn werk is, en blijft, in amsterdam, dus werk in noordwijk zoek ik niet. Scheelt weer.
Ja prijzig is het wel
Hoelang woon jij er al? heb je zelf jonge kinderen? is er veel te doen in de omgeving?
Ik blijf hier waarschijnlijk altijd wonen (of ik kom er later terug). Voor mij is het ideaal, tussen Amsterdam en Den Haag (waar ik werk) in. Ga zelf graag uit eten, en dan is hier genoeg keuze (zeker voor een klein dorp). Ik zit met 5 minuten lopen op strandquote:Op maandag 6 juni 2016 21:22 schreef kika82 het volgende:
superbedankt voor je info, hier heb ik echt wat aan.
hoorde op een ander forum dat noordwijkerhout idd geen aanrader is, ook erg ons-kent-ons gehalte.
voorhout en sassemheim nog niet naar gekeken, dank je wel voor die tip!
wil jij zelf blijven wonen in noordwijk?
Onzin, zeg ik als katwijker, hoewel de meerderheid toch nog wel gelovig is of lid is van een gemeente.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:23 schreef empa1010 het volgende:
Er staan wel genoeg mooie huizen in de duinenbeetje 't Gooi maar dan aan de kust. Je komt er volgens mij idd lastig tussen als je niet gelovig bent. Katwijk ook. Maar zat import dus kzou me daar niks van aantrekken.
quote:
quote:daar ging ik vroeger naar toe.
quote:Maar als je én mooi wilt wonen én bij de kust wil zijn, kan je beter de Noord Hollandse kustplaatsen bewonen. Daar woon ik namelijk.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Alleen 't VWO heeft enige waarde. De rest is er later aan toegevoegd.
Ja, dat blijkt.quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 4 juni 2016 10:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Klopt 100,00%. Nuchter en zonder kapsones. Kijk maar naar mij.
Dat zijn de uitzonderingen. "De zwarte kousenkerk" zal wel één kerk vullen (voormalige Triumfator die aan de Zeeweg; de Hersteld Hervormde Gemeente telt 2000 leden op een 40.000 Katwijkers), maar dat is dan ook alles. De Ontmoetingskerk staat bijna leeg op zondagavond.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:24 schreef kree het volgende:
Onzin, zeg ik als katwijker, hoewel de meerderheid toch nog wel gelovig is of lid is van een gemeente.
Maar het is echt niet zo dat we allemaal in het zwart elke zondag naar de kerk gaan
Mwah gedeeltelijk waar, maar toch merk je wel een beetje de christelijke normen en waarden, ook trouwens bij katwijkers die niet naar de kerk gaan en wel van mijn generatie zijn, in de 30 dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. "De zwarte kousenkerk" zal wel één kerk vullen (voormalige Triumfator die aan de Zeeweg; de Hersteld Hervormde Gemeente telt 2000 leden op een 40.000 Katwijkers), maar dat is dan ook alles. De Ontmoetingskerk staat bijna leeg op zondagavond.
Toen ging ik in Leiden los.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:08 schreef kree het volgende:
Maargoed wie heeft daar nou nog zo veel behoefte aan als ze eenmaal 25 zijn ofzo, dan is de lol van zoals bv de grand in Noordwijk er ook wel vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |