Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)-wegens-racisme.htmlquote:Sylvana Simons gaat aangifte doen tegen "de stortvloed aan racistische, seksistische en discriminatoire reacties" die haar toetreding tot de politieke beweging DENK heeft losgemaakt.
Met de aangifte wil zij duidelijk maken dat "aantoonbaar onrecht nooit straffeloos doorgang mag vinden", laat DENK in een verklaring weten. "Het bestrijden van onrecht begint met het melden hiervan", aldus Simons.
Zij stelt dat het "tijd wordt dat in onze samenleving het besef doordringt dat er één duidelijk rode lijn wordt getrokken: daders van discriminatie, seksisme en racisme worden aangegeven, opgespoord en bestraft."
Vorige week maakte de presentatruice bekend dat zij zich aansluit bij de oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk, die de politieke partij Denk hebben opgericht.
Ze hoopt bij de volgende verkiezingen, die voor maart 2017 staan gepland, in de Tweede Kamer te komen.
Lekkere racistische opmerking het N woordquote:
Wat een vervelende kerel. Gauw afgezet.quote:
wat een flapdrolquote:
En welk RAS is nu weer beledigt ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:27 schreef Kaas- het volgende:
Originele OP:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)-wegens-racisme.html
[ afbeelding ]
Ik denk dat negers gewoon een verzamel naam is voor donkere mensen en niet bepaald een ras soortquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef sp3c het volgende:
negers denk ik
en vrouwen als je dat als een ras wilt zien want ze heeft het ook over seksisme ... ik heb de tweets zelf niet gelezen natuurlijk dus zeker weten doe ik dat niet
Goed geschiedenisonderwijs hebben we in NL.quote:
apartquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat negers gewoon een verzamel naam is voor donkere mensen en niet bepaald een ras soort
je hebt waarschijnlijk mijn ondertitel niet gezienquote:
En er dan niks aan willen doenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk mijn ondertitel niet gezien
Klopt. Ik fok altijd mobiel dus zie enkel je username, maar geen plaatje, ondertitel of onderschrift of wat dan ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk mijn ondertitel niet gezien
Rooftochten in Korea en Afghanistan? Volgens valt daar niks te halen. Wat hebben ze dan daar lopen roven?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat een flapdrol
Turkije doet net zo goed mee met die Amerikaanse rooftochten waar hij het over heeft, van Korea tot Afghanistan
naja niet net zo goed want dat zijn ze niet natuurlijk maar ze doen hun best, en dan heeft deze man het lef om ... etc. ?
Die brilquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Boateng: Weg met negerzoen en moorkop
De Duitse Sylvana
[ afbeelding ]
Hebben de Duitsers ook negerzoenen en moorkoppen dan? Dat is nieuw voor mij...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Boateng: Weg met negerzoen en moorkop
De Duitse Sylvana
[ afbeelding ]
Dan willen de boeren mee doen hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:15 schreef Zienswijze het volgende:
Laten we in alle openheid op tv discriminatie in de samenleving eens bediscussieren. Dus met Sylvana erbij, met een imam erbij, met een arabist erbij. Gezellig met z'n allen om de tafel.
Alle vormen van discriminatie behandelen, dus ook tegen joden en homo's.
Waarom niet gewoon vijf blanke oude mannen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:15 schreef Zienswijze het volgende:
Laten we in alle openheid op tv discriminatie in de samenleving eens bediscussieren. Dus met Sylvana erbij, met een imam erbij, met een arabist erbij. Gezellig met z'n allen om de tafel.
Omdat discriminatie uit zowel de autochtone als uit de moslimgemeenschap als uit de zwarte gemeenschap komt. Binnen elke groep zit wel discriminatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon vijf blanke oude mannen?
Gaat niet om cultuur. Gaat om deserularisering, denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef Zienswijze het volgende:
Als 'de boze oude autochtone man' bang is om zijn cultuur kwijt te raken ben ik zeker geneigd naar hem te luisteren. Laat hij zijn pijnpunten maar op tafel leggen dan kunnen we er in alle openheid over praten. Als Sylvana haar pijnpunten eveneens ernaast op tafel legt, met een glas wijn erbij, kunnen we even lekker discussieren met elkaar.
En wat bedoel je daar precies mee, beste Ryan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat niet om cultuur. Gaat om deserularisering, denk ik.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://nieuwspaal.nl/twee(...)voor-sylvana-simons/
boze neger is boos. Hij was niet boos toen vadertje staat zijn opleiding en uitkering betaaldequote:
We gaan een proces van superdiversiteit tegemoet waarin de secularisatie straks weer bij het uit vuil gezet wordt. Secularisatie houdt voor veel mensen in dat we religies en ideologieën achter ons laten en de samenleving bekijken vanuit een rationeel-pragmatische optiek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar precies mee, beste Ryan?
Ik twijfel in hoe verre we kunnen spreken over opleiding, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
boze neger is boos. Hij was niet boos toen vadertje staat zijn opleiding en uitkering betaalde
Pure discriminatie.quote:
Reageer eens fatsoenlijk. Iedereen mag de overheid bekritiseren of ze nu wel of niet afhankelijk zijn geweest van overheidssteun. Want daar heb ook jij gebruik van kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:38 schreef Dingflofbips het volgende:
boze neger is boos. Hij was niet boos toen vadertje staat zijn opleiding en uitkering betaalde
arie boomsma als discussieleider. Voor de zekerheid wel iedereen achter kogelwerend glasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:15 schreef Zienswijze het volgende:
Dat gaan we niet doen. We gaan al die religie-ongein achter de voordeur plaatsen. Daarom wil ik ook een imam en een links-progressieve autochtoon om de tafel hebben. Wil je de ergernissen van de 'boze autochtone oude man' wegnemen zal je eerst de links-progessieve autochtoon moeten aanpakken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We gaan een proces van superdiversiteit tegemoet waarin de secularisatie straks weer bij het uit vuil gezet wordt. Secularisatie houdt voor veel mensen in dat we religies en ideologieën achter ons laten en de samenleving bekijken vanuit een rationeel-pragmatische optiek.
Bijvoorbeeld. We praten vooral overal elkaar maar niet met elkaar. Zet alle soorten groepen bij elkaar aan tafel en eens lekker discussieren met elkaar. Een ieder legt z'n pijnpunten op tafel en we gaan deze een voor een af.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
arie boomsma als discussieleider. Voor de zekerheid wel iedereen achter kogelwerend glas
Peter Faber voor president!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:41 schreef wolkentoetje het volgende:
Peter Faber oei oei oei.![]()
[ afbeelding ]
En Peter R de Vries als tafelheer en deskundige..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
arie boomsma als discussieleider. Voor de zekerheid wel iedereen achter kogelwerend glas
Misschien dat de negermeneer even zijn fatsoen en respect wil bewaren voor de natie en haar burgers die zijn ontwikkeling mogelijk heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Reageer eens fatsoenlijk. Iedereen mag de overheid bekritiseren of ze nu wel of niet afhankelijk zijn geweest van overheidssteun. Want daar heb ook jij gebruik van kunnen maken.
Die kan geen tafelheer zijn want niet eerlijk. Hij ageert wel tegen de PVV maar ik heb hem nooit over discriminatie door moslims horen praten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:44 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En Peter R de Vries als tafelheer en deskundige..
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:44 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Misschien dat de negermeneer even zijn fatsoen en respect wil bewaren voor de natie en haar burgers die zijn ontwikkeling mogelijk heeft gemaakt.
Het gaat hier ook niet enkel om de overheid te bekritiseren. Wat ik zie is dat opnieuw de disfunctionele hypocrisie-kaart richting het Nederlandse volk wordt getrokken.
Deze neoboze negers zien niet in dat ze door deze disfunctionele houding haat en verdeeldheid aan het zaaien zijn. Ik zie niet in hoe daar belang bij te halen valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |