abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162833441
quote:
Hmm. Ja. Dat probeert men hier ook wel eens door te voeren in het land van Maas en Waal.

Vooralsnog wil het niet echt lukken. Tevens kan ik me niet voorstellen dat ik de drang om uitgerekend in het weekend juist daar te gaan rijden na zo'n verbod kan onderdrukken :X

Overigens heb ik nu ook daadwerkelijk recht van spreken want ik heb de stock uitlaat ook maar weer eens onder de motor gehangen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_162833561
Hmm mn gasklep blijft licht irritant hangen. Komt goed uit, wilde toch de carbs eens nader gaan bekijken, kan ik dat mooi meenemen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:46:41 #128
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162835254
Beste allemaal,

Mijn papa heeft naar zijn nare ervaringen met de Garmin Zumo 500 behoefte aan een nieuw navigatiesysteem.

Hij wilt het beste van het beste of de beste koop voor weinig geld. :D Het hangt erbij hem heel erg af wat het prijsverschil is.

Nu loop ik te kijken naar de Tomtom Rider 410 en ik vroeg mij af of jullie daar ervaring mee hebben? Of misschien weten jullie betere opties?
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_162836581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:46 schreef Nouri het volgende:
Beste allemaal,

Mijn papa heeft naar zijn nare ervaringen met de Garmin Zumo 500 behoefte aan een nieuw navigatiesysteem.

Hij wilt het beste van het beste of de beste koop voor weinig geld. :D Het hangt erbij hem heel erg af wat het prijsverschil is.

Nu loop ik te kijken naar de Tomtom Rider 410 en ik vroeg mij af of jullie daar ervaring mee hebben? Of misschien weten jullie betere opties?
Beste koop voor weinig geld is een telefoonhouder. ;)
pi_162836716
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Of gewoon de telefoon in de binnenzak houden en een helm-headset gebruiken voor spraakinstructies :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_162836733
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Of gewoon de telefoon in de binnenzak houden en een helm-headset gebruiken voor spraakinstructies :)
Ik doe beide. :7

Ofja helm-headset. Ik heb een klein bluetooth oortje. Werkt prima voor navigatie en flitsmeister
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:08:26 #132
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162836748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat is ook wel waar natuurlijk. Maar probeer dat maar een oude man van 50 wijs te maken.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:29:34 #133
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162839812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:08 schreef Nouri het volgende:

[..]

Dat is ook wel waar natuurlijk. Maar probeer dat maar een oude man van 50 wijs te maken.
Maak zelf ook gebruik van een bluetooth communication set (ook radio en mp3) en een telefoonhouder aan mijn stuur (waterproof tasje). Werkt perfect.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162840024
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 02:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heeft die ZZR nog steeds twee kleuren spiegels? _O-
:@
pi_162840040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit deed ik altijd. Maar ik wil binnenkort even een ram-mount kopen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:54:37 #136
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162840256
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Maak zelf ook gebruik van een bluetooth communication set (ook radio en mp3) en een telefoonhouder aan mijn stuur (waterproof tasje). Werkt perfect.
Welke telefoon gebruik je als ik vragen mag? en dan gewoon Google Maps?

Mijn vader heeft alleen een Windowsphone dus dan zou er een nieuwe telefoon moeten komen. :'(
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:38:37 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162841134
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:54 schreef Nouri het volgende:

[..]

Mijn vader heeft alleen een Windowsphone dus dan zou er een nieuwe telefoon moeten komen. :'(
Ik gebruik voor navigatie in Nederland Google Maps.

Voor uitgestippelde routes (via Tyre) gebruik ik OSMAnd. Dit programma kan je ook gebruiken om normaal te navigeren.

In het buitenland gebruik ik Nokia Here (beste navigatie app die er is). Deze app werkt waanzinnig goed (de oude nokia navigatie). Volgens mij kan je die juist op de Windows Phone ook krijgen.

Alle bovenstaande apps zijn gratis waarbij alleen OSMAnd en Nokia Here zonder internetverbinding blijven en kunnen werken.

Ik heb de Samsung S5, maar ik heb bovenstaande ook op de Jiayu G4s gebruikt.

Dit is de houder die nu onderweg is (ik gebruik momenteel nog een andere)

http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetail
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162841751
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:42 schreef einschtein het volgende:

[..]

:@
Ja jongen. Ik vergeet niks. :7
pi_162842442
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Voor uitgestippelde routes (via Tyre) gebruik ik OSMAnd. Dit programma kan je ook gebruiken om normaal te navigeren.

In het buitenland gebruik ik Nokia Here (beste navigatie app die er is). Deze app werkt waanzinnig goed (de oude nokia navigatie). Volgens mij kan je die juist op de Windows Phone ook krijgen.

Alle bovenstaande apps zijn gratis waarbij alleen OSMAnd en Nokia Here zonder internetverbinding blijven en kunnen werken.

Ik gebruik die van je linkje. Voelt enorm stevig aan als je hem vastklikt. Ook op hoge snelheden en in de regen blijft ie stevig zitten.

Ik gebruik alleen Google Maps. OsmAnd en Tyre klinkt interessant. Ik ga ze eens downloaden. Dank voor de tip.
pi_162843986
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon lekker bij mijn Zumo :P die kan ik tenminste bedienen met mijn handschoenen aan
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:12:28 #141
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162844601
quote:
16s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon lekker bij mijn Zumo :P die kan ik tenminste bedienen met mijn handschoenen aan
Mijn vriendin die mijn handschoen weer aandeed tijdens het rijden en nadat ik een paar knoppen ingedrukt had op mijn telefoon werkte ook prima :+
YouTube
pi_162845269
Een ouderwetse kaart en richtingsgevoel werkt ook wel. Ik heb zelfs geen navi in m'n koekblik :D
pi_162846735
Ik heb de garmin zumo 660 ofzo, werkt ideaal. Accu wordt langzaam wat slechter maar dat is op de motor geen probleem
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_162851205
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja jongen. Ik vergeet niks. :7
Knap hoor. Dat is toch al wel, 2 jaar geleden ofzo? :D
pi_162851252
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:54 schreef Nouri het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf Waze. Heerlijke app! Heb het mijn neef ook aangeraden en die is er ook enthousiast over. ^O^
pi_162852597
Stukkie wezen rijden :9

pi_162854207
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Stukkie wezen rijden :9

[ afbeelding ]
_O_
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:31:18 #148
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162854293
Ik heb zondag mijn eerste groepsrit, hoop dat het niet zo saai is als ik denk.

Hoewel t wel met grotendeels racers is en alleen maar mannen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162856501
Groepje van 4-6 is alleen maar leuk, meer dan dat gaat het tempo omlaag
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:02:15 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_162858828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb zondag mijn eerste groepsrit, hoop dat het niet zo saai is als ik denk.

Hoewel t wel met grotendeels racers is en alleen maar mannen.
Lekker rechtuit planken met z'n allen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')