SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: prijzenpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koppeltoernooi. Ondanks dat Jelle Klaasen boven Barney staat, zijn het toch MvG en RvB die de Nederlandse eer hoog zullen moeten houden. Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Met excuus, onderstaande eerder geplaatst in een verkeerd topic!
Zin in het toernooi dat vandaag begint. De World Cup of Darts, oftewel het WK-landenteams. Hopelijk komt mn voorspelling uit: Schotland (Anderson en Thornton) wint van Engeland (Taylor en Lewis) in de finale.![]()
Maakt niet uitquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:15 schreef Limburgman het volgende:
Met excuus, onderstaande eerder geplaatst in een verkeerd topic!
Zin in het toernooi dat vandaag begint. De World Cup of Darts, oftewel het WK-landenteams. Hopelijk komt mn voorspelling uit: Schotland (Anderson en Thornton) wint van Engeland (Taylor en Lewis) in de finale.. TV-toernooien krijgen in de meeste gevallen een eigen topic. Zo ook deze.
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Zend RTL alle partijen uit ?!?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. TV-toernooien krijgen in de meeste gevallen een eigen topic. Zo ook deze.
.
Wat is het ook alweer, twee singles en een double. Als het na de singles 2-0 is spelen ze de double niet meer. Toch?U MAD?![]()
Ronde 1 is een dubbel best of 9 legs.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zend RTL alle partijen uit ?!?
Wat is het ook alweer, twee singles en een double. Als het na de singles 2-0 is spelen ze de double niet meer. Toch?
R2 t/m SF is 2 singles en als het nodig is een dubbel. Best of 7 legs.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Even de voorspelling van vanavond. Kijken hoe dicht ik er bij zit![]()
![]()
Hungary v Thailand
USA v Philippines
Norway v Gibraltar
Denmark v Sweden
Belgium v Poland
Scotland v New Zealand
Netherlands v Russia
Australia v GermanyU MAD?![]()
Bezzeg gooide op het WK2009 tegen Van der Voort en die Gaweenuntawong kennen we nog van de legendarische MVG-Eidams avond.![]()
Ik heb me zojuist Thais besteld op www.thuisbezorgd.nl
www.thuisbezorgd.nl mensen. De site voor lekker eten.U MAD?![]()
Nog een flesje van www.dranka.nl erbij?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me zojuist Thais besteld op www.thuisbezorgd.nl
www.thuisbezorgd.nl mensen. De site voor lekker eten.
Goede site overigens, dat www.dranka.nlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Thanks. Echt een fijne site. Ik heb me zojuist 8 flessen wodka gekocht.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een flesje van www.dranka.nl erbij?
Goede site overigens, dat www.dranka.nlU MAD?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die jonge Hongaar kan er echt geen kut van
U MAD?![]()
Goeienavond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zie OPquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doet Oreshkin straks mee bij Rusland? Zo ja, topshow![]()
http://www.flashscore.nl/darts/quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doet Oreshkin straks mee bij Rusland? Zo ja, topshow|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat wat Tagarao vast heeft is een puntenslijperSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ze zijn gewoon jaloers, met zo veel deelnemers als dit jaar is het een veel grotere prestatie om je niet te kwalificeren.quote:![]()
Als het zo doorgaat wordt dat pas om 0:00 gespeeldquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Rusland met Oreshkingod
Allemaal kijken mensen![]()
Dat mag de pret niet drukken gelukkigquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt dat pas om 0:00 gespeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is dar zo geweldig aan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Rusland met Oreshkingod
Allemaal kijken mensenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik zal Oreshkin-King van het afgelopen WK niet snel vergeten. Die man verdient een standbeeld natuurlijk, wat een godquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Allemaal de schuld van Young.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben weer uitstekend gepresteerd!![]()
Goed punt. Wellicht dat ik mijn pijl dan achteruit gooiquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet op zo'n GROOT PODIUM, onder deze IMMENSE DRUK, met de WARME LAMPEN erop.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die heeft ook wel eens een WK gegooid meen ikquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ene Boris Koltsov, helaas geen Anatasia Dobromyslova
Oh wat Stijn zegtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
eigenlijk zouden Stoke on Trent en St Helens ook landen moeten zijn voor dit toernooi. En dan zou Stoke 2 (Andy Hamilton en Ian White) nog makkelijk ver komen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wel jammer dat de grootste Robert Wagner-fan het vandaag laat afweten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:25 schreef wimderon het volgende:
Cor Dekker mist dubbels. Bij dezen dus ook uitgesloten dat hij familie is van Jan.![]()
Hij doet me een beetje denken aan Kyle Anderson ergens.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:28 schreef wimderon het volgende:
Parody heeft wel wat weg van de ranzig dikke dartende PSV-fan Willem Mandigers.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Kyle Anderson ergens.![]()
![]()
sorry wat?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:25 schreef wimderon het volgende:
Cor Dekker mist dubbels. Bij dezen dus ook uitgesloten dat hij familie is van Jan.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Godverdomme, nu je het zegtquote:
Toch blijft de Rilana Erades - Dennis Smith vergelijking het meest fascinerend.![]()
krijgen we ook een interviewtje met Cor Dekker dalek?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Is ook gewoon online. De lul.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel jammer dat de grootste Robert Wagner-fan het vandaag laat afweten.quote:![]()
Cor Dekker lijkt mij meer een medewerker van de Ziggo Thuisservice.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Cor Dekker is een type seriemoordenaar.![]()
Dat kan goed samen gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cor Dekker lijkt mij meer een medewerker van de Ziggo Thuisservice.![]()
Johann-Olav Koss reed ook de elfstedentocht, wat maakt het uitquote:![]()
Of zou Sylvana er kriebel aan hebben?
Die vindt het prima als ze een buitenlandse taal sprekenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Johann-Olav Koss reed ook de elfstedentocht, wat maakt het uit![]()
Of zou Sylvana er kriebel aan hebben?![]()
Oh sorry ik wist helemaal niet dat dit nu was!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, dit gelooft niemand dusquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist helemaal niet dat dit nu was!![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist helemaal niet dat dit nu was!![]()
![]()
Ik zou een kans om de echte Bronzed Adonis te zien echt niet missen.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Leuk aan dit toernooi dat er altijd landen meedoen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zegt alles over je intelligentie.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Leuk aan dit toernooi dat er altijd landen meedoen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.![]()
Zo heeft God mij nou eenmaal gemaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zegt alles over je intelligentie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goeie topografiekennis heb jijquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Leuk aan dit toernooi dat er altijd landen meedoen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.![]()
Leer je nogeens watquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Leuk aan dit toernooi dat er altijd landen meedoen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.
Ik heb Larsson wel eens op de Embassy gezien. Kans er niks van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Per Laursen komt zo uit een Lord Of The Rings film gewandeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je had er een paar weken terug bij moeten zijn in de Bollenstreek. Had je mooi Co en Roland een pijltje kunnen zien gooienquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Larsson wel eens op de Embassy gezien. Kans er niks van.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Chagrijnige hobbit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Per Laursen komt zo uit een Lord Of The Rings film gewandeld.![]()
Deelde Roland nog flessen uit van DrankA.nl?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had er een paar weken terug bij moeten zijn in de Bollenstreek. Had je mooi Co en Roland een pijltje kunnen zien gooien![]()
Nee. Hij lag er wel in de eerste ronde/kwartfinale uitquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deelde Roland nog flessen uit van DrankA.nl?
wimderon en ik vonden Roland altijd een spektakel om naar te kijken. Wat een charisma had die man aan de oche.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had er een paar weken terug bij moeten zijn in de Bollenstreek. Had je mooi Co en Roland een pijltje kunnen zien gooienReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het was een genot om te zien, werkelijkquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wimderon en ik vonden Roland altijd een spektakel om naar te kijken. Wat een charisma had die man aan de oche.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind het zo'n saai figuur. Walgelijk dat hij van Terry won op het WK der WK's.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Probleem van Zweden is dat er niks achter Magnus Caris aan komt. In NL kwam er na de doorbraak van Barney een enorme stoet talenten. Daar niet.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het is gewoon de mongoloīde tweelingbroer van Gordon Ramsy, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond dat echt leuk. Toen met die 9-darter.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n saai figuur. Walgelijk dat hij van Terry won op het WK der WK's.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is niet leuk wanneer saaie figuren toffe gozers eruit gooien.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond dat echt leuk. Toen met die 9-darter.![]()
Er komt sowieso helemaal niks uit Scandinavië. Bij de SDC toernooien zijn het nog steeds de oude saaie fossielen die domineren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem van Zweden is dat er niks achter Magnus Caris aan komt. In NL kwam er na de doorbraak van Barney een enorme stoet talenten. Daar niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Genoeg aan exposure gedaan, zo werkt dat. DrankA lag er toen zeker weer uitquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Hij lag er wel in de eerste ronde/kwartfinale uit![]()
Ik vrees dat hij hem die avond zelf helemaal leeggekocht heeftquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg aan exposure gedaan, zo werkt dat. DrankA lag er toen zeker weer uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is gewoon de mongoloīde tweelingbroer van Gordon Ramsy, dat kan niet anders..
![]()
Gelukkig heeft Petri Korte de meest legendarische indruk achtergelaten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er komt sowieso helemaal niks uit Scandinavië. Bij de SDC toernooien zijn het nog steeds de oude saaie fossielen die domineren.![]()
Ratajski ken ik wel. Gooide op het WK2008 tegen Edwin Max op Lakeside. Afgelopen week zelfs nog tegen Waites op de World Trophy.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Polen, met schitterende Ratajski en Paul. Die kent u niet![]()
De Hamsterquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al komt volgende lijdensweg weer, Huybrechtsen![]()
![]()
Jezus die Pool kan er echt geen ene tyfus van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die heeft me een smerige obsessie voor 7/19/3quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Poolse Brillemans heeft volgens mij de leesbril op![]()
Lekker Kimmie!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fahrenheit misschien jaquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dirkie heeft een IQ van rond de 82 denk ik
Ja hij doet alles voor z'n broertje, en strijkt af en toe nog wat doekoes op. En maandag weer lekker de Magazijnier uithangenquote:![]()
Goeie leven man
Wat dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:42 schreef bechirti het volgende:
Die barney was ook lekker aan t spammen met zn keskbeke augurken heU MAD?![]()
Die Nieuw Zeeland gast doet me denken aan zo'n masker uit een feestwinkel waar een bril en snor aan elkaar zitten.U MAD?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Die Nieuw Zeeland gast doet me denken aan zo'n masker uit een feestwinkel waar een bril en snor aan elkaar zitten.
Goeie neus heeft ie jaquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Die Nieuw Zeeland gast doet me denken aan zo'n masker uit een feestwinkel waar een bril en snor aan elkaar zitten.![]()
![]()
Die Nieuw Zeeland gast doet me denken aan zo'n masker uit een feestwinkel waar een bril en snor aan elkaar zitten.![]()
![]()
Ook wel een beetje aan Heinz de KNVB-lotingmanquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Warren Parry.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Die Nieuw Zeeland gast doet me denken aan zo'n masker uit een feestwinkel waar een bril en snor aan elkaar zitten.
Taxichauffeur in Nieuw-Zeeland. Gooide tegen Van Barneveld op het WK dat hij zijn 25 jarige jubileum vierde. 2010 dacht ik, toen Whitlock smerig goed stond te gooien.![]()
Hele jaar niet, onbegrijpelijk dat hij hier staatquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Thornton is niet heel goed op het moment he![]()
De clownspakken waren uitverkochtquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Thornton kan er niks van. Waar is Wright?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Taxichauffeur?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Warren Parry.
Taxichauffeur in Nieuw-Zeeland. Gooide tegen Van Barneveld op het WK dat hij zijn 25 jarige jubileum vierde. 2010 dacht ik, toen Whitlock smerig goed stond te gooien.![]()
![]()
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:51 schreef Grifte het volgende:
Lachwekkend dat het Golvende_Galjoen niet met Anderson mag gooienU MAD?![]()
Heeft mot met Anderson.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Thornton kan er niks van. Waar is Wright?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sjak leest mee hoorquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:51 schreef Grifte het volgende:
Lachwekkend dat het Golvende_Galjoen niet met Anderson mag gooien
Als Thorn / wright / gary elkaar allemaal het licht in de ogen niet gunnen, dan moet je wat anders.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Eh okeequote:Op donderdag 2 juni 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gary is dan ook de grootste Mongool van het darten.![]()
TR gemachtquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gary is dan ook de grootste Mongool van het darten.![]()
Nou dat is natuurlijk totale onzin, dat hoor je zelf wel te snappen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gary is dan ook de grootste Mongool van het darten.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
De Maori maakt haggis van de Schotten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gary vind het storend dat z'n tegenstanders juichen, vind Wright storend ivm z'n kleding etc etc. Het is een hele nare kerel. Tevens heeft die er een handje van tegenstanders niet de hand te schudden tijdens vloer toernooien als hij verliest.![]()
kijk die schotten blj zijn dat ze 3-3 maken tegen een team dat ze een kwartier geleden al met 5-0 afgedroogd hadden moeten hebben
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |