Dat zou hier nog zomaar kunnen ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.
Dat Lucky zijn worst maar ergens anders laatquote:
Er komt wel regelmatig bier uit Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.
Die heeft zijn plekje inmiddels weer gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat Lucky zijn worst maar ergens anders laat
Jopen gerstenbier hieroquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:12 schreef Fogel het volgende:
Ik ben gin-tonic aan het drinken. Vond ik wel toepasselijk bij deze muziek.
Colaquote:
Klinkt niet verkeerd!quote:
* knokkels stuurt wat zandzakken naar Noorwegenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Ik heb een fles Jopen Librijebier koud staan. Maar da's een 0,75cl fles dus ik wacht op versterking.
2 nog maar tot nu.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:10 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Er komt wel regelmatig bier uit Piet.
Lekker dik, mooi bittertje en gelukkig niet te zoet. Erg lekker bier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Ik heb een fles Jopen Librijebier koud staan. Maar da's een 0,75cl fles dus ik wacht op versterking.
Da's toch in een avondje op?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!
Gewoon keel openzetten toch?quote:
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon keel openzetten toch?![]()
En dan je smaakpapillen hard laten werken
Mjah, ik geef je gelijk.. Speciaalbiertjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.
Niet dat zo'n fles een grote hoeveelheid is, maar er zit als ik het goed onthouden heb rond de 10% alcohol in.
Ow, dat veranderd de zaak wel. Zou ik ook niet in een keer alleen drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb maar 3 flessen. Ik geniet liever van bier dan dat ik grote hoeveelheden drink.
Niet dat zo'n fles een grote hoeveelheid is, maar er zit als ik het goed onthouden heb rond de 10% alcohol in.
Zonde om zo weg te kleppen ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, ik geef je gelijk.. Speciaalbiertjes![]()
Moet je van genieten
En dat voor opa van bijna 57.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef BastardMouse het volgende:
Piet, wist je al dat je lekker aan het draaien bent?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |