Heb wel van Pauw en keer een triple gehad waar koriander in zat, was niet wat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:16 schreef jaipurholic het volgende:
Nu aan de Tre Fontane Tripel die ik vorige week voor mn verjaardag gekregen heb.
Apart, die eucalyptus in de tripel. Eerste paar slokken denk je: joh eigenlijk best verfrissend en lekker. Daarna is t een beetje mweh.
Koriander zit in vrij veel bieren, vooral Belgische.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb wel van Pauw en keer een triple gehad waar koriander in zat, was niet wat.
Deze had wel een hele overheersende smaak, niet lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Koriander zit in vrij veel bieren, vooral Belgische.
Chouffe en witbieren bijvoorbeeld.
Ik vind de IPA's van http://flyingdogbrewery.com/ erg lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:14 schreef TheHeisenberg het volgende:
Vind de Leffe Royale echt een heerlijk fris biertje, maar ondanks dat het een IPA is niet echt bitter. Iemand nog aanbevelingen voor een goede IPA?
Ik zet mijn mond wel aan m'n frauleins bever vanavond.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:51 schreef Seul het volgende:
Beavertown Black Betty Brexit.
[ afbeelding ]
Is dat een beetje lekker zuur biertje?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zet mijn mond wel aan m'n frauleins bever vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |