Hmm. Ja. Dat probeert men hier ook wel eens door te voeren in het land van Maas en Waal.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:50 schreef Erasmo het volgende:
Mijn dijk gaat dicht
http://www.gelderlander.n(...)et-meer-op-1.6075693
Beste koop voor weinig geld is een telefoonhouder.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:46 schreef Nouri het volgende:
Beste allemaal,
Mijn papa heeft naar zijn nare ervaringen met de Garmin Zumo 500 behoefte aan een nieuw navigatiesysteem.
Hij wilt het beste van het beste of de beste koop voor weinig geld.Het hangt erbij hem heel erg af wat het prijsverschil is.
Nu loop ik te kijken naar de Tomtom Rider 410 en ik vroeg mij af of jullie daar ervaring mee hebben? Of misschien weten jullie betere opties?
Of gewoon de telefoon in de binnenzak houden en een helm-headset gebruiken voor spraakinstructiesquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beste koop voor weinig geld is een telefoonhouder.
Ik doe beide.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of gewoon de telefoon in de binnenzak houden en een helm-headset gebruiken voor spraakinstructies
Dat is ook wel waar natuurlijk. Maar probeer dat maar een oude man van 50 wijs te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beste koop voor weinig geld is een telefoonhouder.
Maak zelf ook gebruik van een bluetooth communication set (ook radio en mp3) en een telefoonhouder aan mijn stuur (waterproof tasje). Werkt perfect.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar natuurlijk. Maar probeer dat maar een oude man van 50 wijs te maken.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heeft die ZZR nog steeds twee kleuren spiegels?
Dit deed ik altijd. Maar ik wil binnenkort even een ram-mount kopen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of gewoon de telefoon in de binnenzak houden en een helm-headset gebruiken voor spraakinstructies
Welke telefoon gebruik je als ik vragen mag? en dan gewoon Google Maps?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Maak zelf ook gebruik van een bluetooth communication set (ook radio en mp3) en een telefoonhouder aan mijn stuur (waterproof tasje). Werkt perfect.
Ik gebruik voor navigatie in Nederland Google Maps.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
Welke telefoon gebruik je als ik vragen mag? en dan gewoon Google Maps?
Mijn vader heeft alleen een Windowsphone dus dan zou er een nieuwe telefoon moeten komen.
Ja jongen. Ik vergeet niks.quote:
Ik gebruik die van je linkje. Voelt enorm stevig aan als je hem vastklikt. Ook op hoge snelheden en in de regen blijft ie stevig zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik gebruik voor navigatie in Nederland Google Maps.
Voor uitgestippelde routes (via Tyre) gebruik ik OSMAnd. Dit programma kan je ook gebruiken om normaal te navigeren.
In het buitenland gebruik ik Nokia Here (beste navigatie app die er is). Deze app werkt waanzinnig goed (de oude nokia navigatie). Volgens mij kan je die juist op de Windows Phone ook krijgen.
Alle bovenstaande apps zijn gratis waarbij alleen OSMAnd en Nokia Here zonder internetverbinding blijven en kunnen werken.
Ik heb de Samsung S5, maar ik heb bovenstaande ook op de Jiayu G4s gebruikt.
Dit is de houder die nu onderweg is (ik gebruik momenteel nog een andere)
http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetail
Ik blijf gewoon lekker bij mijn Zumoquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik gebruik voor navigatie in Nederland Google Maps.
Voor uitgestippelde routes (via Tyre) gebruik ik OSMAnd. Dit programma kan je ook gebruiken om normaal te navigeren.
In het buitenland gebruik ik Nokia Here (beste navigatie app die er is). Deze app werkt waanzinnig goed (de oude nokia navigatie). Volgens mij kan je die juist op de Windows Phone ook krijgen.
Alle bovenstaande apps zijn gratis waarbij alleen OSMAnd en Nokia Here zonder internetverbinding blijven en kunnen werken.
Ik heb de Samsung S5, maar ik heb bovenstaande ook op de Jiayu G4s gebruikt.
Dit is de houder die nu onderweg is (ik gebruik momenteel nog een andere)
http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetail
Mijn vriendin die mijn handschoen weer aandeed tijdens het rijden en nadat ik een paar knoppen ingedrukt had op mijn telefoon werkte ook primaquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker bij mijn Zumodie kan ik tenminste bedienen met mijn handschoenen aan
Ik gebruik zelf Waze. Heerlijke app! Heb het mijn neef ook aangeraden en die is er ook enthousiast over.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
Welke telefoon gebruik je als ik vragen mag? en dan gewoon Google Maps?
Mijn vader heeft alleen een Windowsphone dus dan zou er een nieuwe telefoon moeten komen.
Lekker rechtuit planken met z'n allenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb zondag mijn eerste groepsrit, hoop dat het niet zo saai is als ik denk.
Hoewel t wel met grotendeels racers is en alleen maar mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |