Naar huis brengen met daarin whisky, Spaanse ham, chorizo, kaas en onze kleding...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling met die volle tassen en wat zit er dan in?
Iberico ham?quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar huis brengen met daarin whisky, Spaanse ham, chorizo, kaas en onze kleding...
Dat klinkt weer niet slecht, Mad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar huis brengen met daarin whisky, Spaanse ham, chorizo, kaas en onze kleding...
Oei, oei, oei........quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, vers van het mes en gevacumeerd én een lading manchego kaas...
Vaste prik, laatste avond inkopen doen. Morgen alles last minute vanuit de koelkast de diepvries tassen in en tussen de kleding stoppen. Bevroren zaken zijn dan nog bevroren bij thuiskomst.quote:
Klinkt bekendquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaste prik, laatste avond inkopen doen. Morgen alles last minute vanuit de koelkast de diepvries tassen in en tussen de kleding stoppen. Bevroren zaken zijn dan nog bevroren bij thuiskomst.
Ook nog wat flan's, potten aioli, tomatenprutje, tomaten jam en ander klein grut. Winkel kan weer gevuld worden...
Het valt wel een tijdje te bewarenquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er even genoeg van gehad nu...
Ik heb zelfs wel oude spijkerbroeken en zo achter gelaten om maar voedsel mee terug te kunnen nemenquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze tassen waren bijna leeg hier naar toe, nu max. gewicht mee terug...
Ook herkenbaar...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel oude spijkerbroeken en zo achter gelaten om maar voedsel mee terug te kunnen nemen
Vroeger mochten veel dingen niet een de grens over... Maar nu met vacuum verpakkingen is het OK.. Maar of dat ook voor 4 flessen wisky geldtquote:Op woensdag 1 juni 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know. Alles wat vers is, is ook vacuüm verpakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |