Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)-wegens-racisme.htmlquote:Sylvana Simons gaat aangifte doen tegen "de stortvloed aan racistische, seksistische en discriminatoire reacties" die haar toetreding tot de politieke beweging DENK heeft losgemaakt.
Met de aangifte wil zij duidelijk maken dat "aantoonbaar onrecht nooit straffeloos doorgang mag vinden", laat DENK in een verklaring weten. "Het bestrijden van onrecht begint met het melden hiervan", aldus Simons.
Zij stelt dat het "tijd wordt dat in onze samenleving het besef doordringt dat er één duidelijk rode lijn wordt getrokken: daders van discriminatie, seksisme en racisme worden aangegeven, opgespoord en bestraft."
Vorige week maakte de presentatruice bekend dat zij zich aansluit bij de oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk, die de politieke partij Denk hebben opgericht.
Ze hoopt bij de volgende verkiezingen, die voor maart 2017 staan gepland, in de Tweede Kamer te komen.
Lekkere racistische opmerking het N woordquote:
Wat een vervelende kerel. Gauw afgezet.quote:
wat een flapdrolquote:
En welk RAS is nu weer beledigt ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:27 schreef Kaas- het volgende:
Originele OP:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)-wegens-racisme.html
[ afbeelding ]
Ik denk dat negers gewoon een verzamel naam is voor donkere mensen en niet bepaald een ras soortquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef sp3c het volgende:
negers denk ik
en vrouwen als je dat als een ras wilt zien want ze heeft het ook over seksisme ... ik heb de tweets zelf niet gelezen natuurlijk dus zeker weten doe ik dat niet
Goed geschiedenisonderwijs hebben we in NL.quote:
apartquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat negers gewoon een verzamel naam is voor donkere mensen en niet bepaald een ras soort
je hebt waarschijnlijk mijn ondertitel niet gezienquote:
En er dan niks aan willen doenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk mijn ondertitel niet gezien
Klopt. Ik fok altijd mobiel dus zie enkel je username, maar geen plaatje, ondertitel of onderschrift of wat dan ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk mijn ondertitel niet gezien
Rooftochten in Korea en Afghanistan? Volgens valt daar niks te halen. Wat hebben ze dan daar lopen roven?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat een flapdrol
Turkije doet net zo goed mee met die Amerikaanse rooftochten waar hij het over heeft, van Korea tot Afghanistan
naja niet net zo goed want dat zijn ze niet natuurlijk maar ze doen hun best, en dan heeft deze man het lef om ... etc. ?
Die brilquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Boateng: Weg met negerzoen en moorkop
De Duitse Sylvana
[ afbeelding ]
Hebben de Duitsers ook negerzoenen en moorkoppen dan? Dat is nieuw voor mij...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Boateng: Weg met negerzoen en moorkop
De Duitse Sylvana
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |