abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2016 @ 01:21:59 #26
452665 proxyservies
viva argentina
pi_162660342
Goed onderzoeken voor mensen wat roepen dunkt me.
  woensdag 1 juni 2016 @ 01:35:34 #27
457189 Iknietweten
ik weet het allemaal niet
pi_162660448
Wow, iemand neem contact op met het guinness book of records, nog nooit zoveel kortzichtige mensen in één topic gezien
pi_162660524
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 01:11 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Oh wauw de politie zegt blijf staan, wat is er dan zo moeilijk aan even blijven staan? Dat maakt je echt een slaaf inderdaad. Lekker stoer, en moet je vooral doen, maar ik vind het dan ook eerlijk gezegd niet erg dat je wat lood in je kont geschoten krijgt. Als die gast gewoon was blijven staan liep hij 5 minuten later alweer fluitend verder. Maar nee hoor _O-
Als jij dat niet erg vindt ben je een fascist.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 juni 2016 @ 01:48:59 #29
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162660553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 01:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als jij dat niet erg vindt ben je een fascist.
Oké, en omdat jij blijkbaar precies niet wilt doen wat de politie beveelt ben jij dan een anarchist? Ik vind het sneu voor hem, maar hij heeft het zelf gezocht. Dus nee, ik vind het niet erg. Als hij nou à la Amerika zonder enige reden buiten "zwart" zijn of iets dergelijks was neergekogeld, dan wel. Maar als je verdacht wordt van een overval en dan ook er nog eens vandoor gaat, tja dat zoek je het vooral zelf.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_162660678
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Oké, en omdat jij blijkbaar precies niet wilt doen wat de politie beveelt ben jij dan een anarchist? Ik vind het sneu voor hem, maar hij heeft het zelf gezocht. Dus nee, ik vind het niet erg. Als hij nou à la Amerika zonder enige reden buiten "zwart" zijn of iets dergelijks was neergekogeld, dan wel. Maar als je verdacht wordt van een overval en dan ook er nog eens vandoor gaat, tja dat zoek je het vooral zelf.
Als mensen die je niet kent jou achtervolgen, is het niet bepaald vreemd om er vandoor te gaan. En ik ben inderdaad een anarchist ja.
pi_162660894
Is die neergeschoten met zijn broek op zijn enkels?
Wat deed hij anders in de "groenstrook"?

En vanuit Capelle, even gaan wandelen, in Schiebroek?

Hmmm, ben benieuwd wat hij daar in zijn eentje aan het doen was.
pi_162660917
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 01:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk, gewoon alle bevelen opvolgen en je bek houden. Je bent immers een slaaf.
Ik geloof dat ieder kind van 4 begrijpt, wat handen omhoog of ik schiet betekend.
pi_162660990
In dit topic worden veel veronderstellingen gedaan die niet in de feitelijke informatie staan. Zo staat er nergens dat de man wegrende voor de politie.
pi_162661010
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ah gossie wat naar nou voor die overvaller _O-
De neergeschoten man was de overvaller toch niet, maar voldeed aan het signalement?
pi_162661016
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2016 02:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik geloof dat ieder kind van 4 begrijpt, wat handen omhoog of ik schiet betekend.
Natuurlijk, dat betekent dat iemand dreigt met geweld.
pi_162661022
Het is onduidelijk of er sprake was van een misverstand 8)7bij de politie. "Het zou misschien zo kunnen zijn, maar dat kunnen we nu nog niet zeggen. We hebben pas een dag onderzoek verricht", aldus een woordvoerder van het Openbaar Ministerie.

http://www.nu.nl/binnenla(...)en-man-schiedam.html
pi_162661079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 03:02 schreef Za het volgende:
Het is onduidelijk of er sprake was van een misverstand 8)7bij de politie. "Het zou misschien zo kunnen zijn, maar dat kunnen we nu nog niet zeggen. We hebben pas een dag onderzoek verricht", aldus een woordvoerder van het Openbaar Ministerie.

http://www.nu.nl/binnenla(...)en-man-schiedam.html
Ik heb wel eens vaker gezien dat een verdachte niet (op de juiste manier) reageert op bevelen van de politie. Dat is dan meestal omdat ze simpelweg niet verstaan wat de politie zegt, omdat het bijvoorbeeld Roemenen/Bulgaren/Hongaren zijn. In zo'n geval heeft het ook weinig toegevoegde waarde om naar een verdachte te roepen dat hij moet blijven staan, omdat er anders geschoten gaat worden.

Maar ik denk niet dat zo iets hier het geval was.
  woensdag 1 juni 2016 @ 07:50:28 #38
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_162661357
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 01:08 schreef Lothiriel het volgende:
Nou je hebt eigenlijk wel gewoon te luisteren naar een politiebevel.
En als je dat niet doet, dan staat daar de doodstraf op?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_162661438
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 05:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb wel eens vaker gezien dat een verdachte niet (op de juiste manier) reageert op bevelen van de politie. Dat is dan meestal omdat ze simpelweg niet verstaan wat de politie zegt, omdat het bijvoorbeeld Roemenen/Bulgaren/Hongaren zijn. In zo'n geval heeft het ook weinig toegevoegde waarde om naar een verdachte te roepen dat hij moet blijven staan, omdat er anders geschoten gaat worden.

in Roemenië en andere oostblok landen hebben agenten ook uniformen en wapens, als meerdere personen met uniform en wapen dingen naar je schreeuwen is het ook in Roemenie vast geen goed plan om dan weg te rennen.
  woensdag 1 juni 2016 @ 08:16:06 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162661531
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 02:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als mensen die je niet kent jou achtervolgen, is het niet bepaald vreemd om er vandoor te gaan. En ik ben inderdaad een anarchist ja.
Volk dat in Nederland woont en zichzelf anarchist noemt. Bij voorbaat al niet serieus te nemen. :')
Graag op anoniem
pi_162663445
Dit wordt interessant :{

http://nos.nl/artikel/210(...)-wapen-bij-zich.html

quote:
Onduidelijk is nog wat er precies is gebeurd. Een van de scenario's die wordt onderzocht, is dat de 21-jarige Capellenaar niet de berover was maar de melder. Het OM wil niets over het onderzoek zeggen, maar zegt wel dat het de melder van de beroving vandaag niet heeft gesproken.
Geen sig.
pi_162665713
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 01:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk, gewoon alle bevelen opvolgen en je bek houden. Je bent immers een slaaf.
Nee beter gewoon wegrennen als de politie vuurwapens op je richt :')

Op dat moment moet je gewoon blijven staan, daarna heb je tijd genoeg om het op te lossen.
pi_162665760
Volgens het journaal NOS gisteren weet niet of ik het goed heb of had, was het de melder die die kogel had ontvangen?

Wapen trouwens ook nog niet gevonden dat werd gisteren dacht ik ook gemeld.
pi_162665802
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 05:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als er agenten naar je toe rennen/lopen en naar jou lopen roepen of schreeuwen moet je niet weg gaan lopen, zelfs niet als je de agenten niet verstaat.
pi_162665824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:14 schreef john2406 het volgende:
Volgens het journaal NOS gisteren weet niet of ik het goed heb of had, was het de melder die die kogel had ontvangen?

Wapen trouwens ook nog niet gevonden dat werd gisteren dacht ik ook gemeld.
Met dat scenario wordt rekening gehouden, ja.
pi_162665884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:17 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Met dat scenario wordt rekening gehouden, ja.
Achteraf is wel zo handig of niet?
pi_162665919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Achteraf is wel zo handig of niet?
Die agenten moeten toch ook een keuze maken, zij kunnen ook niet ter plekke zien wie of wat hij is. Ze hadden kennelijk voldoende reden om hem te verdenken van de overval (en het bezit van een vuurwapen), :')
pi_162665984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:20 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Die agenten moeten toch ook een keuze maken, zij kunnen ook niet ter plekke zien wie of wat hij is. Ze hadden kennelijk voldoende reden om hem te verdenken van de overval (en het bezit van een vuurwapen), :')
Lijkt mij de verkeerde keuze of snel willen kiezen, gemakkelijk, was het toevallig richting einde dienst, en scheelt het evt papier werk?
Preventief dood geschoten?
Nog niet eens vleugellam gemaakt door in het been of waar dan ook te schieten?
pi_162666248
Ben wel eens benieuwd waar die dodende kogel terecht is gekomen, als in het hoofd vind ik het zelfs een executie.
pi_162666444
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

[quote]Lijkt mij de verkeerde keuze of snel willen kiezen, gemakkelijk, was het toevallig richting einde dienst, en scheelt het evt papier werk?
Ik verwacht niet dat het doodschieten van een verdachte minder papierwerk oplevert. Integendeel
quote:
Preventief dood geschoten?
?
quote:
Nog niet eens vleugellam gemaakt door in het been of waar dan ook te schieten?
Niet makkelijk om een rennend persoon in zijn benen te schieten. Zo goed getraind met wapens is de gewone politie nu ook weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')