quote:
Suicide by cop, als een ekte baasquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:02 schreef Knudde het volgende:
[..]het kan niet gekker worden dit
Ik mag aannemen dat hij ook de beller was? dat kunnen ze toch controleren op zijn mobiel??
zijn foto overigens:
Heeft het doel of word die er weer levend van?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:02 schreef Knudde het volgende:
Ik mag aannemen dat hij ook de beller was? dat kunnen ze toch controleren op zijn mobiel??
Ah, er is al een Justice for Mitchel Winters Facebookpagina.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:02 schreef Knudde het volgende:
zijn foto overigens:
Wie zegt dat de politie de feiten niet op een rijtje heeft? De politie gaat gedurende het onderzoek natuurlijk niet allemaal informatie naar buiten brengen, dat wil niet zeggen dat ze het niet weten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:04 schreef starla het volgende:
Zo vader zo zoon
Hoewel de politie zoals altijd bijna weer de feiten niet op een rijtje heeft hoor. Agenten zijn wat mij betreft de grootste prutsers in onze samenleving die in een uniform mogen rondlopen.
Ik heb geen facebook dus kan het niet nazien, misschien jij wel?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de racismekaart daar al getrokken is.
Verstandige keus.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook dus kan het niet nazien, misschien jij wel?
Hoef niet alles te weten en al helemaal niet als er iemand een scheet dwars heeft zitten, daarom heb ik geen facebook!
Je bedoelt dat het bijv. logisch is dat hij het op zo'n moment op een rennen zou zetten?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:24 schreef jogy het volgende:
Dit vind ik eerder spreken tegen de politie en voor die Mitchel. Bedenk even wat jouw 'vertrouwen' zou zijn in de politie als je vader door hun is neergeschoten en je er ééntje in het donker met getrokken pistool op je af ziet lopen.
Voorop gesteld dat hij niet doof was he of niet?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het bijv. logisch is dat hij het op zo'n moment op een rennen zou zetten?
Ja, ik kan me daar wel iets bij voorstellen.. Maar ligt er ook heel erg aan wat zijn rol in dit hele verhaal is geweest. Als hij niks met een overval of het telefoontje te maken had, dan kan ik wel begrijpen dat je angstig wordt van agenten met getrokken wapens die naar je schreeuwen.
3 doden door politiekogels per jaar en vader en zoon krijgen het voor elkaar om allebei tegen een politiekogel aan te lopen.quote:
In B4 de onvermijdelijke stille tocht en "het was zo'n lieve jongen!"quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, er is al een Justice for Mitchel Winters Facebookpagina.![]()
Ik ben benieuwd of de racismekaart daar al getrokken is.
Iets met een appel en een boom....quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
3 doden door politiekogels per jaar en vader en zoon krijgen het voor elkaar om allebei tegen een politiekogel aan te lopen.
Nou stel die jongen of man was daar om zijn vader te gedenken, en ja het kan, ik ben ook met onze zoon naar de plaats geweest waar mijn moeder gestorven is!quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
3 doden door politiekogels per jaar en vader en zoon krijgen het voor elkaar om allebei tegen een politiekogel aan te lopen.
Het is wel opmerkelijk vind ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee helaas niet, blijft gissen op deze manier of niet?
Ja, ik ook. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik daar destijds bij beschoten ben.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel die jongen of man was daar om zijn vader te gedenken, en ja het kan, ik ben ook met onze zoon naar de plaats geweest waar mijn moeder gestorven is!
nou nee, ze kunnen het toch terugzien op zijn mobiel?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee helaas niet, blijft gissen op deze manier of niet?
Willen ze dat wel?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
nou nee, ze kunnen het toch terugzien op zijn mobiel?
Die vader is in Nijmegen neergeschoten..quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou stel die jongen of man was daar om zijn vader te gedenken, en ja het kan, ik ben ook met onze zoon naar de plaats geweest waar mijn moeder gestorven is!
Dan streep ik die optie weg, dank ervoor!quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die vader is in Nijmegen neergeschoten..
Dat zou opgaan als het politie was zonder uniform misschien. Het boeit toch weinig dat je een politie agent niet kent?quote:Op woensdag 1 juni 2016 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als mensen die je niet kent jou achtervolgen, is het niet bepaald vreemd om er vandoor te gaan. En ik ben inderdaad een anarchist ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |