abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162728471
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:14 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja ik noem het nog steeds zo.
Het is nu vooral regiogebonden dacht ik.

[..]

Jij bedoelt elke agent, uit dezelfde rang?
Een brigadier of surveillant zit in een andere rang en is dus geen politie- agent?
je zegt en beweerd een helehoop domme dingen...misschien eerst inlezen voordat je iets zegt?
pi_162728483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:55 schreef flibber het volgende:

[..]

Zou dat komen omdat negroide amerikanen zo netjes en ongevaarlijk zijn of omdat verhoudingsgewijs ze het meest geweldadig/vuurwapengevaarlijk bij een staande houding zijn?
Zit wel een punt. Ik las dat Chicago het gewelddadigste weekend heeft gekend sinds tijden, vorig weekend. 60 doden, 400 gewonden.
I´m back.
pi_162728558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit wel een punt. Ik las dat Chicago het gewelddadigste weekend heeft gekend sinds tijden, vorig weekend. 60 doden, 400 gewonden.
genoeg docu's en beelden van "zwarte wijken".
Net als marokkanen hier. Het neukt maar wat aan, leeft op straat en "status" is belangrijker dan studie/opleiding.
En scoren het hoogst qua criminaliteit en geweld.

En het dan raar vinden als een agent met de vinger aan de trekker een auto benaderd met een zwart persoon er in.

Die agent wil savonds ook gewoon weer zijn vrouw en kind gedag kunnen zeggen....
pi_162728630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:00 schreef flibber het volgende:

[..]

genoeg docu's en beelden van "zwarte wijken".
Net als marokkanen hier. Het neukt maar wat aan, leeft op straat en "status" is belangrijker dan studie/opleiding.
En scoren het hoogst qua criminaliteit en geweld.

En het dan raar vinden als een agent met de vinger aan de trekker een auto benaderd met een zwart persoon er in.

Die agent wil savonds ook gewoon weer zijn vrouw en kind gedag kunnen zeggen....
Neemt niet weg dat het niet okee is, toch.
I´m back.
pi_162728663
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het niet okee is, toch.
nee idd, de zwarte gemeenschap/marokkaanse gemeenschap moet eens zorgen dat ze wat maken van het leven en minder crimineel/gewelddadig zijn.
pi_162728686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:04 schreef flibber het volgende:

[..]

nee idd, de zwarte gemeenschap/marokkaanse gemeenschap moet eens zorgen dat ze wat maken van het leven en minder crimineel/gewelddadig zijn.
Ja, dat is zo.
Dit onderhavige geval vind ik persoonlijk dat het toch vrij vaag is...
I´m back.
pi_162728917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:57 schreef flibber het volgende:

[..]

je zegt en beweerd een helehoop domme dingen...misschien eerst inlezen voordat je iets zegt?
Ik stel serieuze vragen.
Je zou ze ook kunnen beantwoorden, ipv op de man te spelen.
Je zou ook inhoudelijk kunnen reageren door uit te leggen waarom jij vindt dat ik domme dingen beweer.
Ik weet niet precies hoe het zit, zoals ik eerder aangaf.

Wat mijn punt was, is dat zulke soort situaties toch om een soort professionals vragen. Vind ik.
pi_162730871
Deze jongen was in zijn vrije tijd een Jehova getuigen volgens zijn oma. Dus je kunt aannemen dat hij christelijk is. In de christendom is zelfmoord (door bv ophanging, van flat springen etc.) een ernstige zonde en een enkeltje hel volgens de christenen. Dus liet hij zich doden door een politie kogel, zodat het geen zelfmoord is??
Geen sig.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 00:29:40 #259
258802 Yreal
henk..!
pi_162730959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:25 schreef Knudde het volgende:
Deze jongen was in zijn vrije tijd een Jehova getuigen volgens zijn oma. Dus je kunt aannemen dat hij christelijk is. In de christendom is zelfmoord een ernstige zonde en een enkeltje hel volgens de christenen. Dus liet hij zich doden door een politie kogel, zodat het geen zelfmoord is??
die gedachte had ik ook eventjes
pi_162731012
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

die gedachte had ik ook eventjes
Ik denk dat het ook zo is, maar je kunt God niet voor de gek houden :') toch??
Geen sig.
pi_162731859
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ga je ook nog inhoudelijk reageren?
Dat heb ik al gedaan.
pi_162731872
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:31 schreef Knudde het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook zo is, maar je kunt God niet voor de gek houden :') toch??
Dat kan wel. Dat doen gelovigen dagelijks.
pi_162732184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zoiets gaat heel snel he.. in sommige situaties heb je gewoon niet de tijd om met 100% zekerheid vast te stellen of iemand een wapen heeft en ja, dan kan je maar beter als eerste schieten voor ze jou te pakken nemen.
Een kickboxer behoeft geen wapen daar zijn of is zijn lichaam het wapen, toch praat ik het doodschieten niet goed, politie hoort ook voor die mensen getraind te zijn is mijn mening.
pi_162732221
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:35 schreef john2406 het volgende:

[..]

Een kickboxer behoeft geen wapen daar zijn of is zijn lichaam het wapen, toch praat ik het doodschieten niet goed, politie hoort ook voor die mensen getraind te zijn is mijn mening.
Daarom gaat het ook ook niet vaak mis. Een Thai boxer is wel een wapen trouwens.
pi_162732244
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daarom gaat het ook ook niet vaak mis. Een Thai boxer is wel een wapen trouwens.
Een straat vechter niet?

Hoort een agent niet beter getraind te zijn?
pi_162732265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Een straat vechter niet?

Hoort een agent niet beter getraind te zijn?
Men kijk naar je achtergrond. Terecht.

Ja. Maar laten we eerlijk zijn. Wat is de werkelijke opleiding van een agent? En wat betalen we ervoor?
pi_162732274
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men kijk naar je achtergrond. Terecht.

Ja. Maar laten we eerlijk zijn. Wat is de werkelijke opleiding van een agent? En wat betalen we ervoor?
Voor wat ze leveren betaal ik meer als genoeg, denk nog teveel?
pi_162732297
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Voor wat ze leveren betaal ik meer als genoeg, denk nog teveel?
Nee. Men wordt slecht betaald. Hoe dat ander moet weet ik ook niet. Maar je vraagt teveel van laag opgeleide mensen.
pi_162732404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Men wordt slecht betaald. Hoe dat ander moet weet ik ook niet. Maar je vraagt teveel van laag opgeleide mensen.
Als meer betalen dan ook betere prestaties vind ik, en dan niet in de vorm van bekeuringen maar in de vorm van boeven vangen.
pi_162732416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als meer betalen dan ook betere prestaties vind ik, en dan niet in de vorm van bekeuringen maar in de vorm van boeven vangen.
Je mag dan meer eisen. Nu heb je gewoon lbo mensen vaak. Wat verwacht je dan voor het geld en opleiding?
pi_162732434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je mag dan meer eisen. Nu heb je gewoon lbo mensen vaak. Wat verwacht je dan voor het geld en opleiding?
Wat dacht je wat of welke opleiding een straatvechter genoten heeft?
pi_162732452
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat dacht je wat of welke opleiding een straatvechter genoten heeft?
Die hebben verder geen functie.
pi_162732468
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die hebben verder geen functie.
Wat betreft dat meer eisen zo denk ik ook andersom, goed werk goede betaling!
Slechter werk mindere betaling, of waar dacht jezelf aan?
pi_162732493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat betreft dat meer eisen zo denk ik ook andersom, goed werk goede betaling!
Slechter werk mindere betaling, of waar dacht jezelf aan?
Dat je meer moet vragen van mensen. Maar daar moet je voor betalen. Het is wat raar dat je met mensen praat die duidelijk geen ervaring hebben maar wel een pistool dragen. Met trots.
pi_162732582
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat je meer moet vragen van mensen. Maar daar moet je voor betalen. Het is wat raar dat je met mensen praat die duidelijk geen ervaring hebben maar wel een pistool dragen. Met trots.
Okee meer betalen krijgt de burger ook meer?
Het glas is halfleeg of is het halfvol?
En dan kan ik wel janken dat het halfleeg is, doe ik er zelf iets aan om het van halfleeg naar halfvol te krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')