Ik whisky over het hoofd zien...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar je weet nooit of je per ongeluk nog wat over het hoofd hebt gezien
Uhmmm.. ja dat was best dom van me.quote:
Daarom, je neemt nog de moeite om iemand te vragen en die dingen krijgen een '2e leven', misschien wel nog wilder dan dat van jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders had ik ze zondag bij het grofvuil gezet. beetje opruimen...
Er gaat er eentje in ieder geval verder op pad dan ik ooit geweest ben...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, je neemt nog de moeite om iemand te vragen en die dingen krijgen een '2e leven', misschien wel nog wilder dan dat van jou.
Ik zal Sylvana even om wat verzoekjes vragen, als ik jou was...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Obama: juni is Afro-Amerikaanse muziekmaand
hele maand negers draaien dus.
ik ga even zwarte pieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal Sylvana even om wat verzoekjes vragen, als ik jou was...
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb de recensies nog niet gelezen.
quote:Raving Reviews voor de eerste PaRoDiuzZ-show
quote:Hiphop zoals hiphop bedoeld is
quote:10/10 zou nog een keer luisteren
quote:Zijn mic heeft geen énkele keer opengestaan. Deed ie netjes. Unlike some other DJ's
Knokkeelssss heb jij je soms mic open danquote:
Da's een open deur.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Knokkeelssss heb jij je soms mic open dan
Nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Knokkeelssss heb jij je soms mic open dan
Je bestelling is er. Ik heb je een bericht gestuurdquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan starten we zo de Vrijmibo maar op de radio...
Leef je uit, vrijheid blijheid...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]moet wel even de deur uit om boodschappen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |