abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:05:46 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163029173
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En waar mag ik het dan wel kwijt mevrouwtje samzz?

Want het is niet lichamelijk, dus mag het niet in het chronisch ziek topic. Hier mag het godverdomme ook al niet.

Wáár dan wel?? :(
Voor slowchat kun je terecht in de SC's van FOK!. Ontopic posts kun je hier kwijt.

En ga eens even een heel eind dimmen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163029390
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor slowchat kun je terecht in de SC's van FOK!. Ontopic posts kun je hier kwijt.

En ga eens even een heel eind dimmen.
Daar zitten allemaal vaste gasten die mij er niet bij willen hebben, dus nee, ík kan het daar niet kwijt.

Zo beter? O-)
pi_163029722
ik had gisteren een hele drukke dag en bezweek bijna van de stress.

mijn snurkbeugel is aangepast en vannacht draag ik hem wel. gisteren te moe om dat ding in te steken :@

daarna naar Aquatopia. wauw. ik heb een zwak voor Nemo-visjes en zeepaardjes.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_163031198
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En waar mag ik het dan wel kwijt mevrouwtje samzz?

Want het is niet lichamelijk, dus mag het niet in het chronisch ziek topic. Hier mag het godverdomme ook al niet.

Wáár dan wel?? :(
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Daar zitten allemaal vaste gasten die mij er niet bij willen hebben, dus nee, ík kan het daar niet kwijt.

Zo beter? O-)
Dit is idd ook mijn ervaring met die slowchats.
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die 2 slowchats hadden net zo goed in GC kunnen staan en zijn nogal gesloten van aard en hebben verder eigenlijk weinig raakvlak met de mensen die wel om persoonlijke redenen in R&P komen posten.
Slowchat in de autismereeks komt ook weleens voor, maar het gespreksonderwerp heeft wel altijd met autisme te maken en zelfs dan mag het daar niet (werd zelfs 2 keer de kop ingedrukt (niet door huidige modjes btw (ff disclaimer erbij :P )) met de mededeling dat het niet on-topic was, maar dat was het wel :') ).

Niet dat ik per se wil dat dergelijke reeksen in slowchats veranderen, maar er is gewoonweg geen geschikt alternatief.

Was er eigenlijk niet ook een slowchat voor Turken?
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:27:36 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163031255
Deze discussie gaan we niet hier voeren. Daar is FB voor.
pi_163053066
Ik ben vannacht weer heel vaak wakker geweest en dat ik "iets" moet doen en wel nu.

Dit heb ik sinds ruim een jaar denk ik. Dan word ik wakker en is er - in mijn hoofd - iets mis en moet ik dat oplossen. Ik weet alleen nooit precies wat het is - achteraf, op het moment dat ik wakker word dus.

Beter kan ik het niet beschrijven.

Ik heb geen flauw idee wat dit kan zijn. En waarom het ineens sinds een jaar er is.
  donderdag 16 juni 2016 @ 07:31:53 #207
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_163053161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat wij een andere visie hebben op wat fok en recht-voor-zijn-raap, relativerend en serieus betreffen.
Ik houd het liever op direct, open en eerlijk. Recht-voor-zijn-raap zou ikzelf liever vervangen met recht-door-zee.

Ik vind zelf dat wat sommigen als recht-voor-zijn-raap wordt beschreven, simpelweg niks meer is dan ego/aso-gedrag (elkaar opzettelijk kwetsen, puur bedoeld als een vorm van rücksichtslose ego-profilatie en waarbij collateral damage al snel als normaal wordt gezien. Daar kan ik nou eenmaal weinig respect voor opbrengen. Ik vind het dom, eenheidsworstige ja-knikkerij en de partij met de meeste ja-knikkers, wint (en zo'n geweldige prijs is het helemaal niet).

Ik ben van mening dat je niet zo'n aso-mentaliteit op een (sub)forum met als hoofdonderwerp psychologie kunt hebben, die 2 zijn vrij onverenigbaar (en ik heb het hier niet over af-en-toe, maar over dat dit als standaard gezien zou moeten worden, want zo standaard, normaal en gewoon is dit gewoon niet).

En bovendien, serieus /= niet leuk (tis niet alsof lollertroller-uitlache zoveel grappiger is, alleen maar omdat het minder serieus is of zou zijn). Deze ego/aso mensen zijn een beetje de mensen waarop ik doelde met "Ach het hoort er gewoon bij, dan hoef ik ook niks eraan te doen"

De intentie is waar je de lat legt en die is in zekere zin gewoon verplaatsbaar.

De mensen met goede intenties moet je zien te vinden.
Ok. Ja, we staan er iets verschillend in. Laten we er vooral niet over discussiëren want anders vliegen we elkaar straks weer in de haren.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 16 juni 2016 @ 07:38:28 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_163053195
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 07:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik ben vannacht weer heel vaak wakker geweest en dat ik "iets" moet doen en wel nu.

Dit heb ik sinds ruim een jaar denk ik. Dan word ik wakker en is er - in mijn hoofd - iets mis en moet ik dat oplossen. Ik weet alleen nooit precies wat het is - achteraf, op het moment dat ik wakker word dus.

Ik heb geen flauw idee wat dit kan zijn. En waarom het ineens sinds een jaar er is.
Ik vind het wel verenigbaar met angst en/of depressie. Ik Had t wel alleen in wakkere toestand of schrok ermee wakker maar wist dan nog wel wat er aan de hand is.

Oja, je vraag over angsten: ik heb ze niet meer zoveel. Ja, voor wespen en voor de tandarts of toen ik in de massa stond op pinkpop even voor een aanslag, maar dat was ik na 5 min weer kwijt. Oh en vreemde/onbekende groepen mensen vind ik spannend. Maar het beïnvloedt mijn leven maar beperkt *O*
Vroeger wel. Voor alles. Voor mn werk, voor kritiek, dat ik slecht zou zijn voor mijn katten etc. Overal over stressen en piekeren. Bleh!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_163055496
Ik heb vrijwel geen angsten en ook geen depressie. Dus waar dit vandaan komt? Niet daarvan iig, denk ik.
pi_163055875
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 07:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Ik herken dit gevoel (denk ik) wel, maar ik kan je niet vertellen waar dit gevoel vandaan komt.

Het lijkt een soort onrust te zijn, een gevoel dat ik nuttig wil zijn, maar verder kan ik me niks bedenken eerlijk gezegd (in elk geval nu even niet).

-Als- het dit is, dan is het wel iets wat ik niet sinds een bepaalde periode heb, maar eigenlijk vaker wel dan niet.
pi_163070985
Nou, iig dosis weer omhoog en hopen dat de erge vermoeidheid niet weer terugkomt.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:49:57 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163072741
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb vrijwel geen angsten en ook geen depressie. Dus waar dit vandaan komt? Niet daarvan iig, denk ik.
Is het misschien een heel heftige realistische vorm van dromen?
pi_163074055
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is het misschien een heel heftige realistische vorm van dromen?
Meestal als ik droom net voor ik wakker word weet ik die droom aardig te onthouden/beschrijven na het wakker worden.
Bij wat ik beschreef niet. Zodra ik wakker ben is alles vervaagd, maar m'n lichaam is het (nog) niet vergeten. (Vandaar ook het opstaan om actie te ondernemen.)

En hoe ik het me ook probeer te herinneren, het lukt me niet. Heel soms iets heel vaags (dat het bijvoorbeeld met m'n vriend te maken had), maar wat het exact was is nooit duidelijk. Ik weet wel dat het elke keer iets anders is.
  donderdag 16 juni 2016 @ 22:30:01 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163074196
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Meestal als ik droom net voor ik wakker word weet ik die droom aardig te onthouden/beschrijven na het wakker worden.
Bij wat ik beschreef niet. Zodra ik wakker ben is alles vervaagd, maar m'n lichaam is het (nog) niet vergeten. (Vandaar ook het opstaan om actie te ondernemen.)

En hoe ik het me ook probeer te herinneren, het lukt me niet. Heel soms iets heel vaags (dat het bijvoorbeeld met m'n vriend te maken had), maar wat het exact was is nooit duidelijk. Ik weet wel dat het elke keer iets anders is.
Apart. Het klinkt als iets wat ik ook een tijdje heb gehad in een periode van enorme stress, maar ik herinnerde me wel perfect wat ik droomde.
pi_163079038
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Als je 's nachts wakker wordt weet je het ook niet? Ik schreef altijd zoveel mogelijk op, ook al waren het maar flarden. Soms bleken het hele goede ideeën waar je dan later weer achter komt.
Bij mij is het ook weggegaan, ik herinner mij in ieder geval niet dat/wat ik droomde.
Sing me to sleep
And then leave me alone
'Cause I will be gone
pi_163080198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 08:50 schreef dedodo het volgende:

[..]

Als je 's nachts wakker wordt weet je het ook niet? Ik schreef altijd zoveel mogelijk op, ook al waren het maar flarden. Soms bleken het hele goede ideeën waar je dan later weer achter komt.
Bij mij is het ook weggegaan, ik herinner mij in ieder geval niet dat/wat ik droomde.
In dat stukje staat precies wat ik wel en wat ik niet herinner.
pi_163080224
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Apart. Het klinkt als iets wat ik ook een tijdje heb gehad in een periode van enorme stress, maar ik herinnerde me wel perfect wat ik droomde.
Ik heb nooit last van stress.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 10:23:36 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163080519
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb nooit last van stress.
Dat zei ik ook altijd. Onbewust toch een hoop stress opgebouwd :).

Misschien dat je in dit topic R&P / Slaapproblematiek: De Nachtwacht. wat hebt voor wat betreft je slapen :).
pi_163080727
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zei ik ook altijd. Onbewust toch een hoop stress opgebouwd :).

Misschien dat je in dit topic R&P / Slaapproblematiek: De Nachtwacht. wat hebt voor wat betreft je slapen :).
Waar zou ik stress van moeten hebben? Ik hoef niks (qua werk, want werkloos). Heb de hele dag de tijd voor alles.

Dus sja, waar moet die stress dan van komen? Ik kan echt niks bedenken hoor...
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:17:51 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163081808
Financiële zorgen, nooit iemand willen teleurstellen, stress om DM's te lezen. Ik noem maar wat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_163081934
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Financiële zorgen, nooit iemand willen teleurstellen, stress om DM's te lezen. Ik noem maar wat.
Financiële zorgen heb ik niet. Vriend kan bijspringen of ik kan het van de spaarrekening halen. (Het irriteert alleen dat mijn vriend van alles in de kar gooit, maar dat is geen stress hoor.) Nooit iemand teleur willen stellen heb ik geen stress van hoor. En DM's krijg ik zo goed als nooit.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:28:03 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163082045
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Financiële zorgen heb ik niet. Vriend kan bijspringen of ik kan het van de spaarrekening halen. (Het irriteert alleen dat mijn vriend van alles in de kar gooit, maar dat is geen stress hoor.) Nooit iemand teleur willen stellen heb ik geen stress van hoor. En DM's krijg ik zo goed als nooit.
Jezelf wijsmaken dat je je nooit ergens druk om maakt, daar krijg je ook stress van.
The love you take is equal to the love you make.
pi_163082567
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jezelf wijsmaken dat je je nooit ergens druk om maakt, daar krijg je ook stress van.
Ik héb geen stress... Daar komt dat slaapgedoe niet door. :)
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:57:09 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163082616
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik héb geen stress... Daar komt dat slaapgedoe niet door. :)
We denken alleen maar mee. Het is niet ongewoon namelijk.

Maar wat ik eerder al postte, misschien is het slaaptopic een idee.
pi_163085755
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

In dat stukje staat precies wat ik wel en wat ik niet herinner.
Ah verkeerd opgevat, dacht dat je 's nachts wakker werd en dan nog wat herinnerde maar 's morgens niet meer.
Sing me to sleep
And then leave me alone
'Cause I will be gone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')