Billy Ocean was best wel okquote:
jij bent mijn held van de week..quote:
quote:
Die vind ik bijzonder k*t. Een jammere overbodige parodie. Sorry.quote:
Lekker nummertje. Goed tijdstip.quote:
OK en is het morgen Hot?quote:
Wat zit je te brabbelen? Post een liedjequote:
quote:
Niet haten op Mark "slapgod" King.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:47 schreef Onnoman het volgende:
die leadzanger speelt de basgitaar als een malle japie
als je daar haat uit kan halen ben je knapquote:
eriksd en ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:53 schreef Onnoman het volgende:
ik zou best graga eens naar discoteka 80 willen gaan in moskou
wie gaat er mee?
is goedquote:
Breekbaar mooiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:46 schreef Helsinki het volgende:
https://open.spotify.com/track/1CsHIKgMz8gAr1d3jF8H2k
On repeat.
quote:
Zeker. Ik heb nog wel eens een concert van ze bezocht in Vera - Groningen. Prachtige nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds over de zeik dat Robert Buras is overleden maar goed prachtige erfenis
Prachtig ja, ik snap ze ook precies die teksten, zo zit ik ook een beetje in elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb nog wel eens een concert van ze bezocht in Vera - Groningen. Prachtige nummers gemaakt.
Ze spelen volgende week zaterdag in Hasseltquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig ja, ik snap ze ook precies die teksten, zo zit ik ook een beetje in elkaar![]()
Even wat anders, jonge punk voordat het punk was![]()
Ik wil er wel heen eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze spelen volgende week zaterdag in Hasselt
Nieuw album is uit, waarbij ze een wasmachine samplen![]()
Nouja ze zijn wel enigszins legendarisch.... samengewerkt met Bjork ook enzo. Ritmes maken door in een grindbak te schuifelenquote:
Ja dit is echt wat voor jouquote:
Een neerstortend vliegtuig met 120 stervende vakantiegangers erin klinkt nog normalerquote:Op zondag 5 juni 2016 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dit is echt wat voor jouGeen toiletbril, maar het komt in de buurt
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een neerstortend vliegtuig met 120 stervende vakantiegangers erin klinkt nog normaler
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier kreeg ik heel vroeger een nat broekje van![]()
Ik ga nu een balpen in mijn oor stekenquote:Op zondag 5 juni 2016 00:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier kreeg ik heel vroeger een nat broekje van![]()
Ik mocht dat vroeger nooit kijken, want ik was nog te jongquote:Op zondag 5 juni 2016 00:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er nog vele rukkers volgen..
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mocht dat vroeger nooit kijken, want ik was nog te jongMoest naar bed, en dan hoorde ik beneden dat nummer
Ik had een tv boven en twee oudere knappe zussen gelukkigquote:Op zondag 5 juni 2016 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mocht dat vroeger nooit kijken, want ik was nog te jongMoest naar bed, en dan hoorde ik beneden dat nummer
Tja je bent Kim Holland of niet natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2016 00:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou, eerlijk gezegd..bij mij werd er ook hysterisch mee omgegaan. Maar ik wist stiekem allang hoe het in elkaar stak ;-)
Nou, vooruit danquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |