Vroeger wel AD&D gespeeldquote:
Nog Bulgaars vrouwenkoor erachter.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo even wat kozakken er tussen door hoor
[ afbeelding ]
Diequote:Op woensdag 1 juni 2016 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag dewel hoor
Dungeons & Dragons maar dan niet de kinderversie maar de advanced
In het echie met vriendenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dieging per ongeluk, zit op het randje van mijn tablet...
![]()
Speelde je dat in het echie of op de PC?
Ken alleen de PC versie, nooit gespeeld...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het echie met vrienden
Maar het is dus gewoon om de tafel zitten hoor, met wat miniatuurtjes die characters en monsters voorstellen.
Wel ook later de AD&D serie op PC gespeeld.
Een keer naar een LARP dinges mee geweest. Dat ging mij echt veel en veel te verquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
Een ex van mij deed echt aan dat LARPen.....écht niks voor mij!
Echt wel! Ja ze heeft heel lang zitten drammen of ik mee wilde doen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een keer naar een LARP dinges mee geweest. Dat ging mij echt veel en veel te ver
Nee, jij post er liever plaatjes van...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
Een ex van mij deed echt aan dat LARPen.....écht niks voor mij!
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij post er liever plaatjes van...
Ik wil dan een echt zwaard of een echte bijl.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een keer naar een LARP dinges mee geweest. Dat ging mij echt veel en veel te ver
Die vuige stelerd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, en nu het origineel van Drs. P.'s dodenrit
En een echte maliënkolder?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan een echt zwaard of een echte bijl.
Heb al wat discussies hier op Fok! daarover gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |