beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
op de helft van het nummer kapt ie moeilijk te timen
ik had deze keer geen playlist gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.
rekenen, zo'n 10 minuten voor het einde en het waren weer toffe tunesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:00 schreef Karzai het volgende:
op de helft van het nummer kapt ie moeilijk te timen
nee,maar je weet wel hoe lang het nummer is dat je draait en dat je er op een geplanned moment vanaf geflikkerd word.quote:
Standaard eindtune(s)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beste is om je laatste nummer gewoon onder de 2:30 te houden.
neuh niks standaard, gewoon een kort nummer om het uur te eindigen, danwel de tijd vol te maken.quote:
Voor jou speciale eindtunes danquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh niks standaard, gewoon een kort nummer om het uur te eindigen, danwel de tijd vol te maken.
ik kan niet elke show beeindigen met rap is not pop van apathy, wat trouwens niet eens het laatste nummer was dat ik wilde draaien.quote:
Wel leuk nummer overigensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan niet elke show beeindigen met rap is not pop van apathy, wat trouwens niet eens het laatste nummer was dat ik wilde draaien.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:33 schreef Karzai het volgende:
kippepootjes zijn goed gelukt eerst even aangebraden in de pan toen twee uur in de oven vlees valt er vanaf
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:33 schreef Karzai het volgende:
kippepootjes zijn goed gelukt eerst even aangebraden in de pan toen twee uur in de oven vlees valt er vanaf
Pietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:51 schreef BastardMouse het volgende:
Dit is de 1e keer dat ik Piet zo hoor draaien. Niets mis mee.
Zou wat zijn als er worst uit de speakers kwam.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Bier, kaas, worst en Piet uit de speakers. Het weekend is nu echt begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |