ublock orgin!quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:53 schreef Angelof9 het volgende:
Op youtube word je tegenwoordig gek van de reclames
Lijkt me tof!quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Only the Dead – 2015 16 1:16 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Duister, Oorlog, Sociocultureel
Journalist Michael Ware praat ongecensureerd met soldaten en terroristen en presenteert een episch, intiem verhaal over de oorlog in Irak.
Die vond ik juist zwaar tegenvallen, zo'n typisch Amerikaanse disneyfilm...quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef Soohr het volgende:
Fijn dat remember the titans op Netflix staat. Fijne film
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef ItzRuby het volgende:
De serie Homeland krijgt waarschijnlijk een zevende en een achtste seizoen. Directeur David Nevins van Showtime, waarop de serie wordt uitgezonden, is hierover in afrondende gesprekken met productiebedrijf Fox.
In beide seizoenen is volgens The Hollywood Reporter actrice Claire Danes weer te zien, die al sinds de eerste aflevering in de serie zit. Ook maker Alex Gansa blijft voor serie werken.
Er zijn tot nu toe vijf seizoenen van Homeland uitgezonden (waarvan 4 op Netflix), seizoen zes start in januari 2017. De opnames hiervan starten deze zomer. Eerder werd al bekend dat dit seizoen zich afspeelt in New York.
Bron: https://projectnetflix.nl/netflix-originals-jaar-homeland-7-8/
Ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen. Ik vond het zo raar kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Nu begonnen met Lady Dynamite. Beetje vreemd die eerste aflevering, een soort Kimmy Schmidt achtige childish humor. Even afwachten of dit echt zo leuk is.
Even doorbijten nog. Volgens mij wordt aflevering 2 al leuker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:58 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen. Ik vond het zo raar kinderachtig.
Dat is volgens mij altijd al het geval geweest. Het valt alleen meer op nu 'alles' bij Netflix te zien is plus producties uit het buitenland.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Valt me wel op dat er veel Netflix original series worden gemaakt met en rondom standup comedians. Die krijgen al snel een eigen serie, Master of None, The Characters, Lady Dynamite en nu ook weer Hibana. Wat is dat toch?
De kracht van internetdistributie. Vroegah moest de videotheek (of bioscoop) om de hoek de film inkopen zodat jij hem kon kijken, dat is filter, zit er ook nog een distributiemaatschappij tussen, nog een filter. Een kleine film met onbekende artiesten kwam daar niet zo snel doorheen. Nu kijk je films direct bij de producent.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Valt me wel op dat er veel Netflix original series worden gemaakt met en rondom standup comedians. Die krijgen al snel een eigen serie, Master of None, The Characters, Lady Dynamite en nu ook weer Hibana. Wat is dat toch?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bo Burnham: Make Happy – 2016 AL 1:00 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
In deze stand-upspecial met originele muziek, is Bo Burnham helemaal zichzelf. Snedig en met de nodige zelfspot analyseert hij de wereld tot op het bot.
Hibana: Spark (seizoen 1) – 2016 12
♫ Japans / CC Duits, Engels, Frans, Japans, Nederlands
Genre: Drama
Een op een bekroond boek gebaseerde dramaserie over de vriendschap en conflicten tussen twee comedians die beiden het nut en de betekenis van comedy willen achterhalen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Kan niet wachten! Toppertje.quote:
Gewoon wakker gelegen vanacht, en maar malen wat HTGAWM betekend😱quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:27 schreef roos85 het volgende:
Klaar met seizoen 1 van HTGAWM. Wat een fantastische serie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |