Volgens Netflix welquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:45 schreef mschol het volgende:
zijn bizar, snedig en Cynisch tegenwoordig genre's?
Normaal staan ze er de eerste van de maand op.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
Nou worden er in de meeste (ook omringende) landen door Netflix op de 1e dag van de maand vrijwel altijd veel nieuwe content geplaatst, wat me sinds langere tijd opvalt, is dat dit voor Nederland vaak 'pas' op de 2e dag van de maand gebeurd.
Het verschil is 'slechts' een dag (en ja, dat overleef ik wel), maar ik vind dit wel een beetje vaag.
Of het moet nog komen vandaag, dan heb ik niets gezegd![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
Of het moet nog komen vandaag, dan heb ik niets gezegd![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef Forbry het volgende:
Netflix is sowieso erg lekker bezig. We hobbelen al een tijdje van de/het ene goede serie/seizoen naar de/het andere en downloaden bijna niks meer (volg nu alleen GoT er nog naast)!
Happy Valley is inderdaad top. Hopelijk komt er een 3e seizoen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef Forbry het volgende:
Ik ben erg blij met Happy Valley, dat wordt de volgende serie!![]()
Netflix is sowieso erg lekker bezig. We hobbelen al een tijdje van de/het ene goede serie/seizoen naar de/het andere en downloaden bijna niks meer (volg nu alleen GoT er nog naast)!
BBC en Netflix doen veel samen aan producties.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Happy Valley is inderdaad top. Hopelijk komt er een 3e seizoen.
Waarom is dit trouwen een "Netflix Original"? Is toch gewoon een BBC productie?
Ik heb nu sinds eind december Netflix en downloaden is een heel stuk minder geworden. Enkel nog Happy Valley s02, Engrenages (Franse politieserie) en GoT. Ik kies toch vaak gewoon voor het gemak van Netflix.
Ik download ook alleen nog GoT en heb ook 11.22.63 binnengehaald omdat ik geen Fox heb en American Crime Story omdat SBS de programmering even had omgegooid (van maandagavond naar vrijdagnachtquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Happy Valley is inderdaad top. Hopelijk komt er een 3e seizoen.
Waarom is dit trouwen een "Netflix Original"? Is toch gewoon een BBC productie?
Ik heb nu sinds eind december Netflix en downloaden is een heel stuk minder geworden. Enkel nog Happy Valley s02, Engrenages (Franse politieserie) en GoT. Ik kies toch vaak gewoon voor het gemak van Netflix.
Bob Ross staat integraal op youtubequote:Op woensdag 1 juni 2016 16:26 schreef Angelof9 het volgende:
Blijkbaar is Bob Ross toegevoegd aan Netflix US? Daaaamn, hadden we die proxys nog maar.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.72 Cutest Animals (seizoen 1) – 2016 AL
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Feelgood
Deze serie analyseert de aard van aantrekkelijkheid en hoe sommige dieren mede door hun schattigheid kunnen overleven en zelfs gedijen in verschillende omgevingen.
72 Dangerous Places (seizoen 1) – 2016 9
Genre: Documentaire
Bekijk lawines, vuurspuwende vulkanen en andere natuurrampen van dichtbij en ontdek waarom sommigen in de buurt van deze vernietigende krachten willen wonen.
A Bridge Too Far – 1977 12 2:56 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Duister, Waargebeurd
Dit oorlogsdrama gaat over een cruciale dag in 1944 waarop geallieerde soldaten WO II wilden beėindigen door belangrijke bruggen in Nederland te veroveren.
Almost Holy – 2015 16 1:36 uur
♫ Oekraļens / CC o.a. Nederlands
Genre: Documentaire, Duister, Sociocultureel
Een Oekraļense pastoor is zowel geliefd als gehaat omdat hij dakloze, drugsverslaafde kinderen ontvoert en hen verplicht laat afkicken.
Aquarius (seizoen 1) – 2015 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister
In het Los Angeles van de jaren 60 raken twee agenten en de familie van een vooraanstaand politicus verstrikt in het web van drugs en seks van Charles Manson.
Asthma – 2014 16 1:30 uur
Genre: Drama, Duister, Romantisch
Een jonge, moedeloze drugsverslaafde is op zoek naar de zin van zijn leven. Hij steelt een auto en vertrekt zonder plan met een tattoo-artieste waar hij een oogje op heeft.
Best Night Ever – 2013 12 1:22 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Satire
Samen met haar zussen en vriendinnen viert een aanstaande bruid haar vrijgezellenfeest in Las Vegas. Algauw wordt het een heel erg foute, obscene boel.
Black Man White Skin – 2015 12 1:18 uur
♫ o.a. Spaans / CC o.a. Nederlands
Deze film schetst de gezondheidssituatie en de sociale problemen van Afrikaanse albino's en beschrijft hoe Spaanse steungroepen het voor hen opnemen.
Bros Before Hos – 2013 12 1:24 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy
Het huwelijk van de ouders van twee feestende stiefbroers was rampzalig. Daarom willen ze nooit een relatie, tot ze beiden voor hetzelfde meisje vallen.
Call the Midwife (seizoen 4) – 2015 9
Genre: Britse TV, Drama
Deze dramaserie speelt zich af in het arme East London in de jaren 1950 en gaat over een kersverse verloskundige en haar collega's in een klooster annex verpleeghuis.
(Dis)Honesty: The Truth About Lies – 2015 AL 1:29 uur
Genre: Documentaire, Sociocultureel
Professor Dan Ariely onderzoekt de waarheid over liegen: waarom en wanneer we het doen en hoe de samenleving leidt onder grote en kleine leugens.
Eagle, The – 2011 16 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Oorlog, Thriller
De Romeinse legeraanvoerder Marcus Aquila wordt gekweld door de verdwijning van zijn vader. Hij wil kost wat kost dat mysterie ontrafelen om de leiderspositie van zijn legioen te herstellen.
Fear of 13, The – 2015 12 1:35 uur
Genre: Biografie, Documentaire, Misdaad, Provocerend, Sociocultureel
Na 20 jaar in de dodencel te hebben gezeten, verzoekt de autodidact Nick om te worden geėxecuteerd, waarna hij zijn aangrijpende verhaal vertelt.
Following, The (seizoen 3) – 2015 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel, Thriller
Een voormalige FBI-agent gaat weer aan de slag wanneer een seriemoordenaar ontsnapt uit de dodencel. Hij ontdekt al gauw dat de moordenaar een gevaarlijke aanhang heeft.
Forbidden Ground – 2013 16 1:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Oorlog
In de Eerste Wereldoorlog zitten 3 Britse soldaten gevangen in het niemandsland tussen de Duitsers en de geallieerden. Ze willen maar 1 ding: naar huis.
Happy Valley (seizoen 1) – 2014 12
Genre: Britse TV, Drama, Duister
Catherine Cawood, politiebrigadier in Yorkshire, jaagt op een man die haar inmiddels overleden dochter overviel, niet wetend dat hij meedoet aan een ontvoeringscomplot.
Heroes of Evil, The – 2015 16 1:38 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands
Drie eenzame tieners worden vrienden door seks, geweld en kleine criminaliteit. Wat als een geintje begint, dreigt hen al snel te ruļneren.
Illegal – 2014 9 1:22 uur
♫ Portugees (BR) / CC o.a. Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire
Katiele is wanhopig op zoek naar een marihuanaderivaat. Haar dochter lijdt aan een zeldzame vorm van epilepsie en dat is het enige wat haar kan helpen.
In the Heat of the Night – 1967 12 1:50 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
De zwarte rechercheur Virgil Tibbs uit Philadelphia helpt een 'redneck' sheriff uit het zuiden om een moord op te lossen in deze film waarin racisme centraal staat.
Jeff Dunham - All Over The Map – 2014 AL 1:23 uur
Genre: Cabaret, Comedy
De meest geliefde buikspreker van Amerika gaat op tournee en neemt al zijn populaire vrienden mee, waaronder Achmed, Peanut en Walter.
Last Patrol, The – 2014 12 1:27 uur
Genre: Documentaire, Oorlog, Provocerend, Sociocultureel
Een oorlogscorrespondent en een fotograaf nemen samen met twee veteranen een kijkje in het naoorlogse leven van mannen en vrouwen die recente conflicten overleefden.
Marley – 2012 12 2:24 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Feelgood
Deze documentaire brengt de muziek, het leven en de nalatenschap van reggaelegende Bob Marley in beeld, van zijn geboorte in 1945 tot zijn dood op 36-jarige leeftijd.
Mask You Live In, The – 2015 12 1:32 uur
In deze documentaire over de Amerikaanse 'jongenscrisis' wordt een alternatieve manier van opvoeden belicht aan de hand van interviews met experts en academici.
MythBusters (seizoen 5) – 2007 12
Genre: Bizar, Reality
De onverschrokken presentatoren Adam Savage en Jamie Hyneman onderzoeken enkele van de meest algemene opvattingen in de populaire wetenschap en cultuur.
O Comeēo da Vida / The Beginning of Life – 2016 AL 1:36 uur
♫ Engels, Frans / CC o.a. Engels, Nederlands
Wetenschappers, ouders en pleitbezorgers van over de hele wereld tonen aan hoe een betere zorg voor kleine kinderen een positief effect heeft op de evolutie van de mens.
Out Of The Furnace – 2013 16 1:51 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
De band tussen twee broers wordt op de proef gesteld wanneer de een in de cel belandt en de ander met een misdaadsyndicaat te maken krijgt.
Pokémon de film - Hoopa en de Strijd der Tijden – 2015 6 1:18 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Ash en zijn vrienden ontmoeten de mythische Pokémon Hoopa, die mensen en dingen kan oproepen via zijn magische ringen en die moet worden gestopt.
Pokémon de Serie (seizoen 2) – 2015 6
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Nieuwe avonturen en dromen voeren Ash en Pikachu naar Kalos, waar ze nieuwe vrienden maken, nieuwe Pokémon tegenkomen en intrigerende mysteries ontrafelen.
Raiders!: The Story of the Greatest Fan Film Ever Made – 2015 12 1:33 uur
Drie jeugdvrienden willen hun geliefde project, waaraan ze meer dan 30 jaar hebben gewerkt, voltooien: een gedetailleerde reconstructie van Raiders of the Lost Ark.
Recoil – 2012 16 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Nadat zijn familie is vermoord, is ex-agent John Varrett vastbesloten om tegen elke prijs wraak te nemen, maar de moordenaar heeft zijn eigen wraak voor ogen.
Speed Sisters – 2016 12 1:18 uur
♫ Arabisch / CC o.a. Nederlands
De Speed Sisters, het eerste raceteam in de Arabische wereld dat alleen uit vrouwen bestaat, laten zien dat ze uitstekende coureurs zijn in deze supersnelle film.
Spy Time – 2015 16 1:33 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Bizar, Comedy, Thriller
Wanneer zijn vriendin hem dumpt omdat ze hem saai vindt, ontdekt een stijve hark dat zijn vader geheim agent is en dat een misdadiger het op hem heeft voorzien.
Sweet Micky for President – 2015 12 1:30 uur
Na de verwoestende aardbeving in Haļti in 2010 bundelen de bekende muzikanten Pras Michel en Michel Martelly hun krachten om de regering van het land te veranderen.
TransFatty Lives – 2015 12 1:25 uur
DJ, filmmaker en internetpersoonlijkheid Patrick Sean O'Brien, ook wel bekend als TransFatty, vertelt op klinische wijze over zijn leven met ALS.
Tyke Elephant Outlaw – 2015 9 1:18 uur
Genre: Controversieel, Documentaire, Provocerend, Sociocultureel
Deze documentaire vertelt het verhaal van een circusolifant die in 1994 op Honolulu zijn trainer aanviel en vermoordde en daarna paniek zaaide in de stad.
Vampire Academy Blood Sisters – 2014 12 1:40 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Sci-Fi
Op St. Vladimir's Academy leert Rose Hathaway om als dhampir (half mens, half vampier) door het leven te gaan. Ze wordt leider van de Moroi.
What Our Fathers Did: A Nazi Legacy – 2015 9 1:32 uur
Genre: Britse TV, Biografie, Documentaire
Twee zonen van Nazi-oorlogsmisdadigers en een Joodse mensenrechtenadvocaat van wie de familie is uitgeroeid, duiken in hun verleden en proberen dit te verwerken.
YPF – 2007 16 1:26 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Deze komedie gaat over de verhalen van vier stellen waarbij elke relatie wordt belicht gedurende één seksuele ervaring.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Niet alles van pokemon de serie staat erop ofniet?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Pokémon-afleveringen
Ik was al naar iets op zoek om de tijd tot Orange S3 te vullen. Heerlijk. #zinin
Nee, de originele serie staat erop. En momenteel XY seizoen 1 en nu dus 2.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet alles van pokemon de serie staat erop ofniet?
Ah ik zie dat Pokémon TV ze ook allemaal beschikbaar heeftquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de originele serie staat erop. En momenteel XY seizoen 1 en nu dus 2.
Heb eerder ook B&W gezien maar weet niet of die nog beschikbaar zijn.
Ben je niet een beetje oud voor pokemon?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Pokémon-afleveringen
Ik was al naar iets op zoek om de tijd tot Orange S3 te vullen. Heerlijk. #zinin
Hoe oud ben ik dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud voor pokemon?
Doomed since 1889. verklaart al iets. Maar vast ouder dan 12.quote:
ublock orgin!quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:53 schreef Angelof9 het volgende:
Op youtube word je tegenwoordig gek van de reclames
Lijkt me tof!quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Only the Dead – 2015 16 1:16 uur
Genre: Controversieel, Documentaire, Duister, Oorlog, Sociocultureel
Journalist Michael Ware praat ongecensureerd met soldaten en terroristen en presenteert een episch, intiem verhaal over de oorlog in Irak.
Die vond ik juist zwaar tegenvallen, zo'n typisch Amerikaanse disneyfilm...quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef Soohr het volgende:
Fijn dat remember the titans op Netflix staat. Fijne film
quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef ItzRuby het volgende:
De serie Homeland krijgt waarschijnlijk een zevende en een achtste seizoen. Directeur David Nevins van Showtime, waarop de serie wordt uitgezonden, is hierover in afrondende gesprekken met productiebedrijf Fox.
In beide seizoenen is volgens The Hollywood Reporter actrice Claire Danes weer te zien, die al sinds de eerste aflevering in de serie zit. Ook maker Alex Gansa blijft voor serie werken.
Er zijn tot nu toe vijf seizoenen van Homeland uitgezonden (waarvan 4 op Netflix), seizoen zes start in januari 2017. De opnames hiervan starten deze zomer. Eerder werd al bekend dat dit seizoen zich afspeelt in New York.
Bron: https://projectnetflix.nl/netflix-originals-jaar-homeland-7-8/
Ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen. Ik vond het zo raar kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Nu begonnen met Lady Dynamite. Beetje vreemd die eerste aflevering, een soort Kimmy Schmidt achtige childish humor. Even afwachten of dit echt zo leuk is.
Even doorbijten nog. Volgens mij wordt aflevering 2 al leuker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:58 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen. Ik vond het zo raar kinderachtig.
Dat is volgens mij altijd al het geval geweest. Het valt alleen meer op nu 'alles' bij Netflix te zien is plus producties uit het buitenland.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Valt me wel op dat er veel Netflix original series worden gemaakt met en rondom standup comedians. Die krijgen al snel een eigen serie, Master of None, The Characters, Lady Dynamite en nu ook weer Hibana. Wat is dat toch?
De kracht van internetdistributie. Vroegah moest de videotheek (of bioscoop) om de hoek de film inkopen zodat jij hem kon kijken, dat is filter, zit er ook nog een distributiemaatschappij tussen, nog een filter. Een kleine film met onbekende artiesten kwam daar niet zo snel doorheen. Nu kijk je films direct bij de producent.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Valt me wel op dat er veel Netflix original series worden gemaakt met en rondom standup comedians. Die krijgen al snel een eigen serie, Master of None, The Characters, Lady Dynamite en nu ook weer Hibana. Wat is dat toch?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bo Burnham: Make Happy – 2016 AL 1:00 uur
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
In deze stand-upspecial met originele muziek, is Bo Burnham helemaal zichzelf. Snedig en met de nodige zelfspot analyseert hij de wereld tot op het bot.
Hibana: Spark (seizoen 1) – 2016 12
♫ Japans / CC Duits, Engels, Frans, Japans, Nederlands
Genre: Drama
Een op een bekroond boek gebaseerde dramaserie over de vriendschap en conflicten tussen twee comedians die beiden het nut en de betekenis van comedy willen achterhalen.When the student is ready, the teacher will appear.
Kan niet wachten! Toppertje.quote:
Gewoon wakker gelegen vanacht, en maar malen wat HTGAWM betekend😱quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:27 schreef roos85 het volgende:
Klaar met seizoen 1 van HTGAWM. Wat een fantastische serie![]()
Op dit moment is in Nederland AMC nog de aanbieder, dus het kan even duren voordat een streamingdienst als Netflix de serie krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:50 schreef DestroyerPiet het volgende:
komt fear the walking dead eigenlijk ook naar netflix of is dat niet bekend?
Goeie.quote:
Briljantquote:
Daar zullen de Fransen achter zitten. Ik hoop niet dat ze Amerikaans / Aziatisch / (binnenkort misschien Brits?) aanbod gaan blokkeren om het percentage op 20% te krijgen.quote:Twintig procent Netflix-aanbod moet Europees worden'
Een op de vijf titels die Netflix in Europa aanbiedt, moet in de toekomst ook in Europa zijn gemaakt.
Dat vindt de Europese Commissie, zegt vice-voorzitter Andrus Ansip (Digitale interne markt) tegen de Franse krant Les Échos.
Op het filmfestival in Cannes zegt Ansip dat hij "een gelijker speelveld" wil creėren tussen televisiezenders en online-diensten als Netflix en Amazon Prime, die tegen betaling toegang bieden tot films en tv-series.
Voor televisiezenders bestaat onder de Europese wet al een verplichting om een meerderheid van de zendtijd te besteden aan Europese programma's. Online-diensten kennen die verplichting niet.
Het quotum van 20 procent zou zowel gaan gelden voor het totale aanbod van online-diensten, als voor het materiaal dat op de voorpagina van de dienst wordt aangeprezen.
Het exacte percentage van het quotum staat nog niet vast. Daarover zal binnen de Europese Commissie nog worden overlegd, en eventuele nieuwe regelgeving moet ook nog worden goedgekeurd door het Europees Parlement en de Europese lidstaten.
http://www.nu.nl/internet(...)europees-worden.html
zucht.... de Amerikanen zelf zijn er koning in om hun eigen industrie subsidie toe te stoppen. Inclusief rare belastingkortingen. Daardoor krijgen ze soms geld toe, en dat hebben ze er graag voor over omdat dit 'soft power' genereert.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:19 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Daar zullen de Fransen achter zitten.
Jij bent toch voor industriesubsidies?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
zucht.... de Amerikanen zelf zijn er koning in om hun eigen industrie subsidie toe te stoppen. Inclusief rare belastingkortingen. Daardoor krijgen ze soms geld toe, en dat hebben ze er graag voor over omdat dit 'soft power' genereert.
Deze serie is superquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:53 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Nu eindelijk begonnen aan How to get away with Murder
Nopequote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Staat Okkupert ook op de Nederlandse Netflix? Ik overweeg een abonnement en op de eigen site staat het niet
Jammer, bedankt voor het checken.quote:
Bloodline seizoen 2 staat er sinds eind mei opquote:Op zondag 5 juni 2016 10:37 schreef marcodej het volgende:
Bloodline seizoen 1 verslonden. Eigenlijk jammer dat er een tweede seizoen is. Vond het wel een mooi afgerond verhaal.
Er staat een, geen geen.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:09 schreef Aether het volgende:
Bloodline seizoen 2 staat er sinds eind mei op
Oeps...quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confessions of a Brazilian Call Girl – 2011 16 1:50 uur
♫ Portugees (BR) / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Portugees (BR)
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Waargebeurd
Een jonge vrouw verlaat haar aangenomen familie en wordt een goedbetaalde prostituee in Sćo Paulo; ze tekent haar nieuwe leven op in een populaire blog.
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay – 2008 16 1:40 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Harold en Kumar springen op een vliegtuig om Harolds vriendin achterna te reizen maar ze moeten hun plannen bijstellen als Kumar wordt verdacht van terrorisme.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond seizoen één fantastisch, maar had ook niet zo'n behoefte aan een tweede seizoen. Nu toch aan het tweede seizoen begonnen en moest er een beetje inkomen, maar kan inmiddels zeggen dat het me niet tegenvalt. Dat hele speciale wat seizoen 1 had is wel iets verdwenen, maar desalniettemin is het verhaaltechnisch enzo nog steeds behoorlijk spannend/boeiend (wat ik van te voren niet zo had verwacht).quote:Op zondag 5 juni 2016 10:37 schreef marcodej het volgende:
Bloodline seizoen 1 verslonden. Eigenlijk jammer dat er een tweede seizoen is. Vond het wel een mooi afgerond verhaal.
Lijkt me een leuke serie, op de kijklijst gezet.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:06 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Tyrant (seizoen 1) – 2014 12
Na een rustig leven in Amerika gaat de zoon van een dictator uit het Midden-Oosten terug naar huis waar zijn familie hem gebruikt om aan de macht te blijven.
quote:Bedenkster OITNB maakt nieuwe serie voor Netflix
Jenji Kohan, het brein achter Orange is the New Black, werkt aan een nieuwe serie voor Netflix. De serie heeft Glow als titel meegekregen. Het is een afkorting voor Glorious ladies of wrestling. Net als bij Orange is the New Black staan de vrouwen dus weer centraal in de nieuwe serie van Kohan.
Waar Orange is the New Black draait om vrouwen in de gevangenis zoomt Kohan in Glow in op worstelende dames. Het geheel speelt zich af in de jaren tachtig en het verhaal is geļnspireerd op de vrouwelijke worstelcompetitie in die jaren. In die tijd kwam het worstelen enorm op, mede door toedoen van onder andere de mannelijke worstelaar Hulk Hogan. Ook bij de vrouwen werd worstelen in die tijd populair en hier heeft Kohan zich door laten inspireren. Glow speelt zich af in Los Angeles. Naast Kohan zijn er nog meer OITNB-gezichten betrokken bij Glow. Tara Herrmann is net als bij Orange is the New Black uitvoerend producent. Carly Mensch is één van de twee showrunners. De tweede showrunner is Liz Flahive en zij heeft een verleden als showrunner bij Homeland.
Over de invulling van de serie Glow op Netflix is nog niet veel bekend. Ook is het nog niet duidelijk wanneer de serie zal verschijnen. De verwachtingen zullen in ieder geval hoog zijn. Kohan heeft met Orange is the New Black een monsterhit te pakken, maar bewees ook voor deze komische dramaserie dat ze een succesvol scenariste is. Zo was Kohan betrokken bij succesvolle series als Sex and the City, Weeds, Will and Grace en The Fresh Prince of Bel-Air. Overigens komt er voorlopig ook nog geen einde aan Orange is the New Black. Over twee weken verschijnt seizoen 4 van deze populaire Netflix-serie, waarna er de komende jaren nog tenminste drie seizoenen gemaakt zullen worden.
quote:Op maandag 6 juni 2016 12:58 schreef Aether het volgende:
Groen licht van Netflix voor Marseille seizoen 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarmee is de afloop van de clifhanger van seizoen 1 ook meteen duidelijkWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Dit is wel boeiendquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:07 schreef Aether het volgende:
72 Dangerous Places (seizoen 1) – 2016 9
Bekijk lawines, vuurspuwende vulkanen en andere natuurrampen van dichtbij en ontdek waarom sommigen in de buurt van deze vernietigende krachten willen wonen.
Dat gevoel herken ik met Dexter, nog 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:42 schreef Impressme het volgende:
Beetje aan het kruipen naar het einde van "The Following". Maar ik hou vol.![]()
Hierna Penny Dreadfull, misschien Scream. Bloodline al gezien
TV / Netflix NL #71 Meiflixquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:41 schreef Amnistia het volgende:
Ik mis Sons of anarchy seizoen 7.. iemand een idee wanneer deze komt?
quote:Caméra d'Or Winner “Divines” Coming To Netflix Globally
Critic Favorite One Of Many Netflix Acquisitions At Recent Cannes Film Festival
AMSTERDAM, June 7, 2016 -- Divines, one of the most critically acclaimed and talked-about films at this year’s Cannes film festival, will be available to Netflix members exclusively in most of the world later this year.
Described by critics as “one of the best young-adult films to come out of France in recent years,” the funny, often suspenseful and emotional drama tells the story of Dounia, a tough, but naive teenager who sees getting rich or dying trying as her most viable option. Set in a ghetto near Paris where drugs and religion reign supreme, Dounia is hungry for her share of power and success. Enlisting the help of her best friend she decides to follow the footsteps of a respected dealer. When Dounia meets a young sensuous dancer, her life takes a surprising turn.
Houda Benyamina’s directorial debut received rave reviews from critics and was awarded the Caméra d'Or, an award of the Cannes Film Festival for the best first feature film presented in one of the event’s selections. Critics heap praise on Oulaya Amamra’s “breakout” performance as Dounia.
Oeh, daar ben ik blij meequote:
quote:Britt Robertson Starring In Netflix Original Series Girlboss
13 Half-Hour Episode Comedy will Premiere in 2017
Beverly Hills, Calif., June 7, 2016 — Britt Robertson will star in the Netflix Original Series Girlboss, a 13 episode comedy inspired by the NY Times best-selling book #Girlboss by Sophia Amoruso, founder of the fashion brand Nasty Gal. The show will premiere in 2017.
In the series, Robertson portrays Sophia, a rebellious, broke anarchist who refuses to grow up. She stumbles upon her passion of selling vintage clothes online and becomes an unlikely businesswoman. As she builds her retail fashion empire, she realizes the value and the difficulty of being the boss of her own life.
[...]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 Mile – 2002 12 1:50 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Aspirant-hiphopper Jimmy ziet zijn thuis, het zogenaamde 8 Mile District in Detroit, als een pyschologische scheidingslijn tussen realiteit en ambitie.
Along Came Polly – 2004 6 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Nadat zijn vrouw hem heeft gedumpt tijdens hun huwelijksreis, ontmoet de nerveuze Reuben een jeugdvriendin, die hem leert om meer plezier in het leven te hebben.
Rooster Cogburn (...and the Lady) – 1975 12 1:47 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur
Een keurige pastoorsdochter blijkt een verbazend goede match voor de norse U.S. Marshal Rooster Cogburn in dit vervolg op True Grit.
Trash – 2014 12 1:53 uur
♫ Portugees (BR) / CC Nederlands
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Wanneer drie arme Braziliaanse jongeren iets verdachts vinden op een vuilnisbelt, worden ze plots opgejaagd door de politie en moeten ze hun onschuld proberen bewijzen.
Young Black Stallion, The – 2003 9 0:50 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Drama
Wanneer een jong meisje tijdens de tweede wereldoorlog wordt gescheiden van haar opa in de woestijn, schiet een wild paard haar te hulp om thuis te komen.When the student is ready, the teacher will appear.
Trailer ziet er veelbelovend uit, gaat zeker in mijn watchlist!quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 Rounds – 2009 12 1:47 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Politieagent Danny Fisher uit New Orleans moet zijn verloofde redden, die is ontvoerd door de beruchte crimineel Miles Jackson.
Synchronicity – 2015 12 1:40 uur
Genre: Drama, Sci-Fi
Een fysicus probeert te voorkomen dat een mysterieuze vrouw zijn felbegeerde uitvinding steelt door terug in de tijd te reizen, waar hij verrassende waarheden ontdekt.When the student is ready, the teacher will appear.
De stapel nog te kijken series groeit maar en groeit maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |