Ja, heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2016 22:25 schreef Quoi het volgende:
En was het daar wél lekker?
Volle yoghurt met hele verse aardbeien is echt favoriet hier deze week
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Arja het volgende:
Met hullie smerige stolselsverhalen
![]()
Ik stel een splitsing van dit topic voor: 1 voor de oude rotten en 1 voor de naieve en onbevangen voor de eerste keer moeders.
Hmmm, tsja. Ik twijfel even over hoe ik dit moet interpreteren.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb een hoermonendag... [...] en dan denk ik dat man op magische wijze wel weet wat ik gedaan wil hebben en als dat niet gebeurt word ik boos en jankerig....![]()
Als een dag waarbij ik een hormonenmonster wasquote:Op zondag 5 juni 2016 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmmm, tsja. Ik twijfel even over hoe ik dit moet interpreteren.![]()
Zelfde toch?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:16 schreef Quoi het volgende:
Arja![]()
Al is het maar voor de eetlust. Ik ben aardbeien met yoghurt aan het eten en lees over rode stolsels
Dakpansgewijs maandverbandquote:Op zondag 5 juni 2016 20:52 schreef BlueEyes het volgende:
Netbroekjes met dakpansgewijs kraamverband en wijdbeens lopen
Charmanter wordt het niet
Yup 20 weken!quote:
Oh wat zuur zeg!quote:Op maandag 6 juni 2016 04:43 schreef Molo het volgende:
Kotsend wakker worden
Ik had stiekem de hoop dat het over was
Yep, positief bekijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 06:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh wat zuur zeg!Nou, het duurt nog maximaal 4 weken, waarschijnlijk korter.
Oh nee, dat wordt The Spanish Inquisition voor jouquote:Op maandag 6 juni 2016 07:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Mogguh. Ik krijg zo de kraamzorg op bezoek en ik heb mijn plinten nog niet gepoetst
Ssssstttquote:Op maandag 6 juni 2016 08:11 schreef Burdie het volgende:
Maar jij hebt toch dusdanig op je kop gehad dat je daarna de Grote Schoonmaak inzette, Chanty?![]()
.
Klinkt goed zo'n nacht, Svane.
Mijn kind ligt nog te slapen, terwijl ik beneden aan de koffie zit na te genieten van het heerlijke weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |